برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه بیست شهریور و به میزبانی شهر کتاب تجریش
اجرای خیریه «علی شوکت» و «بهاره رهنما» برای حمایت از بیماران هموفیلی برگزار شد
موسیقی ما – شهر کتاب «تجریش» در شامگاه روز جمعه بیستم شهریورماه میزبان یک محفل موسیقایی خیریه بود. این برنامه با همت «علی شوکت» و «بهاره رهنما» و همراهی کانون حمایت از بیماران هموفیلی برگزار شد و تمامی هزینه‌های حاصل از آن به بیماران هموفیلی اختصاص یافت. با وجود اینکه تبلیغات محدودی برای این برنامه انجام شد اما استقبال خوبی از سوی مخاطبان به عمل آمده بود و مراسم با اجرای قطعه‌ای از علی شوکت آغاز شد. او سپس گفت: «خوشحالم که در چنین برنامه‌ای شرکت کردید و امیدوارم سال تحصیلی پیش رو برای کودکان هموفیلی سالی توأم با دغدغه کمتر باشد.

بهاره رهنما هم در بخش دیگری از مراسم خطاب به حضار گفت: «در همین ابتدا از مهندس قویدل، مدیر کانون حمایت از بیماران هموفیلی، تشکر می‌کنم که همیشه نسبت به من لطف داشتند و برای برگزاری مراسم‌هایی از این دست همیشه دست من را باز گذاشتند.» این بازیگر سینما و تلویزیون ضمن تشکر از همراهی علی شوکت و گروهش از حضور «آناهیتا نعمتی»، گروه «زرد یواش» و گروه «مانو‌ها» قدردانی کرد.

مهم‌ترین نکته صحبت‌های بهاره رهنما درباره آلبوم جدید علی شوکت بود که اعلام کرد: «آلبوم بعدی علی شوکت در راه است. من در این اثر علاوه بر سرودن یک ترانه، مدیریت هنری آلبوم را هم بر عهده دارم.» در بخش پایانی مراسم هم گروه مانو‌ها قطعه‌ای را به مناسبت تولد علی شوکت اجرا کرد.

در پایان می‌توانید عکس‌های «آیدا افتخاری» از این برنامه را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 شهریور 1394 - 12:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای خیریه «علی شوکت» و «بهاره رهنما» برای حمایت از بیماران هموفیلی برگزار شد | موسیقی ما