برنامه یاد بعضی نفرات
 
فیل راد قصد دارد «به ای‌سی/ دی‌سی» بازگردد
بعد از پایان محکومیتم روی صحنه می‌روم
فیل راد (Phil Rudd)، درامر سابق گروه ای‌سی‌دی‌سی (AC/DC) گفت که امیدوار است بعد از سپری شدن دوران بازداشت خانگی بتواند به گروهش بازگردد. او به گزارشگر برنامه TV3’s 3D گفت: «من بازمی‌گردم. من هرگز حالم بهتر از این نبوده، در تمام زندگی‌ام هرگز به این اندازه لحاظ روحی روانی و فیزیکی حالم خوب نبوده است»

درامر سابق گروه ای‌سی/دی‌سی ماه گذشته به دلیل تهدید شخصی به مرگ به هشت ماه بازداشت خانگی محکوم شد. این شخص در گذشته برای او کار می‌کرد. با وجود این پرونده، راد می‌گوید قصد دارد «شغلش را پس بگیرد، به میدان بازگردد و کلی پول درآورد»

راد 61 ساله با اینکه به حکمش اعتراض کرده است هفته گذتشه به دلیل عدم رعایت مقررات بازداشتش دوباره بازداشت شد. گروه ای‌سی/دی‌سی در حال حاضر در تور آلبوم آخرشان « Rock or Bust» به سر می‌برند و در این اجراها، کریس اسلید (Chris Slade) نوازنده درامز ایشان را همراهی می‌کند. این گروه اعلام کرده‌اند که اسلید تا ماه دسامبر با آن‌ها همراه خواهد بود.

راد درباره جایگزینی اسلید گفته است: «کریس اسلید درامر خوبی است اما من هیچ ایده‌ای ندارم که آنجا روی استیج چه کار می‌کند. باور کنید! حواسم هست چه می‌گویم. من هیچ مخالفتی با کریس ندارم. اما مسئله این است که شغل فعلی او موقتی خواهد بود. امیدوارم البته! همین!»

راد علی رغم اینکه اذعان داشت به دنبال درمانی برای «اضطراب، افسردگی و مشکلات اینچنینی» است نسبت به آینده مثبت اندیشی نشان داد و اظهار داشت تور فعلی ای‌سی/دی‌سی آخرین تور آن‌ها نخواهد بود.

راد گفت: «بزرگ شده‌ام اما پیر نشده‌ام. امیدوارم تفاوتی این میان باشد. من هنوز دوست دارم سازم را بزنم. هنوز خیلی کارها هست که دوست دارم انجام دهم. فقط فرصتی می‌خواهم تا کنار پسرها برگردم. اینکه این اخرین تور ای‌سی/دی‌سی باشد مزخرف است. ای سی دی سی هرگز بازنشست نمی‌شود. آنگس [یانگ] هرگز بازنشست نمی‌شود.»

پیش از این انگس یانگ گیتاریست  و سرپرست گروه حضور راد در ای‌سی/دی‌سی را تا روشن شدن پرونده منتفی اعلام کرده بود. راد از 1975 در گروه ای‌سی/دی‌سی نوازنده درامز بود، سال 1981 گروه را ترک کرد و دوباره در سال 1991 به گروه پیوست و تا پیش از مطرح شدن این اتهام با این گروه افسانه‌ای سبک هارد راک همکاری مداومی داشت.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 12:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بعد از پایان محکومیتم روی صحنه می‌روم | موسیقی ما