برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت این خواننده در سالن «ایوان شمس» برگزار شد
«مهدی مدرس» برای حمایت از بیماران دیستروفی روی صحنه رفت
موسیقی ما - «مهدی مدرس» برای اولین بار در سال 94 در شهر تهران روی صحنه رفت. او که دومین آلبوم رسمی خود به نام «مسیر رویایی» را آذرماه 93 روانه بازار کرده بود در این برنامه منتخبی از قطعات جدید و خاطره انگیزش را اجرا کرد. مدرس و گروهش در اقدامی پسندیده تمامی عواید حاصل از کنسرت خود را به بیماران «دیستروفی» اختصاص داده بودند. بیمارانی که به اجرای هجدهم اردیبهشت ماه این خواننده رنگ و بوی دیگری بخشیدند. برخی از آنها به وسیله صندلی های چرخدار و برخی از آنها هم با همراهی نمایندگان انجمن دیستروفی ایران در تالار «ایوان شمس» حضور پیدا کردند. گزارش «موسیقی ما» از این برنامه را در ادامه می خوانید:

*قطعات: یه دیوونه، نرو، خداحافظی، خوابم نمی بره، احساس، پرواز، آرامش، دوسم نداری، شک، امشب دوباره، عاشقم، رویایی و بید مجنون و...

*سه قطعه‌ای که بیشتر با همخوانی مردم رو به رو شد: خوابم نمی بره، خداحافظی و شک.

*اسامی نوازندگان: رامین یعقوبی (کیبورد و تنظیم کننده قطعات برای ارکستر)، ادوراد دنیل زاده (درامز)، شهریار باطانی (گیتار بیس)، فرهاد پوررسولی (کیبورد)، محمد عارف (گیتار نایلون)، پژمان امین زاده (گیتار الکتریک) و هوداد الله یار (پرکاشن).

*مهم‌ترین صحبت‌هایی که روی استیج توسط خواننده مطرح شد: محور اصلی صحبت های مهدی مدرس در این برنامه به انجمن دیستروفی ایران اختصاص داشت. او در بخشی از صحبت های خود هم از حمایت مخاطبان و فروش بلیت های کنسرت در مدت زمان کوتاه و علاقه آنها برای همراهی بیماران دیستروفی قدردانی کند.

*مهمانان برنامه: بهروز بقایی، سامان گوران، محمد زارع، نفیسه روشن، علی کاظمی، محمودرضا قدیریان، مهشاد عرب، مهدی دغاغله، سامان آقازمانی، مهروز ساعی، حمید قلی پور، جلیل عطایی، حامد طاها، حامد تهرانی، میلاد میربستانی، امیر فردوسی پور، امیرعباس خلیلی و مهدی جعفرپور.

در ادامه می توانید نظاره گر عکس های «امیر خامنه» از این کنسرت باشید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 00:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی مدرس» برای حمایت از بیماران دیستروفی روی صحنه رفت | موسیقی ما