پرونده آلبوم «نگاه من» با صدای محسن یگانه - 1
بابک ریاحی‌پور: هواداران یگانه فقط از آلبوم جدیدش راضی خواهند بود

بابک ریاحی‌پور
[ آهنگساز و نوازنده ]

موسیقی ما - من در آلبوم «نگاه من» فقط یک نوازنده بودم و می‌توانم درباره قطعاتی که در آن به همراه دوست قدیمی‌ام «علی ثابت» نقش داشته‌ام (مثل «چقدر دیر» و «دلکم») صحبت کنم. می‌توانم بگویم همکاری من با «علی ثابت» بوده تا «محسن یگانه». زمانی که با «علی ثابت» کارها را شروع کردیم، به صورت متفاوت و شبیه همان سبک دهه پنجاه قطعات را آماده می‌کردیم.

پس از انتشار آلبوم، نظرات متفاوتی از سوی اهالی موسیقی و علاقه‌مندان یگانه شنیدم. به نظرم «محسن یگانه» در این آلبوم به فضای کارهای اول خود بازگشته، در حالی که او در آلبوم‌ها و کارهای اخیر خود، موسیقی مدرن را به هواداران و مخاطبانش عرضه کرده است.

وقتی که قطعات را کامل گوش دادم، نتوانستم قطعه‌ای شاخص و متفاوت در میان قطعات انتخاب کنم ولی در کل قطعات خوبی هستند. نظر من شاید مهم نباشد، اما فکر می‌کنم بیشترِ تنظیم‌کنندگان و هنرمندان با من هم‌عقیده باشند. چون هر آلبوم موسیقی که منتشر می‌شود، حداقل یک یا دو قطعه به خوبی شنیده می‌شود. این را هم بگویم در کشور ما مدتی است نمی‌توان کسی را به عنوان سوپراستار موسیقی لقب داد و البته نمی‌توان تقصیر این اتفاقات را گردن کسی انداخت.

ما می‌بینیم که همچنان بهترین‌های موسیقی همان قدیمی‌ها هستند. به همین دلیل اگر بخواهم نظر شخصی‌ام را در این باره بگویم، هواداران محسن یگانه از این اثر راضی خواهند بود و بعید است مخاطبان جدیدی به عنوان طرفدار به جمع دوستدارانش اضافه شود.

در مورد ترانه و تنظیم نمی‌توانم نظری بدهم. چون اکثر کارهایی که مردم از من شنیده‌اند، کارهای بی‌کلام هستند و اگر بخواهم تنظیم قطعه‌ای را برای خواننده‌ای بگیرم، اول قطعه را می‌سازم، بعد باید ترانه‌سرا روی آن شعر بگوید و باید بگویم موسیقی امروزی از سبک شخصی من خیلی دور است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 14:47

دیدگاه‌ها

علی
212.128.27.19
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 15:43

این آلبوم نگاه هیچی نداشت. جز بی احترامی و توهین به مخاطبان "هنر" چیز خاصی نداشت. سرعت آقایان محسن یگانه، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، حمید عسگری و بنیامین در سقوط هنری بسیار بالاست.
بقیه خواننده ها هم همینطور. فقط آقایان محسن چاوشی و فریدون آسرایی و کمی فرزاد فرزین، کارهای خوبی منتشر میکنن.
موسیقی پاپ ما چیزی نداره. من طرفدار موسیقی سنتی ام و کارهای خوب پاپ رو هم گوش میدم.
امیدوارم آقایان پاپیولار دست از صداهای تکراری و افول هنری بردارن.
با تشکر از سایت موسیقی ما

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 18:21
سعید دیواری

دوره ی موسیقی سنتی دیگه تموم شده چرا هیچکس نمیخواد تو ایران اینو قبول کنه !!!!!! آخه کدوم جوونی رو دیدین که تو ماشینش یا تو خلوتش موسیقی سنتی گوش کنه ؟؟؟؟ موسیقی سنتی نمیتونه مرحم واسه درد شنونده ی امروزی باشه موسیقی پاپ بهترین مرحم واسه تنهایی های جوون امروزی میتونه باشه واسه این که به روز تره سعدی و حافظ که تو خوب بودن شعراشون شکی نیست و چاووشی هم تو آلبومش ازشون استفاده کرد اگر چه خوبن ولی با تمام احترام باید بگم خیلی از سطح سلیقه ی من فاصله داره من با تمام انتقادهایی که از یگانه میشه میخوام بگم زبون محسن یگانه یعنی ترانه ی یگانه ای رو خیلی بیشتر دوست دارم و باهاش رابطه برقرار میکنم من دنبال ردیف قافیه تو شعرو آهنگ نمیگردم دنبال آهنگی هستم که حالمو خوب کنه این نظر کاملا شخصی منه که محسن یگانه بهترین ترانه سرای این کشوره بقیه شدن کارخونه ی ترانه سرایی روزی 10 تا ترانه میگن فقط واسه پول که هیچ حسی توش نیست ...واسه همینم بیشتر کاراشون شنیده نمیشه کارای محسن یگانه با تموم ساده بودنشون به دل میشینن لااقل به دل من میشینن ...............خدایی ناکرده این نظر منو بی احترامی تلقی نکنین فقط نظر شخصی خودم بود همین...موسیقی به سلیقه ی افراد برمیگرده همینجوری که دارید میبینید نظر منو شما کاملا متفاوت از همه پس بیاین به سلیقه ی هم احترام بزاریم لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من اگه به سلیقه ی شما بی احترامی کردم دلیلش اینه که شما هم به سلیقه ی من بی احترامی کردین...

38.6.121.161
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:47
Ahmad Reza

شمام هم حرفاتون هیچ تاثیری بر مخاطب و شنونده نمیزاره ..
تو میگی هیچی نداشت ؟؟؟ چند بار گوش دادی البومو که الکی کامنت میزاری؟
دوست عزیز ... شما بفرما سنتی خودتو گوش بده ... در مورد علاقتون حرف بزن نه در مورد نگاه
یه نکته هست که دلم نیومد ننویسم.
یارو میاد تک تراک میده ... مفت نمی ارزه سه مگ بزنی برا دانلود ...
بعد البوم که میده بعله اقا البومش کیفیتش خوب بوده .. بعد فک میکنی این تک تراکه چی بوده ؟ همون سینگل تراکه ضعیف که سرپا ملودیش ساخته شده ، ترانه ش نوشته شده ... سرپا تنظیم هم نشده!!! ... میکس و مستر هم نشده !!!...
یا وقتی یه نفر چهار تا سینگل تراک اخرشو میزاره توی البومش ... با 14 تراک البوم میده ... 4 تراک تکراری ...
اینا توهین به شعور مخاطب نیست؟
ولی محسن یگانه چی ؟ محسن یگانه هم بعد حباب اینا رو سینگل تراک پخش کرد:( به صورت رایگان )
یه هفته به عید . رمیکس دوست دارم . خستم . خیابونا . قرصهای خواب اور . من . بازم بخند . مرد . عید هرسال . رمیکس باورکنم . رمیکس فداکاری . نا امیدم میکنی .
و خداییش کیفیت همه تراک ها عالی بودن ... و چیزی که برا یه سینگل تراک خیلی کم پیش میاد هیت شدنه ( حالا بعضی از تیتراژ ها هم هیت میشن ) که خیلی از این تراکا هیت شدن...اینو من نمیگم ... مردم میگن ..
بعد محسن یگانه میتونست همین اهنگارو یه البوم میکرد میداد ...
تازه اونوقت بیشتر میگرفتن اهنگا ... ولی محسن یگانه به شعور شنونده و مخاطب احترام میزاره ... و با تنظیم و میکس و مستر و شعر و ملودی با کیفیت و قوی سینگل تراک میده .. در حالی که گفتم میتونست مث بعضیا سینگل تراکهای بی کیفیت میداد و اینارو هم میکرد یه البوم ... یه البوم فقط برا پوووول!!
این سینگل تراکها رو هرکسی به جای محسن یگانه بود میزاشت توی البومش ... ولی محسن یگانه همینا رو رایگان داد و نذاشت توی البومش تا مخاطب البومی رو گوش بده که هیچکدوم از اهنگاش قبلا پخش نشدن ...
ولی بعضیا چی ... متاسفم برا اونایی که البومشون نصفی از تراکاش قبلن پخش شدن ... و این یعنی توهین به منه مخاطب !
پس در مورد توهین به مخاطبان هنر ننویس لطفن ... شما از توهین هیچی نمیدونی ... هیچ ...

