برنامه یاد بعضی نفرات
 
پرفروش‌ترین آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های بریتانیا
غول موسیقی هیپ‌هاپ در صدر
موسیقی ما - دکتر دره، غول موسیقی هیپ هاپ بعد از شانزده سال غیبت به صدر جدول‌های بریتانیا بازگشت.

«کامپتون»، اولین آلبوم استودیویی دکتر دره (DrDre) خواننده هیپ‌هاپ امریکایی در شانزده سال اخیر، برای صاحبش اولین صدرنشینی در جدول پرفروش‌های بریتانیا را رقم زد. در این آلبوم مهمانانی همچون امینم، همکار قدیمی او اسنوپ داگ و هنرمند دیگری از زادگاه او یعنی کندریک امر حضور دارند. این آلبوم در سرویس پخش آنلاین اپل میوزیک منتشر شد.
  • مجموع فروش آلبوم «کامپتون»
در دانلودهای دیجیتالی، فروش فروشگاهی و سرویس‌های استریم 28000 نسخه بیشتر از رقیب‌اش یعنی آلبوم شماره دو جدول این هفته بوده است. آلبومی به نام «آهنگ‌های مثبت برای آدم‌های منفی» (Positive Songs for Negative People) اثر فرانک ترنر (Frank Turner).  این در حالی است که اخرین آلبوم دره که 2001 نام داشت در سال 1999 (سال انتشارش) در جایگاه چهارم جدول آلبوم‌ها نشست واولین آلبوم او به نام «The Chronic» که محصول سال 1992 بود نتوانست از جایگاه 43 بالاتر رود.

«ایکس» (X) آلبوم اد شیران (Ed Sheeran) که پرفروش‌ترین آلبوم سال گذشته در بریتانیا شد یک جایگاه صعود کرد و در رتبه 3 نشست، آلبوم «همدلی» (Communion) از گروه «یرز اند یرز» (Years and Years) در رتبه 4 و «ساعت تنهایی» (Lonely Hour) اثر سم اسمیث (Sam Smith) در رتبه 5 قرار گرفتند.

در جدول تک‌آهنگ‌ها، قطعه «ماروین گی» (Marvin Gaye) اثر چارلی پوث (Charlie Puth) که همکاری با مگان ترینر استدر صدر جدول نشست. این قطعه 89 جایگاه را صعود کرد تا به جایگاه اول برسد و هفته را با فروشی بیش از 94000 نسخه (مجموع تمام انواع فروش) به پایان رساند.

کالوین هریس و دیسایپلز با قطعه «چقدر عشقت عمیق است» در جایگاه دوم بودند در حالیکه گروه «ویکند» با قطعه «صورتم را حس نمی‌کنم» پنج جایگاه را صعود کرد تا در رتبه دوم بنشیند. «لیتل میکس» گروهی که پیش از این صدر جدول را در دست داشت با قطعه «جادوی سیاه» در رتبه 4 قرار گرفت و قطعه «با منی؟» از «لاست فرکونسیس» به دنبال آن در جایگاه 5 نشست.
منبع: 
رویترز

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 - 21:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود غول موسیقی هیپ‌هاپ در صدر | موسیقی ما