برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعضای این گروه هشتم و نهم مرداد در تالار حافظ روی صحنه رفتند
«دنگ شو» عاشقانه‌هایش را در شهر شیراز اجرا کرد
موسیقی ما – کنسرت گروه «دنگ شو» در شهر شعر و ادب و باغ‌ها برگزار شد. آنها طی روزهای هشتم و نهم مردادماه به میزبانی تالار حافظ روی صحنه رفتند و عاشقانه‌های خود را در کنار مردم شیراز زمزمه کردند. دنگ‌شو در حالی مرکز استان فارس را انتخاب کرد که برای شهرهای زیادی درخواست مجوز برگزاری کنسرت داده‌اند و قرار است که به نوبت به اقصی نقاط ایران سفر کنند. از سوی دیگر آنها همزمان با برگزاری جدیدترین تور اجراهای زنده‌ خود مشغول تولید آثار جدید هم هستند. آثاری که هنوز معلوم نیست چه زمانی به انتشار آلبوم منجر شود اما گفته شده که قرار است کنسرت تهران آنها متفاوت‌تر از قبل باشد.

رپرتوار برنامه گلچینی از آثار قدیمی جدید دنگ‌شود بود. از همان ابتدای برنامه اسامی قطعات مختلفی از میان تماشاگران به گوش می‌رسید. اما آثار آلبوم «اتاق گوشواره» طرفداران ویژه‌ای داشت و این قطعات با همخوانی حضار رو به رو شد. کسانی هم که اهل بازی با خاطرات بودند بیشتر تمایل داشتند که آثاری از «شیراز چل ساله» و «دلتنگ‌شو» را بشنوند. «طاها پارسا»، «رضا شایا» و «سعید آتانی» ضمن ابراز رضایت از همراهی و همخوانی مخاطبان شیرازی از مهمان‌نوازی آنها قدردانی کردند.

یکی از مهمترین بخش‌های کنسرت‌های گروه دنگ‌شو حضور نوازنده‌های مهمان است و زمانی که در تهران اجرای زنده داشته باشند به سراغ نوازنده‌های سرشناس می‌روند. اما طاها پارسا و رضا شایا برای این برنامه، نوازنده‌های مستعد شیراز را انتخاب کردند تا در کنارشان حضور داشته باشند. «سالار غفاربجویی» به همراه دنگ‌شو، ویلنسل نواخت و نوازندگی کمانچه هم توسط «خشایار طیار» انجام شد. اما «اسحاق چگینی»، تنها نوازنده مهمان این برنامه بود که در اجراهای تهران این گروه هم نی می‌نوازد. همچنین گروه کُر شیراز در این برنامه اعضای دنگ شو را همراهی کردند.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «مانی لطفی زاده» از کنسرت گروه دنگ شو در شیراز را از سایت «موسیقی ما» ببینید: 
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مرداد 1394 - 15:20

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 12 مرداد 1394 - 22:18

حیف علی زند وکیلی از این گروه جدا شد...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دنگ شو» عاشقانه‌هایش را در شهر شیراز اجرا کرد | موسیقی ما