برنامه یاد بعضی نفرات
 
از انتشار اخرين البوم ریحانا هزار روز مي گذرد
ریحانا: دهمین سالگرد فعالیت‌هایم را جشن می‌گیرم
موسیقی ما - ریحانا اعلام کرد قصد دارد ده ساله شدن حضورش در صنعت موسیقی را جشن بگیرد. ریحانا ستاره محبوب امریکایی دیروز اعلام از حضورش در صنعت موسیقی یک دهه می‌گذرد. از این بابت بسیار خوشحال است که و قصد دارد امسال به این مناسبت جشنی برپا کند.

او در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه با او انجام شد گفت «این مسئله برایم خیلی مهم است. می‌دانید، باورم نمی‌شود ده سال گذشته. ما حتما باید امسال را جشن بگیریم» همچنین در بخش دیگری از گفتگو درباره این برنامه گفت: «چند گزینه در ذهنم هست بنابراین فعلا باید صبر کنید اما فکر نکنید یادم می‌رود چون این مسئله خیلی برایم اهمیت دارد که ده سال از حضورم در موسیقی می‌گذرد».

ریحانا اولین البومش به نام «موسیقی تابستان» (Music of the Sun) را در سال ٢٠٠۵ منتشر کرد و از ان زمان تا کنون هفت البوم منتشر کرده است او چندین قطعه هیت دارد که در ده قطعه بر‌تر قرار گرفته‌اند و هشت جایزه گرمی برده است.

این خواننده موفق ٢٧ ساله امسال سه تک اهنگ منتشر کرد که یکی از ان‌ها قطعه (FourFiveSecond) «چهارپنج دقیقه»، قطعه‌ای که در میان پنج قطعه بر‌تر قرار گرفت بود. او در حال حاضر مشغول تولید البوم هشتم است. او گفت: «این البوم واقعا عالی است. ما بیشتر قطعات را ضبط کردیم و من بی‌صبرانه منتظرم کار ضبط تمام شود تا بتوانم هرچه زود‌تر ان را به گوش مردم برسانم»
منبع: 
بيلبورد

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 10:06

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ریحانا: دهمین سالگرد فعالیت‌هایم را جشن می‌گیرم | موسیقی ما