برنامه یاد بعضی نفرات
 
درویشی دبیر علمی فستیوال موسیقی آینه دار:
موسیقی جنوب ایران رو به خاموشی یا دگرگونی‌ است
موسیقی ما - محمد رضا درویشی گفت: در دومین فستیوال موسیقی آینه دار موسیقی‌های متنوع جنوب کشور که تا حدودی رو به خاموشی یا دگرگونی هستند، توسط هنرمندان بزرگ این مناطق اجرا می شود. به گزارش سایت موسیقی ما به نقل از  روابط عمومی فستیوال موسیقی نواحی و آیینی "آینه‌دار" ، محمد رضا درویشی دبیر علمی فستیوال موسیقی نواحی و آیینی آینه‌دار با اعلام این خبر گفت:  دومین دور فستیوال با تمرکز بر روی موسیقی‌های در معرض تحول جنوب ایران برگزار می‌شود و هنرمندان بزرگی از جنوب ایران در این دوره  به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

دبیر علمی فستیوال موسیقی آینه‌دار افزود: جزییات برنامه‌های فستیوال در نشست خبری اعلان خواهد شد اما بدیهی‌ست موسیقی‌های متنوع جنوب کشور که تا حدودی رو به خاموشی یا دگرگونی هستند، توسط هنرمندان بزرگ این مناطق در طول سه شب اجرای فستیوال در برابر دیدگان هنرمندان و موسیقی‌دانان و دانشجویان موسیقی کشور به اجرا  گذاشته می‌شود.

علی مغازه‌ای دبیر اجرایی فستیوال آینه دار نیز در خصوص مشخصات گروه‌های شرکت کننده در این دوره از فستیوال گفت: در فستیوال امسال، با توجه به تندای دگرگونی‌های فرهنگی کشور به خصوص در جنوب کشور، اجرای کیفی گونه‌های مهم و متنوع موسیقی در سه حوزه‌ی فرهنگی و جغرافیایی اصلی جنوبی یعنی انواع موسیقی‌های سه استان‌ هرمزگان، بوشهر و خوزستان را هدف دومین نوبت فستیوال قرار داده‌ایم.

وی افزود: ما در حال انجام واپسین مراحل هماهنگی با گروه‌ها و عوامل برگزاری فستیوال هستیم اما قطعاً طی چند روز آینده نشست خبری فستیوال را برگزار می‌کنیم که زمان و مکان دقیق برگزاری نشست خبری دومین فستیول آینه‌دار به زودی اعلام خواهد شد.

دومین فستیوال موسیقی نواحی و آیینی «آینه دار»  16 تا 19 خردادماه با تمرکز بر موسیقی جنوب کشور با حضور بیش از 120 گروه در تالار رودکی برگزار می­شود .
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1394 - 10:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی جنوب ایران رو به خاموشی یا دگرگونی‌ است | موسیقی ما