برنامه یاد بعضی نفرات
 
یکم تا شش شهریور در پردیس چارسو
ورک‌شاپ تخصصى موسیقی الكترونیک توسط «آرون حسینی» برگزار می‌شود
موسیقی ما – یک تنظیم کننده جوان حوزه موسیقی الکترونیک کارگاه آموزشی برگزار می کنند.

به گزارش «موسیقی ما»، آرون حسینی که پیش از این سابقه همکاری در آلبوم چهره هایی چون رضا صادقی، مهدی یراحی و... را در کارنامه دارد، «ورك شاپ تخصصى موسيقى الكترونيك» را با همکاری «پردیس چارسو» برگزار می کند.

این ورک شاپ با محوريت «تاريخچه ى موسيقى الكترونيك» و شناخت و تنظيم سه سبك Deep House, Chill Out و Dubstep از یکم تا ششم شهریور ماه در پردیس چارسو برگزارمی شود.

آرون حسینی درباره این کارگاه در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» توضیح داد: « موضوع كلى این ورک شاپ درباره تكنيك ها و مبانى تنظيم ٣ سبك محبوب موسيقى الكترونيك جهان است و مطالبى كه كمتر به آنها پرداخته شده است. همچنین درباره مبانى تنظيم اين سبك ها نیز قرار است اطلاعات و مواردی بازگو شود که قطعا می تواند مورد توجه علاقمندان به این سبک قرار بگیرد.»

گفتنی ست این کارگاه در سالن شماره 2 پردیس چارسو برقرار است و علاقمندان می توانند از طریق شماره تماس ٠٩١٠٨١٧٧٣٢٦ نسبت به ثبت نام و حضور دراین ورک شاپ اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 18:21

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 1 شهریور 1394 - 02:26

آرون بسیار استعداد بالایی داره و کارش خیلی درسته اما هیچوقت کسی به اندازه سیروان نمیتونه تو دل امثال من جا بگیره .درک و فهمی که سیروان تو موزیک داره فوق العاده بالاست و گوش دادن موزیک سیروان چیزی جز لذت نداره.

دوشنبه 2 شهریور 1394 - 11:38
فرشاد

دقیقا و کاملا با نظرت موافقم. سیروان که کلا یه مقوله ی جداست و خودشو از بقیه ی آرتیستای ایرانی کاملا کنده و حسابش سواست ... ولی آرون هم پیشرفت خوبی داشته.راستی به نظرم الان Niman هم داره فوق العاده کار میکنه. با آرزوی موفقیت واسه آرون

36.44.127.213
یکشنبه 1 شهریور 1394 - 16:36

برعکس شما من این اواخر دارم از شنیدن موزیک سیروان اذیت میشم اصلا شدت و حدت قبلو نداره باید حتما تو ادامه مسیری که میره تجدید نظرکنه... کجاست آهنگ دوست دارم زندگی رو ... کجاست آهنگ پاییز...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ورک‌شاپ تخصصى موسیقی الكترونیک توسط «آرون حسینی» برگزار می‌شود | موسیقی ما