برنامه یاد بعضی نفرات
 
بازگشت فرانک سیناتر به صحنه
ستاره‌ای که در لندن درخشید
موسیقی ما - نمایش عظیمی در گرامی‌داشت فرانک سیناترا (frank Sinatra) بزرگترین ستاره موسیقی دهه چهل روی صحنه می‌رود. کارل سیدو یک تهیه کننده تئاتر است که اعلام کرده در سال جاری در بزرگداشتی از سیناترا اجرای مفصلی روی صحنه خواهد برد. این استعداد بزرگ تئاتری در حال تهیه نمایشی است که در آن از مدیوم‌های مختلفی و بیشتر از همه موسیقی استفاده می‌شود و موضوع محوری آن فرانک سیاترا است. این نمایش «سیناترا، این مرد و موسیقی‌اش در لندن پالادیوم» نام دارد.

اغاز این اجرا 10 جولای است و از 65 سال زندگی سیناترا می‌گوید، از اولین اجرای او در انگلستان که در سال 1950 در سالن پالادیوم برگزار شد. این شوی های‌تک که در آن از تکنیک سه بعدی روتو اسکوپ استفاده می‌شود حاوی عکس و فیلم‌هایی از آرشیو خانوادگی این افسانه موسیقی است که قبلا هرگز منتشر نشده است. سیدو گروهش را از بهترین‌های عرصه تئاتر، موسیقی، تکنولوژی، رقص و طراحی انتخاب کرده است تا یکی از فراموش نشدنی ترین اجراهای «وست اند شو» را روی صحنه ببرد. از جمله دست اند کاران او ری وینکر از طراحان کمپانی معتبر استافیش است که طراحی صحنه را برعهده دارد. این کمپانی طراح پروژه‌های بزرگی نظیر تور گروه u2، رولینگ استونز و رابی ویلیامز بوده‌است. از دیگر متخصصان گروه پاتریک وودروف نورپرداز این پروژه است که همکاری با گروه‌های بزرگی مثل رولینگ استونز، ای سی دی سی و لیدی گاگا را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین رقصنده‌هایی از سراسر بریتانیا دور هم جمع شده‌اند تا به اجراهایی که از سیناترا پخش می‌شود انرژی و زیبایی ببخشند. کارگردان گروه دیوید گیلمور (کارگردان مطرح تئاتر) است.

این اجرای بزرگ تنها برنامه‌ای است که حمایت خانواده سیناترا را همراه دارد. در بخشی از این برنامه ارکستر 24 نفره‌ای به رهبری ریچار جان موسیقی و صدای سیناترا را روی صحنه زنده می‌کنند. رهبری که قرار است تمپو و حس اجرا را آنقدر به اجراهای سیناترا نزدیک کند که مخاطبان احساس کنند سیناترا زنده و روی صحنه است. «سیناترا، این مرد و ...» از ده جولای آغاز می‌شود و برای سه ماه ادامه خواهد داشت و بلیت‌های آن از هم اکنون به فروش می‌رسد.
منبع: 
برادوی

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 8 تیر 1394 - 11:49

دیدگاه‌ها

دوشنبه 8 تیر 1394 - 13:20

WoOoOow ferank sinatra behtarin khanandeye donya❤️❤️

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره‌ای که در لندن درخشید | موسیقی ما