برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده آلبوم «عشق یعنی» در تهران برگزار شد
«فریدون آسرایی» با «گل هیاهو» در تهران خاطره بازی کرد
موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین المللی پایتخت در شامگاه سیزدهم شهریور ماه پذیرای کنسرت «فریدون آسرایی» بود. این خواننده پس از حدود سه ماه در تهران روی صحنه رفت و عاشقانه‌هایش را با حال و هوای گرمای تابستان برای دوستدارانش اجرا کرد. آسرایی در زمستان سال 93 جدیدترین آلبوم خود به نام «عشق یعنی» را پس از مدتها به بازار عرضه کرد. این قطعات جدید باعث شد تا کنسرت‌های او جان تازه‌ای بگیرد و در چند شهر ایران روی صحنه برود. او البته پس از آلبوم جدید در زمینه تک قطعات هم فعالیت داشت و اخیرا «چشمات مال منه» با صدای او شنیده شد.

آسرایی کنسرت شهریور خود را با قطعه «عشق یعنی» آغاز کرد و «گل نازم»، «طاقت بیار»، «سلام»، «افسون»، «چشمات مال منه»، «خاطره»، «فاصله ها» و «یادش بخیر» سایر بخش‌های کنداکتور برنامه بودند. این خواننده نهایتا کنسرت را با هیت‌ترین قطعه خود یعنی «خوشگل عاشق» به پایان رساند. همچنین چند قطعه بی کلام اکتیو و پرانرژی هم توسط نوازنده‌ها اجرا شد که استقبال مخاطبان را به دنبال داشت.

یکی دیگر از اتفاقات این برنامه زمانی رخ داد که فریدون آسرایی متوجه شد، «بهروز صفاریان» در سالن حضور ندارد. ظاهرا قرار بوده که این موزیسین باسابقه هم جزو مهمانان ویژه کنسرت باشد اما چنین اتفاقی رخ نمی دهد و آسرایی از روی استیج و به وسیله تلفن همراه با صفاریان تماس گرفت پس از برقراری ارتباط او بلندگوی تلفن خود را روشن کرد و حاضرین با شنیدن اول کلمات از زبان بهروز صفاریان به وجد آمدند و او را تشویق کردند. صحبت های صمیمانه این دو هنرمند در ادامه با تشویق های مخاطبان همراه بود. بهروز صفاریان پس از آلبوم موفق «غریبه» که جزو آثار پرفروش دهه هشتاد بود، در آلبوم عشق یعنی همکاری مجدد و متفاوتی با این خواننده داشت که با نظر مثبت منتقدان و مخاطبان همراه شد.

نیما رمضان (گیتار الکتریک)، کارن زیاری (پیانو و کیبورد)، سینا پرتوی (درامز) ، حسام متولی (پرکاشن)، آرش عیوضی (بیس) و امیرحسین محمودی (ویولن) اعضای ارکستر به رهبری «ایمن خراسانی راد» (گیتار) بودند. «عبدالجبار کاکایی»، «پوریا حیدری»، «علیرضا میرآقا»، «میثم یوسفی»، گروه «کاکوبند»، «مهدی یغمایی»، «لاله اسکندری»، «مهرداد میناوند»، «کامران تفتی»، «محمد شیری» و «محمد زندوکیلی» مهمانان ویژه اجرای زنده فریدون آسرایی بودند.

این برنامه با همت شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «پویا زارع‌فرد و مجید عبدی» برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های «سید علیرضا حق شناس» از کنسرت فریدون آسرایی را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 20:51

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فریدون آسرایی» با «گل هیاهو» در تهران خاطره بازی کرد | موسیقی ما