173.135.46.227
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:35
موسيقي

مطمئنم شما موسيقي سنتي گوش نميديد و فرق قطعات خوب رو تشخيص نميديد عزيزم يك قطعه خوب يا كلا" يك اثر يا آثار موسيقايي خوب اينكه اشعارش پر مغز و تاثير گذار و صدا مسلط و دلنشين و نوع آهنگ هاش حرفه اي و باشخصيت باشه كه من اينو بدون شوخي تو آثار خواننده هاي نسل جديد نميبينم .به نظرم خواننده هايي مثل آقاي اصفهاني و دو خواننده لس انجلسي كه نميتونم اسمشون رو بگم (م و س) و....هنوز با آثاري كه ارائه ميدن جز افراد حرفه اي و كاربلد هستند و متاسفانه خواننده هاي نسل جديد شايد شايد شايد نميدونم غرورشون اجازه نده از اين خواننده ها حداقل تا حدودي الگو برداري كنن . يا علي....

63.15.91.233
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 16:09
Mas

صفر بود
MAS

148.145.86.253
علی
236.9.196.3
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 15:47

http://s3.picofile.com/file/8189057500/RMP_25.jpg
هواداران آقای یگانه بهتره نگاهی هم به این مطلب بندازن (گوشه سمت چپ، بالا). این دیگه دیدگاه من نیست، دیدگاه یک تیم هنری در یک روزنامه فرهیخته است.
......
http://s3.picofile.com/file/8189057500/RMP_25.jpg

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 18:35
سعید دیواری

من فقط میتونم نظر خودمو در مورد آلبوم نگاه بدم اونم اینه که بهترین آلبوم محسن یگانه همین آلبوم نگاهه که من واقعا تک تک قطعاتشو از ته دل دوست دارم به نظر من علت سقوط خواننده های پاپ کشورمون سختگیری بیش از حد برای مجوز گرفتنه مثلا نگاه یا نگاه من وقتی به یه اسم انقد گیر میدن معلومه که تو شعر دیگه چه خبره اگه الان خواننده های زیر زمینی کاراشئن شنیده میشه واسه اینه که خیلی راحت حرفشونو منتقل میکنن کارای یگانه هم اگه دیادتون باشه قبل اینکه مجاز بشه کل ایران میشنیدن بعد مجاز شدنش نگاه واقعا به دل من نشست بقیه رو اونجور که باید دوست نداشتم آلبوم نگاه دقیقا با سلیقه ی موسیقی من یکی بود...همونی بود که میخواستم

165.117.190.36
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:31
mostafa.el.77 (خاطره بازی)

خوب که چی ؟!
فکر کردین با صحبت های یک روزنامه موفقیت یگانه رو میشه پنهان کرد.

247.16.49.184
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 22:49
رستگاری

خوانندگانی که با هژمونی تبلیغات و هیاهوی طرفداران و...: همین جمله نشون میده که نویسنده این مطلب از جایه دیگه ای اذیت میشن طبق گفته ی ایشون کل موفقیت یگانه دلیلش تبلیغات و هیاهوی و اینجور چیزاست سوالم آینه این همه آهنگ خاطره ساز و قشنگ از یگانه چه جوری شدن از بهترین آهنگای چند سال اخیر؟ مگه میشه این همه محبوبیت و طرفدار با تبلیغات و اینجور چیزا بدست بیاد؟ معلومه ایشون از همون خط های اول نوشتشون می خواد تخریب کنه مث اینکه دل پری از یگانه داره
۲- با آلبوم و کنسرت های بی کیفیت.... : هرکی به آلبوم نگاه لفظ بی کیفیتو نسبت بده واقعا نظرش اصن ارزش خوندن نداره این آلبوم با همه ایراداتش ( مث همه ی آلبوما) یکی از بهترین آلبومای امسال خواهد بود و بهترین آلبوم یگانه
نکته بعدی اینه که ایشون فرمودن کنسرت بی کیفیت که نشون میده ایشون از مرحله پرته کلا چون محسن و اجراهاش همیشه عالی بود توصیه میکنم به ایشون فیلم اجرای زنده یگانه رو ببینن که دیگه با حرفاشون واسه ما سوژه جک درست نکنن
نکته بعدی اینه که این نوشته ی یک نفره و احتمالا از طرفدارای چاوشی هم هس از کلماتی مث عام پسندی و کنسرت بی کیفیت میشه حس کرد
در کل از همون جمله های اول معلومه ایشون هدفشون کوبیدن یگانه هس

169.122.49.187
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 05:49
سردار

دختر عموم رفته بود کنسرت اقای یگانه گفت بعد از 10 دقیقه بلند شدم بسکه صدا ناجور بود تاز موزیک تخصصی هم دمبال نمیکنه!
همون فیلما میگن کار چجوره اتفاقا!
شهیار قنبری یه بار گفت اشکال بچه های امروز اینه که چرکنویساشونو منتشر میکنن برعکس دوره گذشته! حالا بخت بد ماست که تو این دوره باید بشینیم چرکنویسای دوستان رو بخونیم تا شاید به پاکنویس برسن!!
تایید لطفا موزیک ما

198.124.216.26
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 17:01
Ahmad Reza

