برنامه یاد بعضی نفرات
 
بلک سبث با اوزی اوزبورن آخرین تور خود را برگزار می‌کند
آخرین تور بهترین گروه متال دنیا
موسیقی ما - گروه بلک سبث بالاخره بعد از ماه‌ها که هوادارانشان را در انتظار گذاشتند تاریخ تور جدید خود را اعلام کردند.

آن‌ها این تور را که با عبارت «اخرین تور از بزرگ‌ترین گروه متال دنیا» می‌خوانند (The final tour from the greatest metal band of all time) از امریکای شمالی ودر سالن سنتری لینک اغاز خواهند کرد. سفر ان‌ها روز ٢٠ ژانویه ٢٠١۶ (برابر با ۳۰ دی‌ماه) آغاز می‌شود، در امریکای شمالی شامل ١٧ روز اجرا خواهد بود و ٢۵ فوریه تمام خواهد شد. ان‌ها همچنین برای اجراهای استرالیا و نیوزلند هفت تاریخ در ماه اپریل اعلام کرده‌اند. اما این تور به همین تعداد اجرای اعلام شده ختم نمی‌شود بلکه بلک سبث قول داده در اکتبر سال جاری اجراهای بیشتری را اعلام کند.

از طرفی تور امریکای شمالی تا به امروز نتوانسته بازار شهرهای بستون و واشنگتن دی سی را به دست بیاورد اما هواداران آن‌ها در این شهر‌ها هنوز دلایلی برای امیدواری دارند.

بلک سبث تاکید کرده است که این تور، واقعا پایان کار ان‌ها خواهد بود. در واقع روابط عمومی ان‌ها گفته است «وقتی این تور به پایان برسد این گروه واقعا به پایان می‌رسد»

در این تور اوزی اوزبورن (Ozzy Ozbourn) تونی (Tony lommi) و گیزر با‌تر (Geezer Butter) حضور خواهند داشت. اوزی در مصاحبه‌ای که اپریل گذشته انجام داد همچنین در مورد انتشار البوم دیگری گفتند «برنامه البوم هم برای سال اینده است و ان را هم انجام خواهیم داد، اخرین تور و البوم بلک سبث» فعلا باید صبر کنیم و منتظر بمانیم.

اوزی اوزبورن در سال ۱۹۷۰ کارش را با بلک سبث آغاز کرد و در سال ۱۹۷۸ این گروه را ترک کرد و به شکل سلو به فعالیت پرداخت. او در سال ۲۰۱۲ پس از ۳۴ سال به این گروه بازگشت. به رقم اینکه این گروه پس از اوزی با خوانندگان افسانه‌ای دیگری همچون رونی جیمز دیو و یان گیلان همکاری کرد ولی همواره بخش عمده‌ای از طرفداران این گروه دوران اوزی را پرشکوه‌ترین دوران این گروه می‌دانند. اوزی در حال حاضر ۶۶ سال دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین تور بهترین گروه متال دنیا | موسیقی ما