برنامه یاد بعضی نفرات
 
امید به انتشار آلبومی برای كودكان با موسیقی و ترانه‌های بانوی آواز
سیمین غانم به مدت 4 روز در تالار وحدت روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - آخر تیرماه «سیمین غانم» كنسرت برگزار می‌كند؛ بار دیگر برای بانوان و بار دیگر در تالار وحدت. او قرار است در این اجرا، تعدادی از قطعات خاطره‌انگیز خود را بخواند و چند قطعه‌ی جدید كه به سنت این روزها، خودش آنها را آهنگسازی می‌كند؛‌ اگرچه مثل همیشه كنسرتش را با قطعه‌ای با یاد مولای متقیان (ع) شروع خواهد كرد تا به گفته‌ی خودش، شور و هیجانی ویژه به مخاطبان كنسرتش بدهد.

او در این سال‌ها كه از همكاری با موسیقی‌دانان مَرد محروم مانده، خودش آهنگسازی و ترانه‌سرایی قطعاتش را انجام می‌دهد. این اجرا در روزهای ۳۱ تیر، اول، دوم و نهم مردادماه امسال ساعت ۱۵ ویژه بانوان با اجرای قطعاتی چون «گل گلدون»، «مرد من»، «ستاره»، «بی‌قرار»، «حلقه» و «گل پامچال» در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

این اما تنها برنامه‌ای نیست كه خواننده‌ی محبوب در آستانه‌ی 70 سالگی با آن صدای كنترآلتویش در دست دارد. او سال‌هاست كه مشغول نوشتن قطعاتی برای كودكان است كه همراه با دو خواننده‌ی زن دیگر به اجرا درآورده و قرار است با همخوانی یك خواننده‌ی مرد منتشر شوند. تمام قطعات این آلبوم را خود غانم ساخته و اشعار آن را نیز خودش سروده است.

«سیمین غانم» كه در دومین جشن سالانه موسیقی ما از او تجلیل شد، در تمام این سال‌ها تنها برای بانوان خوانده و حاضر به همخوانی نشده است؛ با این حال چنانچه این آلبوم منتشر شود، می‌توان گفت كه نخستین تجربه‌ی خواننده‌ی «مرد من» در این خصوص خواهد بود. «غانم» مانند بسیاری از خوانندگان زن، 20 سال بعد از انقلاب نخواند؛ اما در دوران اصلاحات همراه با خوانندگان دیگری چون زنده‌یاد «خاطره پروانه»، «پری ملكی» و دیگران به اجرای برنامه پرداخت.

نخستین کنسرت او پس از انقلاب مهرماه ۱۳۷۸ در سینما صحرا در تهران برگزار شد. بسیاری از قطعاتی كه او به اجرا درآورده، بخشی از خاطره‌ی موسیقایی ایرانیان است. «قلک چشات»، نحستین ترانه او به سبک جدید بود. این ترانه در ایران مدت‌ها اولین صفحه‌ی روز بود. شعر این ترانه سروده‌ی سعید دبیری است و آهنگ آن را فریبرز لاچینی ساخته است. معروف‌ترین ترانه سیمین غانم «گل گلدون من» نام دارد که سروده‌ فرهاد شیبانی و ساخته و تنظیم فریدون شهبازیان است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 - 11:17

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 12 تیر 1394 - 15:46

یعنی میشه ی روز بشه ک برم کنسرت سیمین غانم؟

جمعه 12 تیر 1394 - 17:38

امسال جشن موسیقی ما برگزار نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 14 مهر 1394 - 09:08

با سلام خدمت شما مي خواستم ببينم ازچه طريقي مي شود بليط كنسرت خانم سيمين غانم كه در تاريخ هاي 16 و 17 مهر ماه 94 در تالار وحدت اجرا ميشود را از كجا تهيه كرد ممنون مرسي از شما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیمین غانم به مدت 4 روز در تالار وحدت روی صحنه می‌رود | موسیقی ما