لطفا این نظر رو کامل بخونید !!!
یادمه چند روز بعد از حباب یه مجله با یه نقد ، به البوم حمله کرد ولی هیچ چیزی نشد و حباب کار خودشو کرد و خیلی هم ترکوند ... اینو من نمیگم .. مردم میگن ..
یه نکته هم بگم: دوست عزیزم ... سعی نکن نظریه ی مثبت یا منفی یه روزنامه یه مجله یا مطلب اینترنتی روی عقایدت تاثیر بذاره .. بذار خودت باشی ... اگه نقدی داری بر البوم ... نظری داری .. بگو ... چرا میری یه مجله میاری ...
اخه عزیزم به ما چه که اون چی نوشته ... مگه این روزنامه یه نفرو میبره بالا یه نفرو میزنه زمین ؟ روزنامه ؟؟ !! واقعن روزنامه ؟؟ یه کم فک کن ..
بعد من نمیدونم محسن یگانه کی تبلیغ کرده برا البومش ؟؟؟ تازه این کسی که نقد داشته اون چرت رو نوشته ... حتما گوش نداده ...
موسیقی وقتی عام پسنده یعنی موفقیت ... هیچکسی نتونسته ملودی های عام پسندی مثل ملودی های محسن یگانه بسازه .. واسه همینه که این همه انتقاد میشه تا یه نفر دیگه بیفته رو زبوووون مردم ...
دیدگاه این تیم هنری که از هنر هیچی نمیدونن بهتر بود ، دیگگااااهشون رو برا خودشون قاب میکردن !!
متاسفانه متاسفانه توی کشور ما نقد رو اینجوری میکنن که نسبت به البوم قبلی .. تراک چیز .. البوم فلان
دوستان عزیزم .. چرا باور نمیکنین که نقد این نیست .. نقد یعنی ماهیت البوم رو سنجیدن ... یعنی خود البوم ... نه البوم قبلی .. اگه اینجوری باشه هیچکی نمیتونه البوم اول خودشو تکرار کنه .. نقدی که این اقایون میکنن دیگه همینو میگه ...
مطمئنم ... این رو من قاطعانه میگم اگه بجای این که روی جلد البوم بنویسن شاعر فلانی و فلانی ... ملودی ساز اقای x و y
جای تنظیم بنویسن اقای نقطعه چین و اقای پرانتز ... اونجوری بعضیا میان مینویسن وای چه خوب شد بالاخره با اینا همکاری کرد و بعله ... انتظارات براورده شد ...
ولی درصورتی که همه اون شعرا رو محسن . ملودی های محسن یگانه . تنظیم کننده ها محسن یگانه و ابرون . ثابت . حبیبی . و پازل .. اینا باشن ..
شماها با بی انصافی . و استدلال غلط . دروغ . به قصد تخریب نظر میدین ... همین ...
غیر از اینه بسم الله .. نقدت رو بنویس...نظرت رو بگو ... با استدلال !!!

215.207.187.228
مهدی R25
83.70.221.91
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:01

این ریاحی پور چند سال پیش از محسن (چاوشی ) بد گفته بود بعد پاروی بی قایق از البوم محسن تعریف کرده بود.البوم محسن (چاوشی ) واقعن تعریفی بود ولی ایشون نمیدونم چرا اینجورین.نقدای ایشون اکثر مواقع غیر قابل قبوله.مث علی بحرینی هستن ایشون .
البوم نگاه یگانه هم خوب بود من دوسش داشتم بعضیاشو ولی یگانه یه مقدار مارکتی کار میکنه به همین دلیل ممکنه مخاطب عام بیشتری رو به سمت خودش بکشه و به نظر من این اشتباهه که بگیم هیچ مخاطبی.اگه منظور مخاطب خاص باشه کاملن درسته چون تو اکثر نقدها این البوم رو پس زدن.

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 23:37
على

مهدی جان اولا "استاد ریاحی پور" پدر بیس ایران و از اساتید و بزرگان موسیقی ایران و آسیا هستند، چطور به خودت اجازه میدی درباره یه همچنین هنرمند بزرگی اینطور قضاوت کنی مهدی جان....
دوما در باب آقای چاووشی شما اگه از موضوع خبر ندارین قضاوت اشتباه نکنین؛ خواهشا، آقای چاووشی با این آلبوم آخری خودشون به این اعتراف کردن که صداشون برای موزیک راک مناسب تره و این دقیقا همون نظر حرفه ای و موشکافانه استاد ریاحی پور بود که 5سال پیش گفتند...
سوما در باب آقای یگانه هم باید گفت که همیشه سعی کرده تو آهنگهاش از یه تم عام پسند استفاده کنه و اصلا سبک تازه ای روانه بازار موزیک ایران نکرده، و نه حتی خواسته واسه یکی دو تراک از امضای کاریش جدا بشه!!! همش یه تم و سبک تکراری... به نظرم همیشه در سطح متوسط بود و هست....

45.124.186.95
جمعه 1 خرداد 1394 - 14:31
hamidreza75

آلبوم حباب محسن یگانه با رگ خواب و نفس های بی هدف متفاوت بود.تو این آلبوم محسن یگانه به خواست هوادارا کمی به سبک نفس های بی هدف نزدیک شده.وگرنه ما تراک های متفاوت کمی تواین مدت از محسن یگانه ندیدیم.مشکل بعضیها با خود شخص محسن یگانس نه آهنگاش.کسایی که ازش انتقاد میکنن ولی خودشون تو خلوتاشون این آهنگارو گوش میکنن

22.204.164.247
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:14

من با اینکه طرفدار پروپاقرص محسن یگانه هستم ولی این البوم راضی نکرد منو انتظار داشت بعد دو سال و نیم انتظار یک کار فوق العاده بشنوم از محسن عزیز ولی اینطور نشد

یکشنبه 17 خرداد 1394 - 07:58
میلاد امیری

دقیقا

9.92.117.87
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:39

شاید سوپراستاری که 20 از 20 باشه وجود نداره ولی به نظر من کسی که تونست چه تو بحث وکال و چه تنظیم و ترانه و فضای موسقیایی ثابت قدم و پایدار باشه مهدی یراحیه و بس

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:40

من نميدونم واقعا كي به ايشون گفته كارشناسه؟؟
هر روز مياد از يكي ايراد ميگيره.
ايراد دنبالش ميرم چيه كه الآن تو خيابونا همه گوش ميدن؟
ايراد ديوار و چقدر دير چيه با اون شعراي زيبا؟
دركم كن هم يه آهنگ شاد عاليه.
خاطره بازي هم گوش ميدم ياد گذشته هاي احسان ميوفتم.
در كل واقعا آلبومش عاليه ايراد الكي نگيريد مثل حباب كه همه گير شد.مثل عاشقانه ها كه رفت جزو بهترين آلبوم هاي تاريخ موسيقي ايران يا مثه رگ خواب.
شك ندارم واسه پاييز تنهايي و نگاه هم همين اتفاقاي خوب ميوفته.

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 22:18
امیر ( just yeganeh ) طرفدار محسن یگانه و محسن چاووشی

من نمیدونم این چه جو بدی هست که به وجود اومده و همش هنرمندای پاپ و میکبونن! اقا اصلا ستاره های مثل خواجه امیری محشن یگانه و چاووشی و ..... اگه دارن افول می کنن بازم سطح کاراشون از بقیه بالاتر بخصوص از اونور ابی ها!
این جمله تکرار بد رو مخمه! یعنی چی تکرار! مگه مثلا احسان حالا کمی شاید نو اوری کم بود در البومش ولی در عوض واقعا حال ادم و خوب میکنه و انقدر زیبا می خونه حالا اگر هم ملودی ها و فضا ها کمی هم تکراری بلشه واقعا فاجعه نیس!
یه جوی شده همه خودشونو کارشناس میدونن و فقط میگردن یه گیری به یک اثر هنری بگیرن!
در ضمن این تکراری شدن ملودی ها عجیب نیس چون انقدر کار تولید میشه که ادم فکر میکنه همش رو شنیده و واقعا تولید یک اثر با کیفیت و متفاوت خیلی سخت شده ولی هنرمندان ما دارن تلاش می کنند و این تلاش نباید با نقد های بیش از حد ضایع بشه! همه نمی تونن مثل محسن چاووشی برا فرار از تکرار به سمت راک برن و از تکرار دور بشن! مثلا خواجه امیری محسن یگانه می تونن راک بخونن ! اصلا جنس صداشون نمی خوره!

18.148.146.198
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 23:53
ابوالفضل (طرفدار موسیقی خوب) (سلطان خواجه امیری)

امير جان منم با شما موافقم.
شايد از نظر كارشناسا يگانه و ... بايد بيان رپ بخونن تا نگن تكرار :))))
موسيقي پاپ همينه و همين خواهد موند و حالا اين آقاي رياحي پور چه هدفي رو دنبال ميكنن من نميدونم!!!!!!

