برنامه یاد بعضی نفرات
 
هنری رولینز و ایگی پاپ در یک فیلم صامت
یک اپرای سینمایی با حضور ستاره‌های هاردراک
موسیقی ما - هنری رولینز (Henry Rollins) و ایگی پاپ (Iggy Pop) قرار است در فیلمی که با عبارت «بلند‌ترین فیلم صامت کره زمین» توصیف می‌شود، ظاهر شوند.این فیلم اوایل سال آینده میلادی  اکران می‌شود.فیلم‌برداری این فیلم که (Götterdämmerung)  نام دارد به زودی آغاز خواهد شد و در آن ایگی پاپ نقش فرشته‌ای به نام «ویشِس» را بازی می‌کند و نقش مقابل آن کشیش پیوریتنی است که توسط رولینز اجرا می‌شود.

گریس جونز (Grace Jones) و جسی هیوز (Jesse Hughes) چهره‌ی اصلی گروه «ایگلز آف دث متال» (Eagles Of Death Metal) نیز از جمله ستارگان دیگری در دنیای راک هستند که در این فیلم حضور دارند. البته طبق خبری که سایت فیلم اعلام کرده‌است ستارگان دیگری از موسیقی راک در این فیلم حضور خواهند داشت که نام آن‌ها در هفته‌های آتی اعلام خواهد شد. بیورن تیجموس (Bjorn Tagemose) کارگردان این فیلم فانتزی توضیح می‌دهد: «این فیلم دنیایی را روایت می‌کند که در آن «جام گناه» - گیتار شیطانی – از دست بشر گرفته شده و اینگونه جهان نجات پیدا کرده. یک فرشته‌ی پانک به نام ویشِس(ایگی پاپ) از بهشت با چشمانی بیزار به جهان نگاه می‌کند. او گیتار شیطانی را به زمین باز می‌گرداند و به این ترتیب گناه به بشر باز می‌گردد.یک کشیش پیوریتن شرور (رولینز) دختر ساده‌لوحی را فریب می‌دهد تا گیتار را پس بگیرد و آن را نابود کند. در این مسیر دختر مجبور می‌شود با شرورترین راکرهای راک‌اندرول رو در رو شود. او همچنین رقیبی دارد که مصمم است او را از این کار بازدارد و ....»
رولیز که در نوشتن فیلم‌نامه این اثر همکاری داشته است می‌گوید: «[این فیلم] قبل از هر چیز یک تجربه بصری است، با دیالوگ‌های خیلی مختصر. فیلمی نیست که بخواهید به شکل سنتی به تماشای آن بنشینید ». هیوز نیز درباره فیلم می‌گوید: «این مجنونانه ترین داستانی است که تا به حال در سینما دیده‌اید»
نام این فیلم الهام گرفته از اپرای «مرگ خدایان» ریچارد واگنر است (آخرین اپرا از اپراهای چهارگانه نیبلونگ)، یک افسانه اسکاندیناوی درباره جنگ میان خدایان و موجودات دیگر.
منبع: متال‌همر

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یک اپرای سینمایی با حضور ستاره‌های هاردراک | موسیقی ما