برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده باسابقه در گفتگو با «موسیقی ما» اعلام کرد
نیما مسیحا: قصد انتشار آلبوم جدید ندارم
موسیقی ما - «نیما مسیحا» یکی از خوانندگان پرکار دهه هشتاد موسیقی کشور است که این روزها همانند اغلب هم نسل‌های خود رویه کم کاری را دنبال می کند. آخرین آلبوم او به نام «توهم» در سال 90 منتشر شد و در ادامه فقط به انتشار تک قطعات خود بسنده کرد. از آخرین حضور او روی استیج هم سال‌ها می گذرد و غیبت او در این زمینه هم همیشه یکی از موارد مورد نقد مخاطبانش بوده است. او چندی پیش یک قطعه خاطره انگیز را بازخوانی کرد. «برفراز آسمان ها» از ساخته‌های «شهرداد روحانی» اثری بود که توسط «رضا تاجبخش» مجددا برای ارکستر تنظیم شد. نیما مسیحا هم این قطعه را پس از حدود چهل سال مجددا اجرا کرد که این تجربه او با نظرات مثبت مخاطبان همراه شد. برای اطلاع از جدیدترین فعالیت های این خواننده به سراغش رفتیم و او با وجود عدم تمایل به حضور پررنگ در رسانه ها گپ و گفت کوتاهی با سایت «موسیقی ما» داشت.

نیما مسیحا درباره فعالیت‌های موسیقایی خود گفت:«آخرین اثری که از من پخش شده قطعه «رومنس» با ترانه‌ای از دوست عزیزم «میثم یوسفی» و آهنگسازی و تنظیم دوست خوبم «رامین عبداللهی» بود. این اثر را به صورت تک قطعه در فضای مجازی منتشر کردم و موزیک ویدئو هم برای آن تولید کردیم. در حال حاضر می خواهم که آثار خودم را به صورت تک قطعه منتشر کنم و قصد انتشار آلبوم جدید ندارم. انشاالله اگر که قطعات تولیدی به اندازه یک آلبوم شد و شرایط برای انتشار یک مجموعه جدید فراهم بود حتما این کار را می کنم. اما تصمیم دارم که روند کنونی را دنبال کنم و با موزیسین‌ها و ترانه سراهای مطرح کشور مشغول همکاری هستم و قطعات جدیدی را آماده انتشار دارم.»

او در پاسخ به زمان برگزاری کنسرتش هم اعلام کرد:«صحبت‌هایی انجام شده و مشغول رایزنی با دوستانی هستیم که تمایل به برگزاری کنسرت برای بنده را دارند. برنامه‌هایی برای اجرای زنده در تهران دارم و می‌خواهم به شهرستان‌هایی سفر کنم که می دانم مخاطبان بیشتری دارم. در مورد زمان این کنسرت‌ها هم نمی توانم تاریخ دقیقی را بیان کنم. زیرا برگزاری یک اجرای زنده مستلزم محقق شدن تمامی شرایط لازم است اما در آینده‌ای نه چندان دور مجددا روی استیج حاضر می شوم. امیدوارم که این آینده نه چندان دور در تابستان سال جاری باشد اما باز هم می گویم که هنوز هیچ چیز قطعی نیست.» 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:10

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:20

Jazab va khosh seda

سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:20

اصولی ترین صدای ایران ?

سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:20

منم دلم میخوا آواز بخونم

سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:30

چراااا آخه یکیم که خوب میخونه آلبوم نمیده???????

سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:30

به جاى تعريف از اين هنرمنداى با سابقه... يه كم بهشون فشار بيارين... اين وضع نابسامان موسيقي پاپ به خاطر كم كارى همين اقايونه... مگه ما چند تا خواننده داريم مثل اينا اموزش ديده باشن؟؟؟

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:01

ممنون اما ایشان تو همون دهه 80 هم پرکار نبودند و فقط یه آلبوم به اسم شب سربی عرضه کردند و به جز اون 2- 3 تا کار برای صدا و سیما خوندند و همیشه خواننده کم کاری بوده اند. ضمنا با نظر ایشون در ارتباط با آلبوم موافق نیستم و امیدوارم نظر خودشون رو تغییر دهند و آلبوم بدن، این صدا باید تو این 15-16 سال حداقل 5 تا آلبوم می داد نه 2 آلبوم.

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:10

عدم ارائه آلبوم قطعا خبر خوبي نيست براي كساني كه مشتاقانه در طلب شنيدن موسيقي خوب و درست و صدايي تربيت يافته ، عالي و كلاسيك كار هستند.
عدم برگزاري كنسرت براي خواننده اي در سطح نيما مسيحا هم يكي از فاجعه هاي موسيقي ما است! مثل همين وضعيت در باره حميد حامي و خدا را شكر كه ماني رهنما در سال قبل كنسرتهاي متفاوت و خوبي برگزار كرد.
توانايي نيما مسيحا در آثار كلاسيك و سمفونيك فوق العاده است.
موسيقي جدي مهجور است به هر حال.

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:10

ا چرا؟به این خوبی میخونه.کاش آلبوم میدادن بیرون

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:15

بهترین صدای دنیای رو دارند?بسیار با استعداد هستند ?

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:15

اهنگ بر فراز آسمان ها عالیییییی بود ???????????

