برنامه یاد بعضی نفرات
 
این اثر که با حضور چهره‌های مطرح سینمایی تولید شده را برای اولین بار از «تماشاخانه» ببینید و دانلود کنید
موزیک ویدئوی «دریا دلان» با صدای «فریان» و کارگردانی «سامان سالور»
موسیقی ما – موزیک ویدئوی «دریا دلان» با صدا، ترانه و موسیقی «فریان» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. تیم تولید این ویدئو جمعی از چهره‌های مطرح عرصه سینمایی هستند که برای نخستین بار یک اثر تصویری در حوزه موسیقی تولید کرده‌اند. «سامان سالور» و «ساسان سالور» کارگردان و تهیه‌کننده موزیک ویدئوی دریا دلان هستند و «عبدالله عبدی نسب» هم به عنوان مدیر تصویربرداری با گروه همکاری داشته است. «پرویز فلاحی پور»، «مهدی صبایی»، «سمیرا حسن پور» و «محمد مختاری» هم در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند. دریا دلان با موضوع غواصان شهید و خصوصا گردان غواصی استان زنجان در سال‌های هشت سال دفاع مقدس تولید شده و قرار است به زودی از رسانه ملی هم پخش شود.

ساسان سالور، تهیه کننده‌ فیلم‌های سینمایی نظیر «آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد»، درباره موزیک ویدئوی دریا دلان به سایت «موسیقی ما» گفت:«ترانه و ساخت موسیقی اثری از آقای فریان است. این اثر درباره گردان غواصان استان زنجان در هشت سال دفاع مقدس است. این اثر را به سفارش یکی از مراکز استان‌ها تولید کردیم ولی چون اثر خوبی از آب درآمد قرار است که از روز پنجشنبه تمامی شبکه‌های سراسری، دریا دلان را پخش کنند.»

سالور جزئیات ویدئوی دریا دلان را هم اینگونه تشریح کرد:«این ویدئو فیلمنامه داشته است. فیلمنامه دریا دلان در حوزه دفاع مقدس و غواصان جنگ تحمیلی است. استان زنجان یکی از بهترین گردان‌های غواصی جنگ را داشته و با توجه به اینکه زنجان به دریا راه ندارد همه نسبت این موضوع تعجب می‌کردند. این سوال وجود داشته که چرا استانی که دریا ندارد چنین گردان غواصی داشته و خیلی‌ها می‌گویند که آنها بهترین گردان غواصی کشور بوده‌اند. مقام معظم رهبری در سفر به استان زنجان اعلام کردند که چرا درباره دریا دلان کاری انجام نمی‌دهید. سوژه این ویدئو واقعی است. داستان روایتگر یک جانباز شیمیایی جنگ است که خودش قبلا فرمانده گردان غواصی بوده و به دلیل آن مشکل شیمیایی اگر آب با پوست بدن ایشان برخورد داشته باشد، تاول می‌زند و به شهادت می‌رسد. همین داستان را پیگیری می‌کنیم و رفاقت این جانباز با دوست خودش در زمان جنگ به صورت خالص در ترانه و موسیقی بیان شده است.»

او درباره ورود به عرصه موسیقی هم اعلام کرد:«این برای اولین بار است که ما به حوزه موسیقی وارد شده‌ایم. زیرا می‌خواهیم یک استعداد خوب و ویژه را به جامعه معرفی کنیم. به همراه آقای فریان کارهای دیگری را هم در دست تولید داریم. ایشان استعداد و صدای خوبی دارند و می‌توانند حرف‌هایی برای گفتن در آینده نزدیک داشته باشند. برنامه ریزی‌های لازم برای تولید چند ویدئوی دیگر را هم انجام داده‌ایم و قطعا همکاری‌های بیشتر خواهیم داشت. من در حوزه سینما سالها است که فعالیت می‌کنم و استعدادیابی داشتیم و با وجود اینکه خودمان سن زیادی نداریم اما فضای لازم را در اختیار جوان‌ها قرار داده‌ایم. فکر می‌کنم در حوزه موسیقی هم نیاز باشد که به افراد مستعد کمک کرد و فریان هم یکی از همین جوانان است.»

در ادامه می‌توانید موزیک ویدئوی «دریا دلان» با صدای «فریان» و کارگردانی «سامان سالور» را برای اولین بار از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.
دریا دلان
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 تیر 1394 - 15:09

دیدگاه‌ها

سه شنبه 30 تیر 1394 - 10:07

به نظرم فریان صدای بینظیری داره و حقشه بیشتر بهش بها داده بشه، براش بهترینهارو آرزو داریم.

چهارشنبه 31 تیر 1394 - 10:50

درود....اولا یه خسته نباشید گرم و سبز به داداش عزیزم فریان و تیم هنرمندش......دوما یه کار هنری زیبا رو شاهد هستیم که حتما زحمت بسیاری کشیده شده تا این اثر ارزشمند منتشر بشه.....در مورد فریان عزیز هم باید بگم که واقعا کسی هستش که به هنر، مخصوصا موسیقی اهمیت خاصی داده و تلاش کرده تا موسیقی بسازه نه موسیخی......داداش فریان تبریک مرا بابت این اثر جاوید پذیرا باش....با آرزوی سبزترین ها

چهارشنبه 31 تیر 1394 - 15:35

صدای فریان خوب و بی نظیر
من از طرفدارای فریان عزیزم
ولی کارگردانی این ویدیو افتضاح بود
جایی که ماسک از دست طرف میفته رو دقت کنین چه سوتی بدی داده

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 12:25

فریان دوست گرامی.. موسیقی عالی. صدات حرف نداره

جمعه 9 مرداد 1394 - 07:59

با سلام و خسته نباشید
لینک مذکور به همگام پخش و دانلود پیغام Error می ده
اگه لطف کنید لینک رو اصلاح کنید، ممنون

جمعه 9 مرداد 1394 - 19:26

ممنون مثل همیشه یک کار متفاوت از جناب آقای سالور و صدای خوبی که فکر کنم حرفهای زیادی واسه گفتن داشته باشه عالی عالی

دوشنبه 12 مرداد 1394 - 11:43

عالی عالی عالی من خیلی دوست داشتم هم ویدیو هم صدا بی نظیر

دوشنبه 16 شهریور 1394 - 04:59

چیزی که از دل بر اید بر دل نشیند

دوشنبه 16 شهریور 1394 - 05:03

بی نظیر.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی «دریا دلان» با صدای «فریان» و کارگردانی «سامان سالور» | موسیقی ما