برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه موسیقی «بُمرانی» از آلبوم جدیدش در خانه گفتمان شهری رونمایی کرد
بمرانی از مخاطبانش پذیرایی کرد
موسیقی ما - آلبوم «مخرج مشترک» که اولین آلبوم رسمی گروه  است بعدازظهر شنبه نهم خرداد ماه در عمارت قدیمی"خانه وارطان" رونمایی و به مخاطبان ارائه شد. «مخرج مشترک» خروجی مشترک 6 نفر اعضای گروه است و متاثر از اتفاقاتی است که طی دو سه سال اخیر برای آنها افتاده است. در این آلبوم از اشعار شاعرانی چون احمد شاملو، شل سیلوراستاین، سجاد افشاریان و امین منصوری استفاده شده است.
 
این مراسم ساعت 6 عصر با اجرای گروه ماهور آغاز شد و این گروه، قطعاتی از گروه بمرانی را با تنظیم موسیقی سنتی فولکلور تهران اجرا کرد. سپس اعضای گروه بمرانی 2 قطعه از آلبوم جدیدشان را اجرا کردند که با استقبال حاضران مواجه شد. بهزاد عمرانی نیز قبل از شروع اجرا از کسانی که به آنها برای انتشار آلبوم کمک کرده بودند تشکر کرد. 

احسان رسول‌اٌف، تهیه‌کننده این آلبوم موسیقی در این مراسم که با شکل و شمایل متفاوت‌تری نسبت به سایر رونمایی آلبوم‌های موسیقی برگزار شد، خبر از برگزاری کنسرت بمرانی داد و گفت: متاسفانه مدت زیادی است که بچه‌های گروه «بمرانی» روی صحنه نرفته‌اند و می‌توانم بگویم که دلشان برای یک اجرای زنده لک زده است. اما به هر ترتیب امیدواریم با انتشار آلبوم «مخرج مشترک»، تا آخر این ماه اولین اجرای رسمی خود را برگزار کنند.گروه موسیقی «بمرانی» در این مدت تلاش زیادی انجام داد تا حضور موثری در عرصه موسیقی داشته باشد و امروز خوشحالیم که بعد از چند ماه رفت و آمد و تلاش برای گرفتن مجوز، بی‌تابی آنها به نتیجه رسیده و امروز شاهد رونمایی از آلبوم گروه هستیم. ما روز سه‌شنبه هفته گذشته موفق شدیم که مجوز نهایی اثر را دریافت کنیم و فکر می‌کنم این یک رکورد است که در مدت چهار روز توانسته‌ایم نسبت به برگزاری مراسم رونمایی اقدام کنیم.

در انتهای مراسم، در حالی که موسیقی آلبوم «مخرج مشترک» در فضای عمارت پخش می‌شد، آلبوم به طور رسمی فروش خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که از روز یکشنبه 10 خرداد ماه علاقه‌مندان می‌توانند «مخرج مشترک» را از سایت پیشنهاد (به آدرس www.peeshnahad.com)  خریداری و در محل خود دریافت نمایند.

اعضای گروه بمرانی متشکل از بهزاد عمرانی (خواننده، گیتار آکوستیک)، مانی مُزکی (سازدهنی، ترومبون)، آرش عمرانی (پیانو، آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک)، کیارش عمرانی (گیتار باس) و آبتین یغماییان (درامز) همگی در طول این مراسم با پوشیدن پیشبند، اقدام به پذیرایی از مخاطبان خود کردند.
 
هوتن شکیبا، حمید پورآذری، بابک کریمی، فاطمه هاشمی، فریدون عموزاده خلیلی، نورالدین حیدری ماهر، سجاد افشاریان، پگاه آهنگرانی، اعضای گروه پالت و رام و تعدادی دیگر از هنرمندان از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از آلبوم «مخرج مشترک» گروه «بمرانی» بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 خرداد 1394 - 18:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بمرانی از مخاطبانش پذیرایی کرد | موسیقی ما