برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور محمدسعید شریفیان، کامبیز روشن روان و ساسان فاطمی برگزار می‌شود
«عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» بررسی می‌شود
موسیقی ما - اولین نشست از سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» روز ۳ خرداد ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» مجموعه نشست‌هایی برای بررسی مسائل فراگیر جامعه موسیقی است که در اولین نشست محمدسعید شریفیان و کامبیز روشن روان آهنگساز و موسیقی‌دان و ساسان فاطمی کار‌شناس ارشد انتوموزیکولوژی و عضو هیئت علمی موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و منتقدان خانه موسیقی به موضوع «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» می‌پردازند.

به دلیل وجود برخی حساسیت‌ها نسبت به عملکرد نهاد خانه موسیقی و همچنین پرهیز از هر گونه تنش، و به منظور ایجاد فضایی باز برای شنیده شدن نقدهای پنهان جامعه موسیقی، در جلسه اول «گفتمان ضرب اصول» منتقدان خانه موسیقی مطالب را ارائه خواهند کرد.

جلسه دوم سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» به دست اندرکاران خانه موسیقی اختصاص یافته تا در مورد مسائل و نقدهای مطرح شده در جلسه اول پاسخ بگویند و این فرصت برابر در اختیار آن‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

همچنین بخشی از این نشست‌ها به سئوالات و مطالب حاضران در سالن اختصاص پیدا خواهد کرد تا فضایی برای ایجاد گفتمان پیرامون مسائل فراگیر جامعه موسیقی به وجود آید.

برنامه‌های آتی سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» به موضوعاتی چون «موسیقی در رسانه ملی»، «کپی رایت»، «لغو کنسرت‌ها» و... اختصاص دارد؛ اهمیت خانه موسیقی به عنوان تنها نهاد رسمی صنف موسیقی برای پرداختن به مشکلات عدیده جامعه موسیقی باعث شد تا بحث «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» به عنوان اولین اولویت برگزاری این نشست‌ها انتخاب شود.

اولین نشست «گفتمان ضرب اصول» یکشنبه ۳ خرداد از ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران آغاز خواهد شد و علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 15:19

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 18:37

اميدوارم اين نشست به سرانجام خوبي برسه و بالاخره اين به اصطلاح خانه موسيقي كه به اعتقاد من خانه چند نفر اعضا هيأت مديره است سر و ساماني پيدا كنه و پاسخگو باشند . خانه موسيقي اصلن كار صنفي نميكنه و تبديل به ملك شخصي چند نفر شده ...!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی» بررسی می‌شود | موسیقی ما