برنامه یاد بعضی نفرات
 
تغییر بزرگی که جشنواره گلستنبری در جدول پرفروش‌های انگلیس به وجود آورد
آلبوم لایونل ریچی پس از 23 سال پرفروش‌ترین شد
موسیقی ما - لایونل ریچی بعد از اجرایش در فستیوال گلاستنبری به صدر جدول‌های بریتانیا صعود کرد. آلبوم «مجموعه نهایی»، اثر لایونل ریچی و کامودوز که در زمان انتشارش، سال 2003 در رتبه دهم جدول قرار گرفت حالا در صدر جدول نشسته‌است.

این آلبوم که در زمان عضویت لایونل ریچی(Lionel Richie) در گروه کامودوز تولید شد بعد از اجرای ریچی در فستیوال گلاستنبری  در رتبه یک جدول آلبوم‌های رسمی قرار گرفت.

این آلبوم در واقع از زمان انتشار در سال 2003 ، در این هفته صد و سه جایگاه را یکباره صعود کرد. این اولین بار است که در 23 سال گذشته آلبومی از این هنرمند به رتبه یک جدول بریتانیا می‌رسد.

او به سایت رسمی این جدول گفت: «اجرا کردن در گلاستنبری فوق‌العاده بود، برای آن همه آدم برای تعداد زیادی از طرفداران آلبوم که آن را به رتبه یک جدول رساندند غیرقابل باور بود. بریتانیا همیشه برای من کشور خاصی بود. ممنونم و همه شما را دوست دارم»

این جدول به ترتیب با هنرمندان؛ «فلورنس اند د مشین»، جیمز بیJames Bay (در رتبه دوم)، گروه «هو بیگ، هو بلو، هو بیوتیفول» How Big, How Blue, How Beautiful و «کیاس اند د کام» Chaos and the Calm (رتبه سوم) ادامه پیدا کرد. آلبوم 1989، اثر تیلور سوئیفت نیز در همان رتبه چهارم باقی ماند و اد شیران پنجم شد.

در چارت تک‌آهنگ‌ها، لاست فرکونسس (Lost Frequencies) با قطعه «با من می‌مانی» رتبه اولین اثر مشهور را به دست آورد. قطعه‌ای از ایستون کوربین، یک ریمیکس کانتری که قبلا در اتریش، آلمان و سوئیس به صدر جدول رسیده بود برای اولین با وارد جدول صد آهنگ برتر بریتانیا شد و چهار هفته قبل از اینکه به قله جدول برسد در رتبه 97 ایستاده بود.

لاست فرکوئنسیس، یک دی‌جی و تهیه کننده بلژیکی که نام اصلی او فلیکس دو لایت (Felix De Laet) است به سایت رسمی جدول‌ها گفت: «وقتی در سال 2014 با من می‌مانی را تهیه کردم انتظار نداشتم به چنین جایی برسد. باعث افتخارم است که در یکی از پیشروترین بازارهای موسیقی دنیا به جایگاه اول رسیدم. نمی‌توانید تصور کنید تا چه اندازه از این اتفاق خو شحالم و به آن افتخار می‌کنم. از همه کسانی که این قطعه را حمایت کردند تشکر می‌کنم»

«تاینی تمپس» (Tinie Tempah) هم با قطعه «نگذار برود» که همکاری او با جس گلین (Jess Glynne) است یک رتبه افت کرد و به جایگاه دوم رسید و مهمترین ورودی هفته ریتا اورا (Rita Ora) با قطعه «سم» بود، هشتمین هیت این خواننده جوان در بریتانیا.

موفق‌ترین قطعه استریم هفته هم «تکیه کردن» اثر گروه میجر لیزر (Major Lazer) بود که در هفت روز گذشته 2.21 میلیون شنونده داشت.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 10:19

دیدگاه‌ها

دوشنبه 15 تیر 1394 - 13:54

خواننده ی بسیار خوبی است

دوشنبه 15 تیر 1394 - 16:45

اهنگ hello رو هزار بار بیشتر گوش کردم محشره این اهنگش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم لایونل ریچی پس از 23 سال پرفروش‌ترین شد | موسیقی ما