برنامه یاد بعضی نفرات
 
مرگ رازآلود دختر ویتی هیستون در 22 سالگی
دختر ستاره فقید، شبیه مادرش درگذشت
موسیقی ما - بابی کریستینا براون (Bobbi Kristina Brown)، تنها فرزند ویتنی هیستون (legend Whitney Houston)، افسانه‌ی موسیقی پاپ و بابی بروان (خواننده) در سن 22 سالگی درگذشت. او شش ماه پیش در حمام خانه‌اش در حالیکه بیهوش افتاده بود پیدا شد. خانواده‌ی او طی بیانیه‌ای از همدردی مردم تشکر کردند: «بالاخره در آرامش به آغوش پروردگار رفت. ما از همه کسانی که با ابراز همدری و عشق‌شان در این چند ماه گذشته در کنارمان بودند سپاسگذاریم»

بابی کریستینا—تنها وارث هیستون – شش ماه پیش، روز 31 ژانویه در منزل‌اش در جورجیای ایالت آتلانتا در حالیکه بیهوش با صورت در وان حمام افتاده بود و علائم حیاتی نداشت پیدا شد. او توسط تیم اورژانس احیا شد اما دچار مرگ مغزی شده و در کما بود.

طبق گزارش سایت تی‌ام‌زد سلبریتی، بابی کریستینا بعد از اینکه خانواده‌اش تصمیم‌ گرفتند «داروهای او را قطع کنند» درگذشت. مرگ او –  که بر اساس اعلام منبعی ناشناس به اینترتینمنت تونایت ناشی از مسمومیت دارویی بوده – به شکل رازآلودی شبیه به مرگ مادرش است که روز 11 فوریه 2012 همزمان با مراسم گرمی، در وان حمام هتلش در لس‌آنجلس پیدا شد.

پس از اعلام مرگ کریستینا براون طرفداران و هنرمندان بسیاری برای خانواده‌ی او پیام تسلیت فرستادند از جمله اپرا وینفری با توئیت کردن جمله «Peace at Last» به این خانواده تسلیت گفت و میسی الیوت در توئیترش نوشت: «عمیقا و قلبا غمگینم. به این امید که در کنار مادرت به آرامش رسیده باشی»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 13:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دختر ستاره فقید، شبیه مادرش درگذشت | موسیقی ما