برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه شب در کنسرت «علی زندوکیلی» اتفاق افتاد
اشک‌های «ناصر ملک مطیعی» در تالار وزارت کشور
موسیقی ما – حضور بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینمای ایران در کنسرت علی زندوکیلی با استقبال شدید حاضران در سالن رو به رو شد.

به گزارش «موسیقی ما»، ناصر ملک مطیعی چهارشنبه شب با حضور در کنسرت «علی زندوکیلی» و سخنرانی هفت دقیقه ای اش باعث شد این کنسرت تحت تاثیر حضور این بازیگر قرار بگیرد.

علی زندوکیلی پس از اجرای دو قطعه در ابتدای کنسرتش به یک باره از گروهش خواست قبل از معرفی مهمان ویژه اش قطعه ای بنوازند و موسیقی فیلم «قیصر» اجرا شد و نقش بستن چهره ناصر ملک مطیعی روی مونیتور بزرگ سالن کافی بود تا کل حاضران در سالن متوجه حضور بزرگ مرد سینمای ایران در سالن شوند و به احترامش بایستند.

علی زندوکیلی پس از معرفی «ناصر ملک مطیعی» میکروفن را به خواست این بازیگر سینمای ایران در اختیارش قرار داد و این بازیگر قدیمی سینما در حالی که به سختی سخن می گفت، رو به حاضران گفت: «خالصانه ترین، عاشقانه ترین و صادقانه ترین سلامم را خدمت همه تقدیم می کنم. شکر خدای که هر چه طلب کردم از خدای بر منتهای مطلب خود کامران شد.

امشب برای من افتخار بزرگی است که در خدمت شما و در این جمع هستم. افتخار می کنم که نسل جدید تا این حد به من محبت دارند. من از خیلی سال پیش با نداشتن امکانات و دانش سینما، توانستم با تلاش و خواستن و به همت لطف مردم به اینجا برسم و به این موقعیت افتخار می کنم. من وقتی نشسته بودم و در حال تماشای برنامه بودم، آرزو می کردم که ای کاش همه همکاران من که  بین ما نیستند، بودند و می دیدند که نسل جدید چقدر خوب توانسته خود را یه مردم ثابت کند. دلم برای همه اهالی موسیقی و سینما تنگ شده بود.»

در این لحظه اشکهای این بازیگر محبوب جاری شد تا تشویق های حاضران در سالن اوج بگیرد: «ادای احترام می کنم به همه آنهایی که در سالهای گذشته با آن مشکلات عدیده ای که برای ورود و حضورشان به عالم سینما و موسیقی بود، مقاومت کردند و سرزنش ها را خریدند و باقی ماندند. امروز خوشحالم که سینما و موسیقی ما روز به روز در حال تعالی و پیشرفت است. اگر من در این بین سهمی داشته ام برایم باعث افتخار و سربلندی است.»

ملک مطیعی در انتهای صحبت هایش درباره حضور در این اجرا گفت:«من اولین باری است که در یک کنسرت موسیقی حضور پیدا کرده ام و از آقای زندوکیلی ممنونم که این امکان را به من دادند. به همه اهالی سینما و موسیقی که در این جمع حضور دارند هم ادای احترام می کنم. من متعلق به نسل قدیم هستم و همه خاطراتم به نسل های پیشین تعلق دارد. هر وقت یادی از گذشته می شود و خاطره ای را تداعی می کند، من از درون دگرگون می شوم. امشب آقای زندوکیلی یادی کردند از آقای جمشید شیبانی رفیق سالهای دورمان که واقعا مرد اول هنر ایران برای یک نسل بود و خاطرات زیادی برای من زنده شد. خوشحالی ام را واقعا نمی دانم چطور ابراز کنم. به جز از عشق که اسباب سرافرازی بود، هر چه دیدیم و شنیدیم همه بازی بود.»

در حین صحبت های ناصر ملک مطیعی، بسیاری از چهره های سرشناس حاضر در سالن احساساتی شده بودند و به هر قیمتی سعی داشتند اشکهایشان را از نگاه دوربین ها مخفی کنند.

