برنامه یاد بعضی نفرات
 
از تماشاخانه موسیقی ما ببینید و دانلود کنید
موزیک ویدئوی «تا رهایی» اثر میلاد درخشانی
موسیقی ما – موزیک ویدئوی «تا رهایی» جدیدترین اثر «میلاد درخشانی» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفت. درخشانی با انتشار این ویدئو رسما به استقبال آلبوم جدیدش رفت و تا رهایی یکی از کارهای آلبوم «افشارستان 2» است. آلبوم افشارستان 1 در سال 86 به بازار عرضه شد و این موزیسین در ادامه کنسرت‌هایی را هم با قطعات آن مجموعه روی صحنه برد. در سال گذشته فصل جدیدی از فعالیت‌های هنری خود را آغاز کرد و با آلبوم «اشارات نظر» به عرصه خوانندگی هم قدم گذاشت. اما مجددا به دنیای موسیقی بی‌کلام بازگشت و بالاخره توانست تولید آلبوم افشارستان2 را به پایان برساند. برای اطلاع از جزئیات موزیک ویدئوی تا رهایی و همچنین آلبوم جدید میلاد درخشانی با او دقایقی را هم کلام شدیم که حاصل آن گفتگویی شد که در ادامه می‌خوانید:
 
  • *از موزیک ویدئوی «تا رهایی» برای ما بگویید و چرا این کار را برای به تصویرکشیده شدن انتخاب کردید؟
این یکی از کارهای آلبوم جدید است که این مجموعه در شهریور 94 به بازار عرضه خواهد شد. آلبوم شامل هفت قطعه است و همه آنها در یک فضا نیستند. مثلا «تا رهایی» با فضای الکترونیک تلفیق شده ولی قطعه دیگری با این سبک و سیاق در آلبوم نداریم. به عنوان مثال کوارتت یک قطعه فقط برای تار است. یک قطعه دیگر آنسامبل کامل شامل تار، گیتار، درامز و پرکاشن و کیبورد است. دلیل انتخاب تا رهایی این بود که می‌خواستیم حتما به صورت زنده ضبط شده و چنین تجربه‌ای برای خودم جذاب بود. در این ویدئو کاملا ما اجرا کرده‌ایم و پلی بک نیست.
 
  • *خیلی‌ها می‌گویند که موسیقی تلفیقی مخاطب خاص دارد اما به نظر من با بهره گیری از ویدئو می‌توان طیف مخاطبان این سبک را گسترده‌تر کرد. نظر شما چیست؟
قطعا زمانی که علاوه بر قوه شنیداری، قوه بصری را هم در مخاطب فعال کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت. ما خیلی دیر در ایران به اهمیت موزیک ویدئو پی بردیم و خود من هم دیر به سراغ مقوله تصویر آمده‌ام که این مساله دلایل گوناگونی داشت. موزیک ویدئو قطعات تاثیر دوچندان خواهد داشت زیرا مخاطبان بدون تصویر، هیچ تعریفی از نوع سازبندی نخواهند داشت. ما قطعه را تا رهایی را به صورت زنده جلوی دوربین اجرا کردیم و حتما مخاطب باید تصویر را ببیند تا حس و تکنیک و میمیک صورت من در لحظات بداهه نوازی تار را درک کند. ویدئو چه برای مخاطب خاص و چه برای مخاطب عام جذابیت دارد و اگر کارگردانی خوب روی کلیپ‌‌ها صورت گیرد که اتفاقات جذاب‌تری رخ خواهد داد. تمام المان‌های تصویری برای ترغیب مخاطب به پیگیری بیشتر موسیقی تاثیر دارد.
 
  • *البته در آلبوم قبلی شما یعنی «اشارات نظر» جای موزیک ویدئو خالی بود.
من برنامه‌های زیادی برای تولید موزیک ویدئو داشتم و دارم و اکنون شرایط برای محقق شدن آنها فراهم شده است. باز هم ویدئو منتشر خواهم کرد و تلاش دارم که به شکل جدی روی تصویر کار کنم. هدف من این است تصویری که به مخاطب ارائه می‌دهم یک اتفاق زنده باشد و به اجرای پلی بک فکر نمی‌کنم. جذابیت تولید کلیپ برای من در اجرای زنده است و نواختن روی موسیقی که ضبط شده و پخش می‌شود جذابیت چندانی ندارد.
 
