برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه‌های ویژه بنیامین برای کنسرت 11 و 12 خرداد در تهران
بنیامین بهادری: این بار شما من را غافلگیر کنید!
موسیقی ما – یک خواننده پاپ از برنامه‌های ویژه‌اش برای کنسرت تهران خود خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری که در روزهای گذشته یکی از قطعات آلبوم خود یعنی‌«بنیامین 94» را در فضای مجازی منتشر کرده، از دوستدارانش خواست که در کنسرت 11 و 12 خرداد که در تهران و سالن نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار خواهد شد، با اسامی پیشنهادی شان برای این قطعه حاضر شوند و رای گیری برای انتخاب نام این قطعه در هر چهارسانس و در سالن انجام خواهد شد.

بنیامین بهادری در این باره به «موسیقی ما» گفت: «اینکه جامعه دوستدارانت برای اولین بار اسم یک قطعه را انتخاب کنند و فریاد بزنند به هر حال هیجان انگیز است. این روند برای نخستین بار قرار است در کنسرت 11 و 12 خرداد در تهران اتفاق بیفتد و می خواهم این بار حاضرین در سالن من را غافلگیر کنند.»

این خواننده درباره فضای کلی «قطعه 4 آلبوم 94» نیز معتقد است: «بیان و احساسی که در این قطعه جریان دارد متعلق به دوره روابط یکی دو روزه نیست و تعریف فرید احمدی از یک رابطه است که انسانهای این دوره به شدت در پی آن هستند. عشق های عمیقی که با تمام وجود اتفاق می افتد و لذت بخش است. هر چند شاید هم برخی از افراد درباره این قطعه نظرات و حرفهایی داشته باشند که آن حرفها برای من از طلا هم ارزشمند تر است. به هر حال موسیقی پاپ در همه جای دنیا مبتنی بر رای و انتخاب مردم است و برای همین دوست دارم همه با دست پر و ایده ها و انتقادات و پیشنهادات مختلف به کنسرت من بیایند. این بار می خواهیم در این کنسرت بیشتر از همیشه با هم حرف بزنیم و پیش از انتشار آلبوم کمی با دوستانمان خلوت کنیم. »

 کنسرت «بنیامین بهادری» در تاریخ 11 و 12 خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی هر روز در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و در فاصله دو روز به برگزاری این کنسرت تقریبا اکثر بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته و تعداد کمی از آن باقی مانده است که علاقمندان می توانند از طریق سایت های آنلاین بلیت فروشی آنرا تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 14:20

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 خرداد 1394 - 10:54

"خودم" یا "دلیل عشق"

دوشنبه 11 خرداد 1394 - 09:08

به نظرم اسمش "خودم" باشه خیلی باحال میشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین بهادری: این بار شما من را غافلگیر کنید! | موسیقی ما