برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت شهرداد روحانی با ارکستر بزرگ اجرا شد
پیانو نوازی با لباس سفید
موسیقی ما - «شهرداد روحانی» پنج شنبه شب، قطعاتی از ساخته‌های خودش را به همراه «پیانو» و همچنین ارکستر بزرگ اجرا کرد. او پیش از این در اردیبهشت ماه نیز به ایران آمده بود و قطعاتِ خاطره‌انگیزش را اجرا کرده بود، این بار هم مانند اجرای گذشته، مجوز برنامه‌اش در آخرین روزهای مانده به برگزاری کنسرت داده شد و به همین خاطر او بارِ دیگر هم نتوانست آن چیزی را که در نظر داشت، به اجرا دربیاورد. اردیبهشت ماه می‌خواست «پیتر و گرگ» را با حصورِ «مهتاب کرامتی» به عنوان راوی اجرا کند؛ اما این اتفاق نه اردیبهشت ماه رخ داد و نه این بار و رهبرکارکشته، بار دیگر مجبور شد تا قطعات خاطره‌انگیز خود را اجرا کند، اگرچه نواختنِ پیانو توسط او، اتفاقی بود که تنها در این دو برنامه رخ داد. او البته قول داد که «پیتر و گرگ» را اجرا کند.

خب این بار هم رهبر ارکستر، آنطور که خودش در جلسه‌ی مطبوعاتی گفت تمرین اندک، فرصت تبلیغات و بلیت فروشی نداشت، با این حال او پنج‌شنبه شب در قسمت اول قطعاتی را اجرا کرد که برای ارکستر زهی نوشته شده بود. ارکستر که چهره‌های شناخته شده‌ی نوازندگی حضور داشتند، این قطعات را با رهبری «شهرداد روحانی» اجرا کردند. «همایون رحیمیان» که در این کنسرت «مایستر» بود . او هم‌اینک، مایستر ارکستر موسیقی ملی هم هست. «علی جعفری پویان» هم از دیگر نوازندگانِ این ارکستر بود، البته نیمی از نوازندگانی که در این ارکستر حضور داشتند، برای اولین بار بود که با «روحانی» همکاری داشتند. نوازندگانی جوان که البته به خوبی از پس اجرای قطعات برآمدند، این مساله به خصوص با زمان اندکی که ارکستر برای تمرین نیاز داشت، بیشتر خودش را نشان می‌دهد. قطعه‌ی «باغ ایرانی» نیز در این کنسرت اجرا شد. یک ورسیون آن برای سولیست ویولن‌سل و ویولن با سازهای زهی نوشته شده اما این بار با تغییراتی همراه شد و «میلاد عالمی» به عنوان سولیست در این قطعه حضور داشت. قسمت دوم برنامه هم، همان‌طور که انتظار می‌رفت  قطعات ساخته شده‌ی «روحانی» بود، چند قطعه با تم محلی نیز جزو قطعاتی بودند که در این بخش اجرا شدند؛ اما در این بخش «روحانی» خودش نوازندگی پیانو را برعهده داشت؛ این دومین باری بود که مخاطبان روحانی، او را در کسوت یک نوازنده هم می‌دیدند، نوازنده‌ای که با آرامش و رها قطعاتی را می‌نواخت که خودش در سال‌های دور و نزدیک نوشته است. او با لباس رهبری در بخش اول حضور داشت. لباسی رسمی و سراسر مشکی؛ اما زمانی که قرار بود «‍پیانو» بنوازد، لباسی سراسر سفید پوشید.

در این برنامه بسیاری از چهره‌های موسیقایی، از جمله «مصطفی کمال‌پورتراب» که به تازگی از بستر بیماری بلند شده است، نیز حضور خواهد داشت.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 16 مرداد 1394 - 19:37

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

٢٠

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

زنده باد

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

امثال شهرداد روحانی تو شبکه های اجتماعی و در کل بین مردم طرفداران زیادی ندارن با وجود اینکه سواد کامل موسیقیایی رو دارن و تجربه کامل رو هم در هر زمینه ای دارن با این حال مردم ما طرفدار اقایونی هستن ک صدای استدویوشون با اجرای زندشون کلی فرق داره امثال روحانی فرصتی برای تبلیغ و بلیط فروشی درست و حسابی در اختیار ندارن ولی با این حال کنسرتاشون متقاضی زیادی برای تمدید داره اونوقت ...

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

استاد تمام عیار موسیقی ایران...افتخار ایران

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

mahshare karash eyval dare

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

kheyli dos daram az nazdik bebinameshon

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

محشر بود

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

♥♥♥♥♥♥

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

فوقالعاده بود

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

❤❤❤..

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

معرکه بود واقعا

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

لذت بخش بود

شنبه 17 مرداد 1394 - 08:25

شهرداد دوست قدیمی و صمیمی یانی هست چرا ازش دعوت نمی کنه بیاد ایران اجرا کنه؟

یکشنبه 18 مرداد 1394 - 00:23

نخود هر آش بهاره رهنما

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیانو نوازی با لباس سفید | موسیقی ما