برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت اسپرانزا اسپالدینگ موزیسین جوان جَز در ترکیه
برنده چهار جایزه گرمی در استانبول روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - اسپرانزا اسپالدینگ (Esperanza Spalding)، سوپراستار جدید موسیقی جز به استانبول می‌رود و در روز ۲۴ اکتبر (۲ آبان) در سالن کنسرت Cemal Reşit Rey روی صحنه خواهد رفت.

این آهنگساز امریکایی که خواننده، نوازنده کنترباس، گیتار بیس و ویلون سل نیز هست در سال ۲۰۱۱ با دریافت چهار جایزه گرمی از این مراسم شهرت پیدا کرد. یکی از جوایز گرمی که او برد جایزه «بهترین هنرمند جدید» بود که اسپالدینگ با دریافت آن اولین رکورد اینجایزه برای یک هنرمند جز را ثبت کرد. او در پی دریافت اینجایزه از جانب هواداران جاستین بیبر خواننده معروف پاپ که او هم‌‌ همان سال کاندیدای دریافت اینجایزه بود پیام تهدید به مرگ دریافت کرد.

اسپالدینگ در نوامبر ۲۰۱۳ تک‌آهنگی اعتراضی به نام «ما امریکا هستیم» منتشر کرد که در اعتراض به زندان گوانتانامو بود در موزیک ویدئوی این قطعه هنرمندان سر‌شناسی همچون استیو واندر (Stevie Wonder) و هری بلافونته (Harry Belafonte) هم حضور داشتند و از اعتراض او حمایت کردند.

اسپالدینگ تصدیق می‌کند که دو بیسیست جز یعنی ران کار‌تر (Ron Carter) و دیو هالند (Dave Holland) تاثیر اساسی روی موسیقی او داشته‌اند، کار‌تر در زمینه ارکستریشن نوازندگی او و هالند در زمینه متدهای آهنگسازی.

اسپالدینگ در طول تورش در سال ۲۰۱۲ بخشی از درآمدش را به نهاد خیریهٔ «Free the Slaves» بخشید. این نهاد که در واشنگتن دی سی قرار دارد برای مبارزه با قاچاق انسان فعالیت می‌کند.
منبع: 
حریت
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهریور 1394 - 11:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنده چهار جایزه گرمی در استانبول روی صحنه می‌رود | موسیقی ما