برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی «کامران منتظری»
سیامک آقایی اول مهرماه در اصفهان می‌نوازد
موسیقی ما - «سیامک آقایی» - آهنگساز و نوازندهٔ سنتور - کنسرت موسیقی «باز عشق» را شامل دونوازی سنتور و تنبک با همراهی «کامران منتظری» اول مهرماه در سالن هنرسرای خورشید شهر اصفهان روی صحنه خواهد برد.

عنوان «باز عشق» برگرفته از یکی از شاه‌بیت‌های مولانا با عنوان «باز فرو ریخت عشق از در و دیوار من» گرفته شده است. «آقایی» پیش از این دربارهٔ این کنسرت‌ها گفته بود: «هدف غایی ما از اجرای این کنسرت‌ها در شهرستان‌ها (که با شهرهای تبریز و همدان آغاز خواهد شد) تأکید بر نقش «صور عشق» به عنوان انگیزه و نیروی محرکهٔ آغازین این حرکت در شرایط نابسامان کنونی است. به قول جناب ابتهاج: «ای عشق همه بهانه از توست/ من خامُشم این ترانه از توست»

باز عشق» عنوان مجموعه کنسرت‌های اخیر سیامک آقایی است که پیش از این در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، همدان، یزد، مشهد، رشت، سمنان، خرم‌آباد، تربت حیدریه، بندرعباس و... اجرا شده و استقبال مخاطبان از آن در نوع خود کم سابقه بوده است. تور «باز عشق» برمبنای آثار جدیدی از این نوازنده و آهنگساز است که برای دو نوازی سنتور و تمبک ساخته شده است.

سیامک آقایی پس از سال‌ها فعالیت بین‌المللی چه به شکل مستقل و چه با همراهی گروه‌های مشهوری همچون جاده ابریشم، اطلس آنسامبل، لابیرنت و... در سال ۱۳۸۶ آلبوم تصویری «زبعد ما» را با گروه سنتورنوازان منتشر کرد که مورد توجه و تحسین بسیاری از علاقمندان موسیقی قرار گرفت. در سالی که موسیقی ایران پرویز مشکاتیان را از دست داد، سیامک آقایی در ادای دینی موزیکال به معلم دیرینش، کنسرت «یاد باد» را به خوانندگی سالار عقیلی برگزار کرد. در سال ۱۳۹۰ این کنسرت به شکل مجموعه‌ای صوتی- تصویری در یک آلبوم منتشر شد و در طی کمتر از ده ماه به چاپ دوم رسید. تصنیف «یاد باد» در میان قشر گسترده‌ای از مردم محبوبیت پیدا کرد و حالا پس از حدود ۶ سال آقایی روایت دیگری را به تالار وحدت می‌برد. علاقمندان به شنیدن این روایت موسیقایی می‌توانند برای تهیه بلیت به تیوال کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 14:24

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیامک آقایی اول مهرماه در اصفهان می‌نوازد | موسیقی ما