114.220.135.13
محمد
135.242.241.5
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:44

به نظر من اینکه آلبوم ترک شاخصی نداره و از هرکی که میپرسی بهترین ترک آلبوم چیه اسم یه ترک رو میگه حسنه و نشون میده آلبوم خیلی یک دسته
این آلبوم رو میشه مدت ها گوش داد کلا کارای محسن یگانه تاریخ انقضا نداره. من که از این آلبوم خیلی لذت بردم
سوپراستارای موسیقی پاپ بدون تعصب الان خواجه امیری و چاووشی و یگانه هستن

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 16:50

برادرا و خواهرا که زود قضاوت میکنید :

به خواننده های پاپ حق بدبن خواهشا . دستشون بستس . محدود هستند و الا میتونستن کارایی بدین بیرون که نظر شما هم جلب کنه

کسی که سنتی گوش میده که در مورد آلبوم پاپ نظر نمیده

رضا
225.244.244.48
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:16

نظرتو واسه خودت نگهدار این خواننده هایی که گفتی چیزی از موسیقی نمیدونن چاووشی وفرزاد فرزین و فریددن برا تو خوبن پس خواهشا حرف الکی نزن

_1mohammad
226.223.7.59
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:36

من هر انتقادی در مورد این آلبوم میشنوم شاخ درمیارم .. خیلی هم ظرفدارش نیستم ولی این آلبوم واقعا خوب بود و پر از پیشرفت

حسین
18.57.36.65
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:45

با احترام به طرفدارای یگانه باید عرض کنم این آلبوم نسبت به تبلیغاتی که واسش میکردن خووب نبود زیاد،به نظر من آقای یگانه روز به روز داره پسرفت میکنه تا پیشرفت،اکثرا دارن پسرفت میکنن به جز تعداد معدودی مثه آقای فرزین و چاووشی به خصوص فرزین که هر آلبوم که بیرون میده از قبلی خییلی بهتره‌.البته سامان جلیلی با توجه به تجربه ی کمی داره هم روز به روز پیشرفت میکنه.به امید پیشرفت موسیقی پاپ ایرانی!!!!

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:23
Ahmad Reza

من هوادار هزار اتیشه محسن یگانه م.
ولی این که بیام الان بگم محسن چاوشی یا فرزاد فرزین ضعیف کار میکنن شما خوشتون میاد؟
بنده با توجه به انصافی که دارم میگم این دو، البوم های اخرشون خیلی خوب بوده ...
میخواستم در مورد سامان جلیلی یه چیزی بنویسم ولی خب صبر انشاءالله بعدن میگم براتون
راستی محسن یگانه کی تبلیغ کرد؟ تمام کارهای البوم تا ثانیه اخر چراغ خاموش انجام میشدن ... بعد شما میگی تبلیغ؟
تعریف جنابعالی از تبلیغ چیه؟
پسرفت؟ شما بر چه اساسی میگی پسرفت؟ اگه واقعا پسرفت داشته پس اینایی که براشون البوم رو پلی کردم دروغ گفتن که اهنگا خیلی عالی هستن؟ یا این همه مردم تو خیابونا اهنگهای البوم رو پلی کردن .. اینام تخیلیه ؟ واقعن براتون متاسفم که بی اساس دارین در مورد البوم نگاه صحبت میکنین ... امیدوارم یه کم درک و شعورتون رو نسبت به این مسائل بالا تر ببرید :)

54.195.120.118
کیا
169.213.73.57
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:49

به نظرم این همه حمله هم منصفانه نیست البوم البوم دلیه
سرعت به دل نشستن البوم پایینه ولی اروم اروم به دل ادم خوب میشینه

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:59

این آلبوم همه ترکاش خوب و تقریبا تو یه سطح بودن به خاطر همین تفاوت فاحشی بین ترکا دیده نمیشه و به نظر من آلبوم به معنای واقعی به این میگن نه اینکه آلبومی بیاد که 2،3 تا کارش خیلی شنیده بشه و بقیش هیچی. در ضمن این آقا گفتن که هیچ مخاطبی اضافه نمیشه ولی تو همین چن روزه چن نفر اطراف من بودن که اصلا محسن یگانه گوش نمی دادن و خوششون نمیومد ولی از این آلبوم خیلی خوششون اومده بود. پس سعی کنیم اگه اطلاعات کافی در موسیقی نداریم الکی حرف نزنیم حالا میخواد ده تا سازم بلد باشیم. همین ترانه های آلبوم می ارزه به صدتا ساز شماها.

احسان
61.52.161.234
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 18:18

در مورد آلبوم رگ خواب و حباب هم همین حرفا زده میشد ولی زمان نشون داد حرفاشون غیر منطقی بوده
فقط کافیه یه سر از خونتون بیاین بیرون ببینید مردم تو ماشیناشون آلبوم نگاه گوش میدن
مطمئنم حداقل 4-5 ترک این آلبوم هیت میشه.

علی دارش
66.187.126.206
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 18:43

واقعا البوم اقای یگانه خیلی ضعیف بود.فقط اهنگ چقدر دیر خوب بود.بقیه تقربیا تو یه ریتم و مثه هم بودن

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:13
mostafa.el.77 (خاطره بازی)

مثل هم بودن ؟!!
دوست عزیز میتونی بگی کدوم ترکای البوم تو یه ریتم بودن ما هم بدونیم ؟!
این البوم خیلی اهنگای متفاوتی داشت. واقعا از این نظر شما شاخ دراوردم!!!!

41.179.227.93
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 00:50
محسن (جاست یگانه+چاوشی)

آره خب راست میگه..مثلا ریتم دلکم با درکم کن کاملا یکی هست که واقعا باید خیییلی دقیق شی تا تفاوتشونو بفهمی!انقد که تراری و شبیه همن..

یا مثلا نگاه و انتظار که کاملا هم ریتم هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

244.57.36.19
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 22:01
حمید

دادا اصن شما میدونی ریتم چیه؟
اگه ریتمو برام تعریف کنی خیلی ممنونت میشم.
من الان دارم 10 روزه یه ضرب آلبومو گوش میدم اما به گفنه ی شما نرسیدم.نمیدونم کجاهای ریتمو میگی شبیه همه!!!!!!!!!!!!!!!

213.235.197.6
ناشناس
112.96.17.116
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 18:58

یگانه با این آلبوم ضعیف نشون داد که دیگه تموم شده . مثل رضا صادقی و مازیار و شهرام شکوهی و ...............

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:18
mostafa.el.77 (خاطره بازی)

و ..............
بقیه رو هم بگو دیگه ؟!

