برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتقاد ایگی آزلا از حاشیه پردازی رسانه‌ها
من و بریتنی اسپیرز هنوز دوست هستیم
موسیقی ما - ایگی آزلا، ستاره نوظهور موسیقی رپ برای ایجاد جنجال میان او و بریتنی اسپیرز از رسانه‌ها انتقاد کرد.  آزلا در صفحه توئیترش نوشت: «انگار رسانه‌ها دوست دارند زنانی که در عرصه موسیقی هستند را در یک زمین گلی کشتی به جان هم بیاندازند».

 او همچنین گفت: «زنانی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند مثل یک تیم تئاتری نیستند. ما بیزینس می‌کنیم و هنرمند هستیم...»
 
ایگی آزلا (iggy azalea) رسانه‌ها را برای ایجاد «اختلاف» میان او و بریتنی اسپیرز (Britney Spears) سرزنش کرد. رسانه‌ها دو روز پیش (30 جون) در گزارشیهایی نوشتند این دو خواننده برای شکست تک آهنگ مشترکشان یکدیگر را سرزنش می‌کنند و هر کدام دیگری را مقصر می‌داند؛ تک‌آهنگی به نام «دختران زیبا» (Pretty Girls) که با همکاری این دو خواننده تولید و ضبط شده‌است. آزلا پیام‌های متعددی روی صفحه توئیترش پست کرده تا اظهار نظرات متعددی را که درباره رابطه او و اسپیرز وجود دارد روشن کند و گفته‌است این اهمیت دادن و علاقه زیاد به جرو بحث‌های او از یک جنسیت‌گرایی منشا می‌گیرد که رسانه‌ها آن را از گذشته به ارث برده‌اند.

او در یکی از این پیام‌ها نوشت: «صادقانه بگویم واقعا تعجب نکردم اما هنوز ناراحتم که رسانه‌ها تلاش می‌کنند بین من و بریتنی اسپیرز جر و بحث راه بی‌اندازند. ما با هم دوست هستیم و من به هیچ‌وجه هیچ نکته منفی درباره او نگفته‌ام.

تعدادی از رسانه‌ها پیامی که روز 28 جون توسط این خواننده رپ توئیت شده بود را بهانه کرده و شایعه یک اختلاف میان آن دو را درست کردند. آزلا در این پیام نوشته: «خیلی سخت بود که یک آهنگی را روی جدول بفرستی بدون اینکه برای ان تبلیغاتی در نظر گرفته باشی و یا اجراهای تلویزیونی کرده باشی». برداشت رسانه‌ها اما از این پیام این بود که آزلا عدم مسئولیت‌پذیری اسپیرز نسبت به تبلیغ کردن آهنگ را علت شکست این قطعه بیان کرده‌است.

این ستاره پاپ در پاسخ به چنین اظهار نظرهایی گفت این‌ها نتیجه علاقه زیاد رسانه‌ها به ایجاد «داستان‌های نوجوان پسند» میان موزیسین‌های زن است.
منبع: 
سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 تیر 1394 - 14:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود من و بریتنی اسپیرز هنوز دوست هستیم | موسیقی ما