برنامه یاد بعضی نفرات
 
ویدئوهای نوآرانه خواننده جنجالی و جایزه یک عمر دستاورد هنری
کانیا وست عالی رتبه ترین جایزه وی‌ام‌ای را به خانه می‌برد
موسیقی ما - کانیا وست با دریافت جایزه «وانگارد» - یا جایزه یک عمر دستاورد هنری - که مهمترین جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی (یا همان وی‌ام‌ای است ) به دیوید بووی، بیتلز و بیانسه می‌پیوندد.
 
کانیا وست (Kanye West) در مراسم وی‌ام‌ای (VMAs) که مراسم اهدای جایزه اختصاصی موزیک ویدئو و بخشی از جایزه ام‌تی‌وی (MTV) است جایزه «ونگارد» (Vanguard: به معنی پیشگام) دریافت خواهد کرد. این مراسم روز یکشنبه در لس‌انجلس برگذار خواهد شد و این خواننده پاپ و تهیه کننده موفق به جمع عالی‌رتبه ترین موزیسین‌های تاریخ پاپ همچون دیوید بووی، بستی بویز، جاستین تیمبرلیک و بیانسه خواهد پیوست.

این جایزه در گذشته به نام جایزه یک عمر دست‌آورد شناخته می‌شد و به هنرمندانی اهدا می‌شد که تاثیر قابل توجهی بر دنیای فرهنگی تصویر داشته باشند. این جایزه در سال 1991 به جایزه «جایزه پیشگام ویدئو مایکل جکسون» معروف شد.

البته وست پیش از این نیز دوبار در وی‌ام‌ای برنده جوایزی شده بود، یکی برای ویدئوی «مسیح قدم می‌زند» (Jesus Walks) و «زندگی خوب» (Good Life). اما به یادماندنی‌ترین لحظه‌ای که از این هنرمند در مراسم وی‌ام‌ای به یاد می‌آوریم در مراسم سال 2009 است. زمانی که وست میان حرف‌های تیلور سوئیفت روی صحنه می‌آید و سخنرانی او را قطع می‌کند.

با وجود اینکه وست با کارهای جنجال برانگیزش همیشه در تیر اخبار قرار می‌گیرد ویدئوهایش همیشه به شکل حیرت‌آوری دارای نوآوری‌های زیادی هستند. از ویدئوی سورئال قطعه «Bound 2» گرفته تا تجربه اینتراکتیو «Black Skinhead» و حالا هم ویدئوی قطعه «Only One» سر و صدا کرده است.

امسال مراسم وی‌ام‌ایز به میزبانی مایلی سایرس (Miley Cyrus) برگزار می‌شود و فارل ویلیامز، دمی لاواتو، گروه ویکند و رایان لوئیس از جمله هنرمندانی هستند که اجرایشان در این مراسم تائید و قطعی شده است. اما هنوز مشخص نیست که وست در این مراسم اجرایی دارد یا خیر.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : جمعه 6 شهریور 1394 - 00:08

دیدگاه‌ها

سه شنبه 10 شهریور 1394 - 01:47

lotfan sohbat haye kanye ro ke to marasem sohbat mikone ro ham bezarin mamnon

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کانیا وست عالی رتبه ترین جایزه وی‌ام‌ای را به خانه می‌برد | موسیقی ما