برنامه یاد بعضی نفرات
 
به خوانندگی وحید تاج و حشمت‌اله رجب‌زاده برگزار می‌شود
تور بزرگ «گروه اردشیر کامکار» در شهرهای کردنشین ایران
موسیقی ما - «گروه اردشیر کامکار» در ادامه تور کنسرت‌های خود که از سال گذشته آغاز شد، این‌بار در هفته دوم شهریور ماه در شهرهای کردنشین مهاباد، سقز و بوکان روی صحنه می‌رود.

به گزارش سایت «موسیقی ما» کنسرت این گروه به خوانندگی وحید تاج و حشمت‌اله رجب‌زاده شامل دو بخش سنتی و نواحی است؛ قسمت سنتی آن توسط وحید تاج اجرا خواهد شد که شامل تصنیف «زهی عشق» با شعری از مولانا و از ساخته‌های هوشنگ کامکار، ضربی «دیار متروک» به همراه آواز با شعری از هوشنگ ابتهاج - سایه - تصنیف «باز آمدم» از سروده‌های مولانا و آهنگسازی اردشیر کامکار و تصنیف «دل دیوانه» با شعری از جبار امیری و از ساخته‌های اردشیر کامکار خواهد بود و بخش مقامی و نواحی آن با صدای حشمت‌اله رجب‌زاده و تنظیم اردشیر کامکار شامل «مقام عزیز بیگی» (لری)، «سیت بیارم» (لری)، «آسمون ابری» (بختیاری)، «دایه گیان» (لری)، «امشو بارون دباره» (کردی) خواهد بود.

«گروه‌ اردشیر کامکار» به تهیه‌کنندگی نیما قهرمانی در تاریخ هشتم شهریور ماه طی یک سانس در تالار وحدت شهر مهاباد روی صحنه می‌رود و پس از آن سالن آموزشکده فنی شهر سقز (نهم شهریور ماه) و سالن سیمرغ  شهر بوکان (دهم شهریور) در دو سانس میزبان آنها و علاقه‌مندان این گروه خواهد بود.

در این کنسرت اردشیر کامکار (سرپرست، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده کمانچه)، سیاوش کامکار (سنتور)، نیریز کامکار (تار)، کامبیز گنجه‌ای (تمبک)، نگار خارکن (کمانچه)، سیروان منهوبی (عود)، ترگل خلیقی (رباب)، کامران احمدی (دف) و قاسم رحیم‌زاده (تار) همکاری خواهند کرد.

«گروه اردشیر کامکار» طی سالیان گذشته، با حضور نوازندگان و خواننده‌های مطرح کشورمان، آثار مشترکی را در قالب آلبوم‌های ضبط شده و اجرای کنسرت ارائه کرده است. در ادامه «گروه اردشیر کامکار» درسال 92 همکاری خود را با تعدادی از نوازندگان و خواننده‌ها آغاز کرد که حاصل آن، اجرای کنسرت‌هایی است که اوایل سال 93 درشهرهای کرمانشاه، اصفهان و تهران برگزار کرد وهمچنین کنسرت‌هایی که تا پایان سال برگزار خواهد کرد. علاوه بر آن ضبط استودیی این آثار نیز به‌زودی در قالب سی‌دی روانه بازار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 12:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور بزرگ «گروه اردشیر کامکار» در شهرهای کردنشین ایران | موسیقی ما