  • *منظورتان از آلبوم که در سوال اول اشاره کردید همان «افشارستان» است؟
بله. این مجموعه «افشارستان 2» است که شماره یک آن در سال 86 منتشر شد. این آلبوم در ادامه همان اثر است. طی سال‌های اخیر نیاز بود که آن تجربه را به یک پختگی بیشتر برسانم و در قالب اثر جدیدی عرضه کنم. آن افشارستان را خیلی دوست دارم و هنوز هم که گوش می‌کنم به نظر خودم بی اشکال است. اما دوست داشتم آنطور که دلم می‌خواهد پروژه افشارستان را ادامه دهم و ضبط کنم.
 
  • *تمامی مراحل تولید آلبوم به پایان رسیده است؟
بله. مجوزهای لازم را هم اخذ کرده‌ایم و فکر می‌کنم اواخر شهریور به بازار عرضه شود.
 
  • *در این مجموعه قطعه با کلام هم دارید؟
خیر. تمامی کارها بی کلام هستند و محوریت آثار هم ساز تار است. بخشی از سازهای کوبه‌ای را خودم اجرا کرده‌ام و در یک قطعه هم گیتار نواخته‌ام. اما بیشتر دوست داشتم که قطعات بر محور ساز تار باشد.
 
  • *سایر عوامل تولید کار را هم معرفی می‌کنید؟
رضا تاجبخش(کیبورد و پیانو)، آرش سعیدی(گیتار بیس)، ایلیار خسروی(درامز) و اشکان آبرون(کیبورد) از جمله دوستانی هستند که همراه من بودند. برادرم «پدرام درخشانی» یکی از قطعات را ساخته و تنظیم کرده و سنتور نواخته است. خودم هم که نوازنده تار، گیتار و سازهای کوبه‌ای بوده‌ام و تمامی آهنگسازی و تنظیم‌ها را انجام داده‌ام.
 
  • *از کنسرت‌ها چه خبر؟
پس از اینکه آلبوم افشارستان منتشر شود یک وقفه دو ماهه خواهیم داشت و ماه‌های محرم و صفر آغاز می‌شود و سپس این آلبوم را روی صحنه خواهیم برد. مشغول برنامه‌ریزی هستیم که آلبوم اشارات نظر را در ماه مهر اجرا کنیم.
 
  • *و کلام پایانی؟
به زودی خبر رونمایی و انتشار آلبوم افشارستان را اعلام می‌کنم که در هفته سوم یا چهارم شهریور خواهد بود. همیشه  وسواس زیادی دارم و ولی اینجا با تمرکز و دقت بیشتری کارها پیگیری کردم. این مجموعه به تهیه‌کنندگی آقای «امیرحسین طباطبایی» ضبط شده و صدابردار آلبوم هم آقای «حمیدرضا آداب» هستند. 


دانلود کلیپ:
کیفیت حجم لینک    
480p 51 MB دانلود
720p 97 MB دانلود
1080p 235 MB دانلود

> دانلود فایل Mp3 قطعه تا رهایی
تا رهایی
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهریور 1394 - 17:09

دیدگاه‌ها

سه شنبه 3 شهریور 1394 - 16:28

موزیسین با استعدادی هستن ایشون...
منتظر آلبوم هستم...

سه شنبه 3 شهریور 1394 - 17:57

میلاد مدرن ترین موزیسین حال حاضر ایرانه
واقعا از دیدن این ویدئو لطت بردم بسایر نوآورانه و سرشار از ایده های ناب
بی صبرانه منتظر آلبوم هستم

چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 18:45

خوب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی «تا رهایی» اثر میلاد درخشانی | موسیقی ما