برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی جدید برگزار شد
کنسرت «علی زندوکیلی» در روز فوتبالی ایران
موسیقی ما – خواننده «ترانه‌های قدیمی» نخستین کنسرت انفرادی خود را در برج میلاد روی صحنه برد.به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی در روزی که همه نگاه‌ها به دربی بزرگ تهران و فینال لیگ بر‌تر فوتبال در تبریز بود، برای اولین بار در برج میلاد روی صحنه رفت و با اجرای آثاری جدید و البته قطعات قدیمی‌تر پذیرای دوستدارانش بود.

اتاق پشت صحنه این کنسرت در ساعات قبل از آغاز برنامه به شدت در حال و هوای فوتبال و دربی بزرگ پایتخت بود و همه مهمانان و حتی گروه نوازنده‌ها، لحظه به لحظه نتایج مهم روز آخر لیگ بر‌تر فوتبال کشور را دنبال می‌کردند.
ترافیک شدید در سانس نخست این برنامه از جمله دلایلی بود که کنسرت با حدود ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شود.

علی زندوکیلی با اجرای قطعاتی چون ناردونه، تار ربابم، و... برنامه‌اش را آغاز کرد و در اواسط سانس اول به دلیل همزمانی اوقات شرعی و اذان، دقایقی آنتراکت اعلام شد تا پس از این استراحت کوتاه این خواننده آثاری چون «رفته» و دیگر قطعات «ترانه‌های قدیمی» را اجرا کرد تا این بخش برنامه بیش از بخش‌های دیگر مورد استقبال قرار گیرد.

 «محمد زندوکیلی» همانند کنسرت قبلی این خواننده برای اجرای چند قطعه به برادرش پیوست تا انتهای این کنسرت همچون اجرای قبلی این خواننده شور و حرارتی ویژه را به برج میلاد بدهد. سالنی که مدت هاست اجازه برگزاری کنسرت‌های پاپ را به فعالین این حوزه نمی‌دهد.

علی زندوکیلی در این کنسرت قطعات جدیدی را هم برای نخستین بار اجرا نمود که از آن‌ها به عنوان قطعاتی که در قالب آلبومی جدید روانه بازار خواهد شد، یاد کرد.

حضور «مجید مجیدی» در سانس اول اجرای این کنسرت از جمله نکات جالب برنامه بود که پس از اتمام سانس اول علی زندوکیلی را در آغوش گرفت و این اجرا را یکی از با احساسترین کنسرهایی که تا کنون حضور داشته، لقب داد.
سروش صحت، ‌ سحر زکریا، افشین پیروانی و... از دیگر چهره‌های حاضر در سانس‌های اجرای برنامه این خواننده در برج میلاد بودند.

نکته جالب حضور «افشین پیروانی» در این کنسرت اینگونه بود که این فوتبالیست قدیمی مستقیما از استادیوم آزادی و پس از دربی تهران که به نفع تیم پرسپولیس تهران خاتمه پیدا کرده بود، به برج میلادآمده بود تا این موضوع دستمایه بحث‌های فوتبالی داغی در سالن برگزاری کنسرت شده بود.

 این کنسرت به همت آموزشگاه نغمه پائیز به تهیه کنندگی «سپهر صاحبی» و مدیریت اجرایی «حسام حسینی» برگزار شد و زندوکیلی در حین اجرای برنامه تشکر ویژه‌ای از دست اندرکاران برگزاری این برنامه و «محمود شبیری» (مدیربرنامه‌هایش) داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 17:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:00

مهربانان زند شما بهترین هستید .
مطمئنم که شب درخشانی بوده . شبی که توش علی زندوکیلی بخونه فراموش نشدنی میشه . مخصوصآ اگه همراه برد پرسپولیس هم باشه !!
به امید دیدار در شیراز (:
مرسی از عکسا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «علی زندوکیلی» در روز فوتبالی ایران | موسیقی ما