برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دعوت «علی قمصری»
نويد افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی شورای فنی ارکستر «موج نو» شدند
موسیقی ما - به دعوت «علی قمصری»، نويد افقه ،پاشا هنجنی و  پویا سرایی، در كنار او به‌عنوان شوراى  فنی و هيئت انتخاب كننده‌ى هنرمندان ارکستر موج نو حضور خواهند داشت.احسان مقدس پور - مدير روابط عمومي اركستر موج نو- در این رابطه گفته است: «تا کنون استقبال بسیار خوبی از فراخوان این ارکستر صورت گرفته است، به‌طوری‌که تا این لحظه بیش از صد و پنجاه نفر برای آزمون ثبت نام کرده‌اند كه تا پايان روز سه شنبه از طريق ايميل برنامه زمان‌بندي و مواد آزمون براي نوازندگان ارسال خواهد شد.»

روابط عمومی ارکستر موج نو ضمن پاسداشت شوق و علاقه‌ی نوازندگان موسیقی ایرانی برای حضور در این فعالیت جدی ، از شهرام صارمی ،  مديريت و مجموعه فرهنگسرای ارسباران کمال امتنان را برای همکاری و سعه‌ز صدر ایشان دارد.

آزمون گزینش نوازندگان این ارکستر روز چهارشنبه ۱۰ تیر ،ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای ارسباران  آغاز خواهد شد. گفتنی است که ارکستر «موج نو» با هدف «ارائه ی آثار چندصدایى نسل تازه ی موسیقى، با هویت موسیقی ردیف-دستگاهى در قالبى سازمان یافته و منسجم، ایجاد پل ارتباطى بین نگاه نسل حاضر و قدما در بیان لحن ها و تکنیک ها و دمیدن روحى تازه در موسیقى پرمحتواى ایران با ایجاد اتحاد بین هنرمندان و اجراى آثارى با ظرفیت هاى تازه و پویا» تشکیل شده است.

گزینش نوازندگان در مصاحبه‌ای حضوری  انجام می‌گیرد و نوازندگان سازهاى ملودیک (تار، سه تار، سنتور، نى، کمانچه، کمانچه آلتو، قیچک ، قیچک آلتو  و قیچک باس) باید با ردیف موسیقی دستگاهى ایران آشنا بوده و علاوه بر آن بر مؤلفه های اجرایى در نوازندگى مانند «ریتم»، «داینامیک»، «تکنیک هاى نوازندگى»، «سونوریته» و …، دشیفر و نت خوانى مسلط باشند. نوازندگان سازهاى کوبه اى هم باید بر تکنیک هاى نوازندگى (ریتم، داینامیک، فرم و …)، دشیفر و نت خوانى تسلط داشته باشند.

علاقه‌مندان مي توانند جهت اطلاعات بيشتر با ايميل mojeno.music@gmail.com مكاتبه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 تیر 1394 - 13:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نويد افقه، پاشا هنجنی و پویا سرایی شورای فنی ارکستر «موج نو» شدند | موسیقی ما