167.60.36.186
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:58
♕ سلاطین پاپ ( AMINHABIBI - MOHSEN CHAVOUSHI - MEHDI YARRAHI ♛♛♛ ♕

ناشناس جان
من با رضا صادقی کاری ندارم موسیقیشون مورد علاقم نیست
شهرام شکوهی بعضی کاراش واقعا انفجاریه فکر کنم از اون مخاطبای بی حوصله ای وقت نمیزاری
یه چی میشنوی درس دقت نمیکنی میای نظر میدی
بعدم مازیار فلاحی کلا سبکش همینه و همه هم قبول دارن یعنی آرامش و عشق
اصلا مازیار فلاحی رو همه به همین سبکش میشناسن
و بنظرم آلبوم ماه هفتم جزو بهترینهای 93 بود ... هرچند لعنت به من بسیار عالی بود
اما ماه هفتم هم حرفهای زیادی برای گفتن داشت

103.39.174.250
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 21:52
پیمان

مازیار که داره سروری میکنه

138.53.245.183
محمد رضا
16.221.138.108
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 19:30

انصاف داشته باشید..............
اگه رگ خواب و تکرار کنه میگید تکرار اگه جدید باشه که میشه این.......والا
انصافا سبک آهنگ نه رو گوش کنید بعد نظر بدبد......
ترانه دیوار و جاده که حرفی باسه ترانه نمی ذاره........
تنظیم خاطره بازی.............
البته خودمم نقد دارم به آلبوم ولی این آلبوم انصافا خوب بود........
هر کی نقد الکی کنه معلوم حسوده و بس
............

رستگاری
238.72.254.234
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 19:47

آقای ریاحی پور نطرشون مخصوص خودشونه یعنی ممکنه کسی دیگه ای نظر متفاوتی نسبت به '' نگاه'' داشته باشه و اینکه میگن که به سبک قدیمی برگشتن،درسته چون واقعا خواست همه طرفداران ایشون بود ولی فقط خوانش ایشون مث آلبومای اول بود و از نظر ساخت ملودی و سازبندی واقعا متفاوت و بروزه
منظورآقای ریاحی پور و از مدرن بودن کارهای قبل " نگاه" نمیفهمم ینی الان کارای نگاه مدرن نیستن و کاری مث " مرد " و " قرصای خواب آور " یا حتی " باور کنم نسبت به " جاده " و " یا دیوار و... مدرن ترن؟؟؟؟
ایشون فرمودن که کار شاخصی توو" نگاه " نیست به ایشون توصیه می کنم کار دیوار و توو فکر میرم و خاطره بازی و... رو بیشتر و بهتر گوش کنن تا تفاوت ملودیو شاخص بودنشونو نسبت به کارهای قبلی آقای یگانه و بقیه آهنگ های خواننده های دیگه تشخیص بدن
همین الان دنباش میرم و دیوار و درکم کن میشه هیت حساب بشن
در آخر از ایشون خواستارم نظرشونو که واقعا محترم هم هست به بقیه نوازنده ها و تنظیم کننده ها تعمیم ندن بابت نوازندگیشونم ممنونم و خسته نباشن

ممن از آلبوم لذت بردم و این آلبوم زیبا بود به نظر من

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 19:56

**** از قبیل این آقایان پرحرف زیاد برای آلبوم حمید عسگری اظهار نظر می فرمودند ****
ولی چی شد ؟؟؟ دیگه تا یه مدت همش " تقاص " و " هوای گریه " و " بزن بارون " و " خیلی دوست دارم "
و ... میشنیدیم زیاد
**** من فکر میکنم داستان آلبوم محسن یگانه هم دقیقا مثله آلبوم خوشبختیه ****
من نیومدم مثله این آقا الکی نظر بدم موقعی آلبومو گرفتم و گوش کردم حس کردم این آلبوم یه چیزی
برای گفتن داره واسه همین بعد تقریبا یه هفته بسیار از این آلبوم راضیم و شک ندارم
دنبالش میرم . چقدر دیر . درکم کن . دیوار . *** جاده *** . و بخصوص نگاه بسیار شنیده و هیت خواهند شد
الان فعلا نگاه هیت شده و دنبالش میرم هم بسیار مشهور شده
و یه اتفاق ویژه برای موسیقی ایرانی شاید جزو معدوووووووووووووووود آلبوم هایی که
میکس و مستر بسیار از حد موسیقی ایران و حتی دنیا در این آلبوم انجام شده
شیرینی این مطلب رو میتونین با گوش کردن آهنگ به وسیله هندزفری یا هدفون درک کنید
بخصوص قطعه *** درکم کن *** بنظر یه جورایی میکس و مستر و تمیزی صدا ها آدمو قلقلک میده

و اما امیدوارم اساتید قلم اول یک نگاه به کارنامه پر محتوای و قابل تامل کاری خود بیندازند
بعد به ستارگان موسیقی خرده بگیرند
موسیقی ما لطفا تایید

پنجشنبه 14 خرداد 1394 - 10:25
مهدی14150

اصلا به حرفایی که زدی دقت نکردم فقط میخواستم بگم خواننده های مورد علاقه من مورد علاقه شما هم هست که واقعا برام جالب بود!!!

220.79.29.94
Ahmad Reza
34.55.86.64
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:14

هه واقعن متاسفم از نقد بی اساس این دوست...
و همچنین بعضیا که فقط منتظر جرقه ان که هر چی میخوان بنویسن..
این البوم خیلی هم حرف برا گفتن داره حالا کی گفتم ( یک هفته بعد از البوم ):))
یک هفته !!!
این البوم کم کم 6 قطعه هیت داره ... که قرار نیست یهوویی هیت بشن ...
بعد دوستان ... شماهایی که ( توی البوم حباب ) گفتین البوم رگ خواب و نفسهای بی هدف کجا این کجا ... و حباب رو محکوم کردین به ضعیف بودن ملودی و تنظیم های مدرنش ... الان که محسن یگانه رفته سر حال و هوای قدیمش .. میاین میگین تکراری شده؟ یه کم به شعور خودتون حداقل توهین نکنین
اقای ریاحی پور شما که از شعر و ملودی و تنظیم حرف میزنین ... شما حتما نمیدونین این جماعت موقع حباب گفتن این عع عع که تو اهنگ حباب بود چقدر حرف بی اساس نوشتن ... براتون متاسفم که بی اساس و بی منطق حمله کردین به البوم ...
اقای ریاحی پور براتون از ته دل متاسفم :) تاسف تاسف تاسف :)

elyar javadi
55.239.206.54
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 20:56

بازم میگم بدون شک این البوم بهترین و پخته ترین البومه محسن یگانه س

پژمان
165.144.117.217
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 21:02

موسیقی ما سوپر استار نداره؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
محسن چاوشی پس چی کارست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امير جاست
48.112.211.216
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 21:24

فقط محسن بهترين البومشه

سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 22:08

به شخصه توقع بیشتری داشتم از محسن یگانه. به خصوص در بخش ترانه.

مهسا پویافر
146.72.149.224
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 22:48

البوم عالی بود حالا هرکی هرچی میخواد بگه محسن یگانه برای هواداراش میخونه وهواداراشم براش جون میدن همین و بس...من اصلا حرفای این آقا رو قبول ندارم آلبوم بسیار متفاوت بود و در عین این تفاوت سعی کرده بود حال و هوای رگ خواب رو داشته باشه تا هوادراش رو راضی تر کنه.

majid 1993
67.128.250.73
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 22:53

جناب ریاحی پور عزیز و هنرمند...
ای کاش برای ماهم منظورتان را از مدرن بودن کارهای قبلی محسن یگانه و مدرن نبودن آلبوم نگاه بیان میکردید! در نظر داشته باشید که نقد یک آلبوم جدای از اعمال نظر شخصی است.
محسن یگانه در این آلبوم از لحاظ وکال همان حال و هوای وکال ها و تحریر های خاص خودش را داشت که با آن ها شناخته شده بود. اما در این آلبوم، ترک هایی از قبیل: دیوار، نه، تو فکر میرم انتظار و پرنده اگر متفاوت نبودن و یکنواخت بودن و مدرن نبودن، پس شما تعریفتون از مدرنیته چیه؟
غرض ورزی جنابعالی متاسفانه زمانی تو چشم میزنه که نظر شخصی خودتون رو به بقیه تنظیم کننده ها و آهنگسازان هم تعمیم میدید.
ای کاش روزی برسه که همه بتونن از پیشرفت همدیگه خوشحال بشن.

