برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری مراسم اهدای جوایز «سیلور کلف»
از موسیقی کلاسیک تا گروه‌های سبک متال در یک جایزه خیریه
موسیقی ما - روز جمعه موزیسین‌هایی از رشته‌های مختلف موسیقی، از «آیرون میدن»ِ هوی متال گرفته تا گروه کلاسیکال «ایل دیوو» در مراسم جایزه سیلور کلف آوارد (Silver clef awards) است شرکت کردند.سیلور کلف اِوارد (یا جایزه کلید نقره‌ای) یک جایزه سالانه بریتانیایی است که از سال 1976 به برندگان در رشته‌های مختلف موسیقی اهدا می‌شود و در حمایت از مرکز موسیقی درمانی نوردف رابینز به جمع کردن کمک‌های مالی می‌پردازد. این مرکز درمانی یک بنیاد نیکوکاری است که از موسیقی تراپی برای کمک به کودکان و بزرگسالان استفاده می‌کند.

«آرکتیک مانکیز» (Arctic Monkeys)، گروه راک انگلیسی جایزه «بهترین اجرای زنده»، تنها جایزه ای که بر اساس رای عمومی اهدا می‌شود را به خود اختصاص داد. گلادیس نایت (Gladys Knight)، خواننده موسیقی سول، ریتا اورا (Rita Ora) ستاره‌ی پاپ، گروه راک دوران دوران (Duran Duran)، گروه هوی متال آیرون میدن (Iron Maiden)، دی‌جی و تهیه‌کننده موسیقی مارک رانسون (Mark Ronson) و خوانندگان گروه کلاسیکال «ایل دیوو» (Il Divo) در میان برندگان امسال این جایزه بودند. از جمله گروه‌ها و هنرمندان مهمی که در سال‌های گذشته این جایزه را دریافت کرده‌اند عبارتند از «یوتو»، «کلدپلی»، «رولینگ استونز» و «پل مک کارتنی».

خواننده گروه آیرون میدن، بروس دیکنسون در این مراسم وقتی روی سن بود به حاضران گفت: «موسیقی مدیومی است که با عواطف و احساسات سروکار دارد. شما می‌توانید آن را تا جایی که توان دارید انالیز و تجزیه تحلیل کنید اما این موسیقی است که در نهایت به ثمر می‌نشیند و نتیجه‌ای حاصل می‌کند»
منبع: 
رویترز

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 11:44

دیدگاه‌ها

شنبه 13 تیر 1394 - 19:10

خواننده شون 4اکتاو ناقابل صداداره

یکشنبه 14 تیر 1394 - 04:15
Saman (UK)in Iran

درست مثل خواننده های ما!!!
کاش انقدر به خودشون وهنجرشون فشار نیارن بیان ایران یکم از ما یاد بگیرن که خواننده هامون با نیم دنگ صدا و فالش و فولش و همه نفس گیری ها اشتباهو... چقدر هوادار موزیک شناسه صد اتیشه دارن که کلیهم این دوستان رو پولدار کردن...

200.108.132.97

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از موسیقی کلاسیک تا گروه‌های سبک متال در یک جایزه خیریه | موسیقی ما