برنامه یاد بعضی نفرات
 
جواد ظریف
حضور دوباره وزیر امور خارجه در یک کنسرت موسیقی
محمد جواد ظریف تماشاچی ویژه شب آهنگسازی هوشنگ کامکار
موسیقی ما - «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه‌ی کشور امشب در کنسرت ارکستر سمفونیک البرز با اجرای آثاری از «هوشنگ کامکار» حضور یافت.

به گزارش «موسیقی ما»، حضور او در سالن با تشویق‌های ممتد مخاطبان کنسرت همراه بود و برای دقایقی، تمامی حاضران در برج میلاد، وزیر امور خارجه‌ی کشورمان را تشویق کردند. معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، او را در این برنامه همراهی می‌کرد.

شب آهنگسازان ایرانی به خوانندگی بیژن کامکار، امشب قطعاتی از هوشنگ کامکار را با رهبری «سهراب کاشف» اجرا کرد. ضمن آنکه همایون رحیمیان و ارسلان کامکار، به عنوان مایستر این ارکستر حضور داشتند و ارسلان به تکنوازی ویلن پرداخت.

اجرای سمفونی «خرمشهر» همزمان با سالروز حماسه‌ی آزادی خرمشهر، قطعه‌ای برای شهیدان دفاع مقدس و همچنین قطعه‌ای با نام «انفاب» که آن نیز مربوط به دوران جنگ و درباره‌ی مردم کردی است که توسط صدام حسین از سرزمین‌شان رانده شده‌اند، از جمله‌ی قطعات این کنسرت بودند. همچنین کنسرتو برای سنتور با تک‌نوازی «سیاوش کامکار» از دیگر قطعاتی بود که در این برنامه به اجرا در آمد.

این برای دومین بار است که «محمد جواد ظریف» در یک برنامه‌ی موسیقایی حضور دارد. پیش از این او در تور کنسرت‌های «چرا رفتی» با آهنگسازی «تهمورس پورناظری» و خوانندگی «همایون شجریان» در تالار وزارت کشور نیز حضور پیدا کرده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 02:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد جواد ظریف تماشاچی ویژه شب آهنگسازی هوشنگ کامکار | موسیقی ما