مهدی
239.4.189.194
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 23:15

من هم وقتی برای بار اول آلبوم را گوش دادم نظرم کاملا مطابق نظر آقای بابک ریاحی پور بود ولی وقتی برای دفعات دوم و سوم گوش دادم متوجه شدم چند قطعه خوب داخل آلبوم هست من که آلبومش را دوست داشتم با این که از طرفداراش نیستم

فاطمه
201.240.71.69
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 23:40

با صحبت های ایشون کاملا موافقم چون بهرتین موزیسین هستند و میدونن الان موسیقی ایران چجوریه
مرسی از موسیقی ما و ممنون از امیر زاهدیان فرد :)

ناشناس
236.131.224.42
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 23:41

من واقعا متوجه نميشم چرا وقتي محسن البوم حبابشو بيرون داد همه گفتن اوووووه چقدر عوض شده چرا تنظيما مدرنه چرا مثل قديمش نيست چرا حسي نخونده و ....... حالا كه محسن رفته تو كاراي حسي مي گن تكراري شده!!! شما منتقدان گرامي خودتونم نمي دونيد از يه البوم پاپ چي انتظار داريد و چي راضيتون مي كنه هميشه يه موضوعي براي انتقاد كردن داريد. به نظرم اول به خودتون و وجدانتون مراجعه كنيد وقتي با خودتون كنار اومديد بعد نقد كنيد.

mahdi7
203.138.22.222
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 23:43

در میشه بهش هشتاد از صد داد بعضی ترکاش مثل چقدر دیر واقعا فوق العاده فقط پرنده رو دوس نداشتم ولی بنظرم میشد که بهتر از این باشه

محمد جواد
187.115.221.192
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 00:27

من به عنوان یک نفر که به موسیقی پاپ احترام میذارم فقط اینو میدونم که آلبوم نگاه من جز بهترین کارای محسن یگانه هست یه آلبوم یه دست و دلی مثه نفس های بی هدف آقای یگانه که از دل ایشون بیرون میاد و به من مخاطبی که بدون هیچ تعصب به موسیقی پاپ گوش بده میشینه بیاید که تعصب رو کنار بذارید و با گوش شنوا این آلبوم رو گوش بدید و لذت ببرید این تخریب های بی اساس فقط موزیک پاپ ما رو خراب میکنه ;-)
#گوش_بدید_و_لذت_ببرید

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 01:39

نمیگم یگانه مثل رگ خواب بخونه
میگم ای کاش کاراش درحد اون موقع بود
مثل قطعه بمون دل من به بودنت خوشه

یه چاوشیست

mehdei007
143.78.138.15
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 02:22

فقط باید بشینی به حال این موسیقی گریه کنی واقعا بعضیا یه جوری تز میدن.مثل اون اقای کامنت اولی.واقعا کامنت اولی مجرم نیست بیماره.بهتون قول میدم فرق تال و تنبکو با دهل و سرنا نمیدونه.در مورد البوم یگانه هم نظری ندیم بهتره .چون کلا کارشناسای ما نقد نمیکنن.فقط برای خالی نبودن یه مطلبی میذارن.به قران یه دو دوتا چارتا با خودتون بکنید همه چی دستگیرتون میشه.تا زمانی که روضه رو بجای وکال راک به خورد مردم بدن.و استاد همه چی دون خودشو از همه بالاتر بدونه.به شعور مخاطبی که خودشو هم قماشاش ذائقه شنیداری شو و با اهنگای به قول خودشون چرند پایین اوردن.وچون ایشان الان به درجه ی عرفان رسیده اند.یه ملت متوجه نمیشن. درد ایشون درد بی درمونه.زخمش زخم پلنگه. کلا به اینجا ربط نداشت.ولی کلا اگه منه مخاطب بیام نظرمو بگم.واقعا بیشتر منطبق بر واقعیته.یه چیزی در مورد البوم محسن هست که واقعا معلوم میشه.چطور خودشو تباه کرده.فقط یه چی بگم تو این تراک سه فقط منتظر این بودم یه خواننده ترک بزنه زیر اوار.

خودم
248.95.68.159
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 03:57

اصن دركتون نميكنم :| من وقتى بار اول آلبومو گوش دادم آنچنان جذب نشدم، چون كلا صداى محسن يگانه جزء اون دسته صداهاييه كه ممكنه مخاطب وقتى سيزده تا آهنگ كاملا جديدو يه جا ازش بشنوه خسته بشه، ولى چند بار ديگه كه گوش دادم به شدت مجذوب آلبوم شدم
الان مثلا ميخوايد بگيد كه تفاوت و شعر جالب و تنظيم هوشمندانه ى قطعه ى ديوارو درك نكرديد؟
يا احساسات كاملا پخته و كلام بالغ محسن يگانه تو ترك چقدر دير رو متوجه نشديد؟
يا از آهنگ نه و دلسرد متفاوت تر ميخوايد؟ دو تا ترك كاملا يگانه اى و غيرقابل پيشبينى آلبوم و اون نتيجه گيرى جذاب آخر قطعه ى دلسرد
يا از ترك تو فكر ميرم واقعا چى ميشه گفت؟ جز اون شكوه و سكون توى تنظيم و لحن و ترانه
يه خورده مهلت بديد، كلا يه سريا شرطى شدن، فقط ميخوان اسم طرف سازنده رو بشنون بگن نه :|
اون بالا ديدم يه نفر يه لينكى گذاشته راجع به عامى بودن و كنسرت بى كيفيت…خواستم بگم تنگ نظرى هم عالمى داره! چرا قصه ميگين؟ كنسرت بى كيفيت؟ ديگه از ركورد پارسال محسن تو آمريكا چيزى نميگم كه تكرارى شده ويديو هاى كنسرت آخرشو تو تهران بريد بگرديد كه نظرتون راجع به كيفيت عوض شه كلا، على الخصوص اجراى قطعه ى بازم بخند به اون شكل متفاوت و جالب كه خود قطعه رو اصلا دوست ندارم و جزء كاراى ضعيف محسن ميشناسم ولى تنظيم كنسرتى اين قطعه واقعا جالب و منحصر به فرده
عام پسند؟؟؟ خوبه يا بده؟ اگه عوام بپسندن كه هيت ميشه به تدريج اگه خواص بپسندن الان خوبه يا بده؟ يعنى شما جزء خواصى كه خوشت نيومده؟ پس عوام پسنديدن و موفقيت آلبوم در آينده ى نزديك تضمينيه؟ اون جمله ى عوام پسند و اينا با اين تعريف كه انگار عوام ابله و نادونن و خواص هم معلوم نيست دقيقا سليقشون چيه و اصلا كيا هستن واقعا جمله ى سطحى و ناشى از يه تناقض درونيه كه نويسنده در خودش داشته و خواسته يه ايرادى گرفته باشه كه ايراد هم مستقيم به آلبوم نيست و درواقع ميشه گفت مخاطب اين حرف مخاطبان موسيقى هستن، همونايى كه خوش اومدنشون از چيزى ميتونه مانا بودن يه اثر رو طى زمانها تاييد كنه ولى اينا همونايين كه اگه بپسندن كلا در اشتباهن :|

به عنوان يه مخاطب پيگير اين حرفا رو سر همه ى آلبوما از همه ى هنرمندا ( به جز موارد محدود كه به زور ميخواستن بگن فلان آلبوم خوبه) شنيدم و يه سرى از آلبوما دچار همين مسائل بودن و يه سرى نبودن و موفقيتشون طى زمان معلوم شد

ناشناس
129.177.250.186
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 04:41

من واقعا نمی دونم چرا همه هی میگن رگ خواب!! به نظر من هر خواننده ای یه البوم داره که گل سرسبد کاراشه و دیگه هم تکرار نمیشه. قرار نیست دوباره یه البوم مثل رگ خواب بیاد. کمااینکه من می گم البوم نگاه از نظز وکال و شعر واقعا از 3 البوم قبلی بهتره.

