برنامه یاد بعضی نفرات
 
«در شب گیسوان تو» 23 شهریور منتشر می شود
نخستین جزئیات از اولین آلبوم رسمی «پرواز همای»
موسیقی ما – نخستین جزئیات از آلبوم «در شب گیسوان تو»، اولین آلبوم رسمی «پرواز همای» منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، بنا به اعلام «علی نیکونیا» (مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) اولین آلبوم رسمی «پرواز همای» در تاریخ دوشنبه 23 شهریور به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

نیکونیا در این باره افزود: «اولین آلبوم رسمی پرواز همای دوشنبه ۲۳ شهریور ماه به طور همزمان توسط شرکت پخش هنر اول در سراسر کشور عرضه خواهد شد. این آلبوم دربردارنده قطعاتي از سروده شاعرانی همچون مرحوم اخوان ثالث، سایه، فاضل نظری و پرواز همای است.»

مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر درباره جزیئیات بیشتر این اثر نیز توضیح داد:«این آلبوم دارای هشت قطعه موسیقایی است که آهنگسازی آن توسط پرواز همای صورت گرفته و شامل مضامین موسیقی سنتی،عرفانی و همینطور عامیانه است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به مراکز فروش آثار هنري این آلبوم را تهیه نمایند.»

این خواننده پیش از این درباره آثاری که در ایران تولید کرده، گفته بود:« کارهای خودم را بر اساس سلیقه و توانایی های خودم می نویسم. این ماجرا در موسیقی ایران وجود داشته و كسانی چون عارف، شیدا، امیر جاهد، پازوكی و دیگران نیز در موسیقی شان چنین می‌كردند. این اتفاق در تمامِ‌ دنیا نیز مرسوم است؛ اگرچه در ایران چندان تجربه نمی‌شود. اتفاقا به نظر من شاید به همین خاطر است كه آثاری كه ساخته می‌شود، تاثیرگذاری لازم را ندارد و توسط مردم زمزمه نمی‌شود. به هر حال هر خواننده‌ای، توانایی‌های صدای خودش را بهتر از هر كسِ دیگری می‌شناسد و چنانچه خودش موسیقی اش را بسازد، استفاده‌ی بهتری می‌تواند از توانایی‌هایش بكند. اهمیت این مساله زمانی بیشتر می‌شود كه به این نكته توجه داشته باشیم كه بسیاری از بزرگانِ آهنگسازی ما از دنیا رفته‌اند و متاسفانه هنوز جایگیزینی برای آنان پیدا نشده است. به نظر من اینكه آهنگ،‌ شعر و خوانش از یك ذهن تراوش كند، اجرایی زیباتر به همراه خواهد داشت.»

گفتنی ست اخبار و جزئیات زمان و مکان نشست خبری این آلبوم و خبرهای تکمیلی در اين خصوص، به زودی در اختیار رسانه ها و دوستداران این خواننده قرار خواهد گرفت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 13:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین جزئیات از اولین آلبوم رسمی «پرواز همای» | موسیقی ما