برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما:
از نظر ارشاد هيچ‌كس ممنوع‌الكار و ممنوع الفعاليت نيست
موسیقی ما - «عیادت دستیار ویژهٔ رییس جمهور از آقای شجریان، به عنوان نمایندهٔ دولت است و می‌توان آن را نشانه‌ای از عیادت هیات وزیران قلمداد کرد.»

این را «حسین نوش‌آبادی» - سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- در پاسخ به این سوال «موسیقی ما» می‌دهد که چرا با وجودت عیادت حسین فریدون – دستیار ویژهٔ رییس‌جمهور- و حسن هاشمی – وزیر بهداشت- کسی به نمایندگی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت ایشان نرفت. او البته همچنین به این مساله اشاره دارد که دیدار آقای فریدون را می‌توان به منزلهٔ دیدار کلیهٔ اعضای دولت دانست؛ البته او به این مساله نیز اشاره دارد که خود آقای جنتی باید در این زمینه پاسخ‌گو باشند.

در این میان او در پاسخ به این سوال که آیا این دیدار‌ها و همچنین شکسته شدن تحریم خسروی آواز ایران را می‌توان به معنای حل مشکل ممنوع‌الکاری ایشان دانست، توضیح می‌دهد: ‌ «آقای وزیر و همچنین من بار‌ها در این مساله توضیح داده‌ایم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از لحاظ هنری و تخصصی هیچ مشکلی با ایشان ندارد. آقای شجریان یک شخصیت ممتاز هنری و از ارزشمند‌ترین چهره‌های موسیقایی کشور هستند که خدمات قابل توجهی را در این زمینه انجام داده‌اند؛ اما صدور مجوز برای فعالیت‌های ایشان و برگزاری کنسرت در ایران، تنها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مربوط نیست و نظرات نهاد‌ها و دستگاه‌های دیگر نیز در این میان موثر است؛ با این حال من تاکید می‌کنم ما به نوبهٔ خودمان آمادگی برای همکاری با ایشان را داریم به شرط آنکه مشکلاتی که در زمینهٔ فعالیت ایشان وجود دارد برطرف شود.»

او همچنین دربارهٔ فعالیت‌های استاد آوازخوان ادامه می‌دهد: «محدودیت اجرای استاد شجریان در این سال‌ها به وزارت فرهنگ و ارشاد مربوط نبوده و این محدودیت‌ها توسط نهادهای دیگر وضع شده است. از نظر ارشاد هيچ‌كس ممنوع‌الكار و ممنوع الفعاليت نيست»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 13:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از نظر ارشاد هيچ‌كس ممنوع‌الكار و ممنوع الفعاليت نيست | موسیقی ما