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:20

مطمئنا اگه ده تا خواننده پاپ خوب داشته باشیم نیما مسیحا شاگرد استاد بابک بیات یکی از اوناست

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:49

به نظر من نیمامسیحا بهترین خواننده ما دراین سالها بوده ولی دلیل ندادن البوم رو باید اعلام میکرد متعصفانه بعد فوت اسطوره موسیقی بابک بیات تیم نیما ازبین رفت نبودن پیام پارسا و بابک صحرایی وهمچنین نبودن اهنگساز و تنظیم کننده خوب باعجث کم کاری نیما شده اما اکنون نیما داره با علیرضا افکاری کار میکنه برای تولید یک مجموعه که دو کار احساس دلبستن . رویا ازاین البوم شنیده شده است که به نظر من کار احساس دلبستن بهترین کار سال بود در بخش ترانه هم نیمامسیحا از تیم افکاری استفاده کرده که میشه گفت خیلی بهتر از تیم بابک صحرایی یا البوم توهم تیم اقای افکاری متشکل میشه ازافشین مقدم .روزبه بمانی.داوودرحمت الهی.پویان بوترابی.و جدیدا خانوم زهرا عاملی فقط امیدوارم در کنار این مجموعه از نظرتنظیم به مشکل البوم پاییز تنهایی و مثل مجسمه دچارنشهاگه تیم تنظیم ضعیف علیرضا افکاری رو مسیحا حذف کنه تشکیل میشه از سعید زمانی و معین راهبر و همچنین بهروز علیاری و استفاده کردن از تیم کلاسیک خود روی ملودی های روان بازی کننده علیرضا افکاری از رضاتاجبخش و فوادحجازی وشهرداد روحانی وباربد بیات استفاده کنه اون وقت که میشه گفت بهترین البوم دهه درحال تولید است

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:50

من سه ماهه شب و روزم وقتی می خوام آرامش بگیرم رمنس رو گوش می کنم. کاش هنرمنداییمثل نیما جان به خاطر مردم هم شده بیشتر کار کنن

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:50

صداش بی نظیره

سه شنبه 9 تیر 1394 - 14:50

آقای مسیحا حیفه که شما اینقدر کم کار شدین

سه شنبه 9 تیر 1394 - 15:10

نیمامسیحا تنها طلایه دار موسیقی اصولی پاپ

سه شنبه 9 تیر 1394 - 15:25

Sedash aliye

سه شنبه 9 تیر 1394 - 15:45

متاسفم ...شنیدم که انتشار البوم توجیه مالی نداره بنابراین ایشون حق دارند که با انتشار تک آهنگها فقط رو کنسرت حساب کنند.برای ایشون آرزوی موفقیت دارم خواننده بی‌نظیر

سه شنبه 9 تیر 1394 - 17:40

موفق باشید هنرمند ایرانی

سه شنبه 9 تیر 1394 - 20:40

روح استاد بابک بیات شاد.

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 00:40

خوش صداوخوش تيپ انشالله موفق باشي??????

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 02:31

کنسرت هم عالیه ! رهبریشو بده رضا تاجبخش شیراز هم بیای عالی میشه :)

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 12:30

واییییی صداشون فوق العادس اگه کنسرت بذارن حتتتتما میرم

چهارشنبه 10 تیر 1394 - 16:25

خواننده ای با قدرت
که از روز اول راه رو اشتباه رفت
دوستی و همکاری با بابک صحرای،
هم حامی رو به مرز فنا کشوند، هم نیما مسیحا رو
بقیه هم به نوبت

پنجشنبه 11 تیر 1394 - 14:46

مسیحا، حامی، رهنما - اینا مدیون صدا و سیما هستن...!!!

جمعه 12 تیر 1394 - 00:33

نیما مسیحا خیلی صدای خیلی خوب و ترانه های زیبایی فقط ای کاش یه کم بیشتر شهرت داشت و صدای زیباش بیشتر به گوش مردم میرسید

جمعه 12 تیر 1394 - 13:04

اقا سعید ببخشید میشه بگید کجای همکاری نیمامسیحا با بابک صحرایی اشتباه بود البوم فوق موسیقیایی توهم یادت رفته که جزبهترین البوم های سال شد تیم بابک صحرایی بعد از تیم علیرضا افکاری بهترین تیم تولید هستند که خوشبختانه نیمامسیحا به خوبی از این دوتیم استفاده کرده اگر هم منظور شما ترانه است ببنید اصولا ملودی های جاودانه بابک بیات رو اسطوره ی ترانه سرایی ایرج جنتی عطایی بهترین اثار تاریخ موسیقی ایران رو خلق کرد بعد از جدایی این دو اسطوره بابک بیات درایران گروهی از بهترین خوانندگان جوان وصداهایی ماندگار یعنی نیمامسیحا که تکنیکی ترین خواننده ی تاریخ موسیقی ایرانه و حامی شریف و همچنین مهندس صدا مانی رهنما متشکل میشد که هر سه این بزرگواران داری صدا هایی کلاسیک اما متفاوت بودند برای گام های پایین مانی رهنما و برای گام های متوسط حمید حامی وبرای ملودی های سنگین و بالا نیما مسیحا تعلیم دیدند برای شعر این بزرگواران باید شعر هایی دارای کلام های پر از فضا و همچنین پخته استفاده مبشد که در اغاز دهه ی هفتاد بابک بیات از دو نفر به نام های پیام پارسا و بابک صحرایی استفاده کرد که انگار دو ایرج جنتی عطایی جدید باکلامی جلوتر بودند

جمعه 12 تیر 1394 - 17:40

چه اشتباهی اقا سعید من دلیل میخوام

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما مسیحا: قصد انتشار آلبوم جدید ندارم | موسیقی ما