Saman (UK)in Iran
185.37.130.38
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 06:48

تمام اشکال به سایتها و نشریاتی مثل موزیک ما برمیگرده که تا تعدادی نقدشون با حمله طرفدارای خواننده ها مواجه شد زود پا پس کشیدن و اگر کسی مثل ریاحی با این همه سابقه هم بیاد نظری بده زود همه جوش میارن!!
اگه همین سایت موزیک ما نقدشو ادامه میداد هم شما یه چیزایی یاد میگرفتید از موزیک هم این هنرمندان(!!)گرامی به خود میمدن به شنونده احترام میزاشتن!!
الان بگید موزیک ما دقیقا کجای دنیاس این همه از این خواننده ها تعریف میکنید؟!برید ببینید همین کشورای همسایه چند تا خواننده پاپ نام اشنا برای دنیا دارن؟حالا طرفدارشون نباشن ولبی دست کم به هنرشون احترام میزارن!قبل از انقلاب هنرمندامون رو تو دنیا میشناختن الان چی!!!؟؟؟

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 09:27

متاسفانه مردم کشور ما عادت بدی که دارن نگاه به دهن یکی دیگه میکنن ببینن طرف چی میگه دنبال حرف اونو بگیرنو ادامه بدن الان مصداق آلبوم یگانه شده یه عده حسابی جبهه گرفتنو میگن آلبوم افتضاح'ارزش شنیدن نداره'یه عدم که اصلا نمیدونن موسیقیرو با چه س مینویسن به دهن اینا نگاه میکنن.آلبوم چی باید داشته باشه که شمارو راضی کنه یا گوش ما مشکل داره یا شما خیلی موزیکدانید.نمیگم البوم نقد نداشت ولی انقدم نبود که شما کل البومو خراب کنید.اگه دوست ندارید گوش نکنید به خدا کسی مجبورتون نکرده.ماکه حسابی داریم لذت میبریم

reza 67
141.238.7.55
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:25

با این حرف کاملا موافقم که این آلبوم فقط واسه طرفدارای یگانه منتشر شده بود و بیشتر جذابیتش برای اون ها بود - فراگیر نبود و نمیتونست طرفدار جدیدیو به سبک کاری ایشون اصافه کنه

ar.m
169.211.162.22
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:56

همیشه وقتی یک آلبوم موفق تولید میشه افرادی هستند که تحمل این موفقیت ها رو ندارن آقای ریاحی خوبه یه سری به نوازندگان آلبوم بزنید اسم های بزرگی میبینین فیروز ویسانلو احسان نی زن مسعود همایونی نیما رمضان ایمان حجت علی جعفری پویان میلاد عالمی ارین کشیشی همایون نصیری عماد نکویی اشکان ابرون اگر شما نوازنده این دو قطعه نبودید مطمئن باشین اونقدر نوازنده خوب داریم که بتونه جای شما ساز بزنه باز هم مرسیییی مرسییی از محسن یگانه عزیز که تصمیم گرفته برای طرفداراش بخونه و ما پشتش هستیم تا ابد
یه جمله زیبا هست که میگه یک مرد وقتی نمیتونه هنرمند بشه منتقد میشه همون طور که یک مرد بیسیم چی میشه وقتتی که نمیتونه یک سرباز بشه .....

parsa safaei
182.98.138.24
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 11:58

اگه طرفدار یگانه از قدیم باشین تا حالا می فهمین این آلبوم رو
آهنگای این البوم از همونایی هستش که تو یه تایمی یهویی تو مغز آدم پلی میشه دیگه هم بیرون نمیاد
وه یه مطلب دیگه رو که میخواستم بگم
محسن یگانه تا حالا چند تا آلبوم داده:خب همتون میگین چهارتا
چندتا کنسرت تو جاهای مختلف گذاشته
چقدر با افراد مختلف همکاری کرده
چند تا تک ترک داده
خب همتون لابد میگین خیلی
بعد کسی که این همه کار انجام داده یعنی خودش نمیفهمه داره چی میخونه
نمی فهمه کدوم کار بده کدوم خوب پس بازم بحث بر میگرده به سلیقه که همون حرف اول میشه
دوست دارین گوش بدین دوست ندارین گوش ندین

مجید
31.40.173.131
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 12:34

دقیقا این نتیجه ای بود که من بعد از گوش دادن چند تا از ترک های آلبوم گرفتم.

ناشناس
4.210.114.126
چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 17:40

آلبوم نگاه در مجموع آلبوم خوب و با کلاسیه. تو این وانفسا که اکثر آلبومها دارن میرن به سمت نرم افزاری شدن این آلبوم یکی از آکوستیک ترین آلبومهای چند سال اخیر ایرانه، اگر نگاهی به کاور آلبوم و لیست پر و پیمون نوازنده ها بندازید متوجه عرض من میشید حتی درام آهنگها هم به صورت زنده رکورد شده اون هم در آمریکا!! واقعا این احترام محسن یگانه به موسیقی آکوستیک جای تحسین داره، میکس مستر آلبوم هم کاملاً یکدست و حرفه ایه
ملودی های یگانه همیشه خوب بودند و در این آلبوم هم ملودی های زیبا و جذابی رو می شنویم، سطح کلی ترانه ها هم خوبه و در این آلبوم شاهد شاعرانگی محسن یگانه در ترانه هاش هستیم، ترانه متفاوتی مثل دیوار و همین طور ترانه های قوی و قابل دفاعی مثل چقدر دیر، خاطره بازی . جاده از آثار شاخص این آلبوم هستند.
در مجموع این آلبوم نمره قابل قبولی روکسب میکنه و نشان از تداوم موفقیت محسن یگانه داره

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 19:46

ایشون نظر شخصیشونو گفتن !
مهم اینه از آلبوم لذت ببریم و میبریم/
محسن یگانه نامبروان داخلیاست...

مژگان
22.197.55.219
پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 00:39

واقعاً متاسفم برای آقای یگانه عزیز که یه همچین طرفدارای بی فرهنگی داره، شماها از موزیک چی می‌فهمین، البته نوابغ قرن موسیقی ببخشیدااا ولی وقتی تونستین برای یک سانس در سطح حرفه ای روی استیج نوازندگی کنید بعد بیاین الکی الکی از روی غرض نقد حرفه ای وهنرمندانه شخصیت بزرگی مثل استاد ریاحی پور رو قضاوت کنین.... استاد ریاحی پور اسطوره بیس ایران هستن، اگه برای خودتون احترامی قائل نیستین، حداقل آبروی آقای یگانه عزیز و ما طرفدارای قدیمی نبرین با این نظرات پوچ و تهی از سواد موسیقیایی...
متاسفم براتون

پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 16:36
parisa:)

خانوم محترم
اولا همه کسایی که اینجا نظر گذاشتن از طرفدارای آقای یگانه نیستن،بهتر بود یه نگاهی به اسامی مینداختین بعد نظر میدادین.
دوما آقای ریاحی پور نظر شخصیشون رو گفتن و اسمش رو گذاشتن نقد...وقتی کسی یه آلبوم و نقد میکنه نکات مثبت و منفی آلبوم رو ذکر میکنه نه این که با یه جمله کل اثر یک خواننده رو زیر سوال ببره..
سوما لحن کامنت شما بیشتر نشون دهنده بی فرهنگی هست تا نظر دوستان..
چهارما،ما برای شما متاسفیم که به عنوان یک طرفدار(البته اگه واقعا طرفدار باشید!) متن پر از تخریب رو میگید نقد حرفه ای و
هنرمندانه.
موفق باشید.