پس از این لحظات عجیب که آغازی جالب  برای این کنسرت بود، علی زند وکیلی برنامه اش را ادامه داد و با اجرای جدید قطعاتش که با تنظیم های آلبوم جدیدش روی صحنه نیز اجرا شدند، توانست  دوستدارانش را سر ذوق آورد؛ قطعاتی چون ساری گلین، زندگی خوب است، فریاد، رفتی، و ... از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت نواخته شدند تا نخستین رونمایی از آلبوم «یادی به رنگ امروز» در کنسرت این خواننده اتفاق بیفتد.

محمد رحمانیان، محمد حسین لطیفی، همایون شجریان، هنگامه قاضیانی، سامان احتشامی، اشکان خطیبی، اعضای دنگ شو، رضا تاجبخش، احسان کرمی، نیما کرمی، محمد بحرانی و ... از جمله چهره های سرشناس حاضر در این کنسرت بودند.

این کنسرت به تهیه کنندگی «سپهر صاحبی» روی صحنه رفت. محمود شبیری مدیر برنامه های علی زندوکیلی بود و حسام حسینی نیز وظیفه مدیریت اجرایی این برنامه را بر عهده داشت.

گزارش تصویری مفصل این کنسرت و ویدئوی صحبت های «ناصر ملک مطیعی» در ساعات آینده در «موسیقی ما» منتشر خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 01:02

دیدگاه‌ها

جمعه 20 شهریور 1394 - 00:41

واقعا صداشون خوب نیست

جمعه 20 شهریور 1394 - 03:11

اقا ما هر چی اهنگای این بنده خدا رو گوش میدیم صدای گوش نوازی به گوش ما نمیرسه موزیک بازم هم هستم با هیچ کس هم دشمنی ندارم ولی چیز جذابی از این صدا ساطع نمیشه چجوریه انقدر پروپاگاندا از بعد اجراش تو جشنواره راه انداختن الله و اعلم

جمعه 20 شهریور 1394 - 13:09

بسیااار عالی

جمعه 20 شهریور 1394 - 13:09

کنسرت ایشون عالی بود

جمعه 20 شهریور 1394 - 13:09

علی زند وکیلی صدای رویایی داره من عاشقشم
من ناصر ملك مطيعي رو ميديدم خودمو ميكشتم

جمعه 20 شهریور 1394 - 13:09

علی زندوکیلی یکی از بهترین خواننده هاس واقعا زحمت کشیده فقط به نظر من صداش یکم تکراریه وگرنه حتی نیم پرده هم فالش نمیخونه.اگه پیشت بخونه بی برو برگرد گریت میگیره . واقعا عالیه فقط حیف که راه درستی رو تو موسیقی انتخاب نکرد

جمعه 20 شهریور 1394 - 13:09

یه بار تو اختتامیه جشنواره فجر مهران مدیری دعوتش کرد خوند یه سی ثانیه گوش کردم صدای تلویزیون قطع کردم تا خوندنش تموم شه ، بنظر من اینجور صداها بد رو مخن

جمعه 20 شهریور 1394 - 13:27

صداش بردرد موسیقی سنتی نمیخوره یجوری مصنوعی صداش

جمعه 20 شهریور 1394 - 19:08
شهاب (طرفدار شهرام شکوهی)

میتونی تعریفت از مصنوعی رو بدی ؟؟؟؟
بعدش یه چند تا خواننده با صدای طبیعی اسم ببر ؟؟؟؟

69.197.172.240
جمعه 20 شهریور 1394 - 23:46
یک کاربر سایت موسیقی ما

یعنی بیشتر ادا درمیآره، شما برو ادیب خوانساری یا ظلی یا طاهرزاده گوش بده تا موسیقی واقعی سنتی بدونی چیه و محدود نشی به استاد شجریان و هزاران کپی بیکیفیت از ایشون

210.196.104.155
جمعه 20 شهریور 1394 - 15:26

من تازه با ایشون آشنا شدم
واقعا صداش عالیه

جمعه 20 شهریور 1394 - 17:46

صداش به نظر من عالیه و خیلی خوب داره سعی میکنه که آواز سنتی و پاپ رو با هم تلفیق کنه که البته خیلی جای کار و پیشرفت داره.
من بازخوانی آهنگ به سوی تو با صدای ایشون رو خیلی دوست دارم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشک‌های «ناصر ملک مطیعی» در تالار وزارت کشور | موسیقی ما