برنامه یاد بعضی نفرات
 
پرستار الویس پریسلی خاطرات‌اش با این افسانه موسیقی را منتشر می‌کند
ماجراهای ناگفته ستاره بزرگ راک اند رول در فضای خصوصی
لتیشا هنلی کرک (Letetia Henley Kirk) پرستار و دوست الویس پریسلی (Elvis Presley) خاطراتی را که از دوران پرستاری الویس دارد، منتشر خواهد کرد. این کتاب تجربیات او را از زندگی در گریس‌لند، در کنار این ستاره راک‌‌اند‌رول و خانواده‌اش به صورت اثری مستند به تصویر می‌کشد. خاطرات او با الویس به عنوان پرستار و دوست او کتابی است که نگارنده خود ناشر آن است و همچنین حاوی عکس‌هایی ندیده شده از این ستاره موسیقی است.

بر اساس گزارش‌های ثبت شده کرک که از تنسی غربی می‌آمد همراه با شوهر و دو دخترش از سال 1972 تا 1983 در املاک خانواده پریسلی در ممفیس ساکن بود. کرک 73 ساله به اسوشیتدپرس گفت: «او فقط بیمار من نبود بکله دوستم هم بود». کرک می‌گوید هیچ قصدی برای ثبت کردن خاطراتش با الویس نداشته تا اینکه یک بار در مراسم «هفته الویس» در اگوست 2014 در ممفیس با جمعی از هواداران الویس درباره الویس صحبت کرده است. او می‌گوید: «متوجه شدم که هوادارانش تا چه اندازه تشنه این هستند که بدانند روزهای معمولی هنرمند محبوب‌شان در گریس‌لند چطور می‌گذشته و در این باره داستان‌هایی بشنوند»

«آن‌ها درباره اتفاقاتی که در طول تورهای متعدد در جاده و اجراهای مختلف می‌افتاد داستان‌های زیادی شنیده‌اند و تقریبا همه چیز را می‌دانند. چیزی که دوست دارند بیشتر درباره آن بشنوند این است که ساعات خصوصی الویس در گریس‌لند چطور می‌گذشت.این کتاب هم درباره همین است. داستان‌های زیادی از خاطرات و تجربیات من با الویس»

کرک اولین بار الویس خواننده را در سال 1968 در «مدیکال گروپ» ممفیس (محل کارش) ملاقات کرد. پریسلی به این کلینیک آمده بود تا عارضه‌ای را که در اثر سوارکاری برایش ایجاد شده بود درمان کند و بعد از آن کرک تبدیل به پرستار همیشگی‌اش شد.

کرک درباره مرگ الویس درسال 1977 می‌گوید: «به هیچ‌وجه نمی‌توانستم باور کنم. هیچ‌وقت به چنین چیزی فکر نکرده بودم. هنوز هم وقتی درباره آن صحبت می‌کنم احساساتی می‌شوم و به همین علت نوشتن این کتاب برایم خیلی سخت بود.اولیس خیلی مهربان بود و فقط عاشق این بود که مردم را خوشحال کند. من دختر خیلی خوش‌شانس و خوشبختی بودم»
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 10:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماجراهای ناگفته ستاره بزرگ راک اند رول در فضای خصوصی | موسیقی ما