204.114.27.51
جمعه 1 خرداد 1394 - 21:45
محمد94

من برای شما متاسفم با این نحوه ی نظر دادنتون.نقد حرفه ای؟؟؟ آقای ریاحی پور طوری صحبت کردن که انگار دارن راجع به دشمن درجه یکشون صحبت میکنن.دلیلش میدونی چیه؟تنهادلیلش اینه که محسن یگانه به کسی باج نمیده و این اخلاقش باعث شده امثال آقای ریاحی پور باهاش اینجوری برخورد کنن

119.111.246.225
اشکان
174.97.20.50
پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 09:37

از نشکن دلمو تا این آلبوم خیلی فاصله کیفیتی هست
آلبوم نگاه یک آلبوم ساده و محسن یگانه یه خواننده ی درجه دو شده من به عنوان یکی از طرفدارهای قدیمیش دوس دارم دیگه آلبوم نده اینجوری حدااقل طرفداراشو از دست نمیده

parisa:)
212.13.237.181
پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 - 15:57

واقعا خیلی بی انصافیه این جوری نظر دادن در مورد آلبوم نگاه...
با این آلبوم به طرفدارای آقای یگانه اضافه نمیشه؟؟؟جالبه واقعا میشه بگید بر چه اساس اینو میگید؟؟؟شما سلیقه ی همه ی مردم ایران رو در مورد موسیقی میدونید که این جوری حرف میزنید؟؟؟
چند نفر از دوستانم که طرفدار محسن یگانه نیستن وقتی آلبوم رو گوش دادن واقعا دوست داشتن و میگفتن آلبومش خیلی قشنگه...
اتفاقا این آلبوم حداقل چند تا آهنگ هیت داره مثل درکم کن و نگاه و دنبالش میرم و چقدر دیر و جاده.
بازتاب این آلبوم رو 1ماه دیگه میبینید آقای ریاحی پور، همون طور که آلبوم حباب رو تخریب کردن ولی مردم دوستش داشتن...

مژگان
17.84.160.162
جمعه 1 خرداد 1394 - 08:19

کشور ما ، کشور باسوادیه
تا کی میخواین در مقابل نقد و انتقاد جبهه بگیرین...
کشورهای دیگه با همین نقد و انتقادها پیشرفت کردن و دارن سیرسعودی رو طی می کنن...
تا کی می خواین امثال انسان های بی سواد با افکار پوچ ومتعصبانه نقد و انتقاد رو زیر سوال ببرین و جلوی پیشرفت جامعه موسیقی بگیرین، شما با این تایید کردن های نا به جا، دارین به هنرمندانی که دوستشون دارین ظلم می کنین به خدا....
لطفا بگذارین آثار هنری رو خود هنرمندان آگاه نقد کنن تا با این نقدها هنرمندان آثار بهتری ارائه دهند و شاهد پیشرفت جامعه موسیقی ایران باشیم.
هنرمندان صحبت های هنرمندان آگاه رو بهتر درک می کنن.
از موسیقی ما هم تشکر می کنم بخاطر ایجاد
.
.
والسلام...

جمعه 1 خرداد 1394 - 11:39

آقاي رياحي پور به طرفداراش اضافه نميشه !!!!!!! اين حرف از اون حرفا هست ، من كنسرت ٢٠ ارديبهشت با خانواده ام رفتم اينقدر از اجراي محسن خوششون اومده بود كه دوباره ٢٣ خرداد بيلط گرفتم ، خواهشا شما عادلانه نقد كنيد ، اين آلبوم قطعا فراگير ترين البوم چند سال اخير مي شود ، به اميد روزي كه حسادت را كنار بزنيم و همو قشنگ درك كنيم

زهرا جاستی
155.46.73.167
جمعه 1 خرداد 1394 - 13:58

فقط یه جمله میگم
محسن یگانه با نگاه دوباره احساسات همه اونایی که من میشناسم رو به وجد آورد

nastaran m.y
17.53.174.197
جمعه 1 خرداد 1394 - 23:06

اولا ک آلبوم واقعا عالیییییی بود و آرامشی ک ازش میگیرم غیر قابل توصیفهههه
دوما با این البوم خیلیا ب جمع جاستیا اضافه شدن(دیدم ک میگم)
سوما اونایی ک میگن تکراری بود همونایی هستن ک از حباب انتقاد میکردن و از محسن میخواستن برگرده ب حال و هوای قبل(پس حرفشونو جدی نگیرین،اینا همش دنبال بهونه میگردن)
just mohsen yeganeh

محسن رودباری
174.233.55.200
شنبه 2 خرداد 1394 - 08:37

خشوم میاد محسن یه آلبوم داده همه دارن میسوزن
خب برادره من شما که میگی بده گوش نکن. بزار ما با بهترین آلبوم بدمون حال کنیم. حالمون خوب شه
محسن فقط یگانه نیست. نابغه هم نیست . عجوبه هم نیست. محسن یه اثره هنریه که هر چی زمان میگذره داره موفق تر میشه چون دشمناش زیاد تر میشه
رسیدن به تو آرزوی منه بگو کی به آرزوهای من میرسه

شنبه 2 خرداد 1394 - 16:14

آلبوم نگاه نه تنها فوق العاده
بلکه یک شاهکار بود

شنبه 2 خرداد 1394 - 16:15

نگاه خارق العادست

علی جهان
41.130.51.106
یکشنبه 3 خرداد 1394 - 10:45

این آلبوم از هر نظر زیبا و شنیدنی بود . تحریر های محسن یگانه بسیار زیبا بود ، تنظیم ها خیلی عالیو متنوعو جدید بود ، شعرهای آلبوم هم واقعا قوی بود.
جا داره که به محسن یگانه و گروهش به خاطر این آلبوم قوی خسته نباشید بگم.

Mehdi Mika
160.41.147.222
یکشنبه 10 خرداد 1394 - 22:11

ایشون هم نظرشون محترمه
حالا کاری ندارم که این آلبوم مخاطب جدیدی رو به مخاطبای یگانه اضافه کرده یا نه! اصلا نمیشه هم گفت چون نیاز به تحقیق داره! اما واسه اینکه اختلاف سطح کارای یگانه رو با سایرین و بعضیا که اسمشون تو این پیج کنار اسم یگانه اومده بدونین کافیه آلبوم نگاه رو با انصاف با آلبومای اخیر دوستان مقایسه کنید و متوجه بشین که چه تو زمینه ملودی و چه تو شعر و چه تو تنظیم و چه تو وکال چه تفاوت فاحشی وجود داره بینشون
در ضمن عامه پسند بودن نه تنها بد نیست بلکه یک ویژگی مثبته

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.