برنامه یاد بعضی نفرات
 
اکران جهانی اولین فیلم - کنسرت اد شیران
از روزهای سخت تا اجرا در استادیوم 80 هزار نفره ویمبلی
موسیقی ما - اولین فیلم-کنسرت اد شیران همراه با مراسم افتتاحیه آن در لندن به صورت زنده روی پرده سینماها خواهد رفت.

«Jumpers for Goalposts» فیلم-کنسرتِ اد شیران (Ed Sheeran) که اولین فیلم کنسرتی است که از این خواننده تازه‌کار و موفق اکران می‌شود روز پنجشنبه 22 اکتبر 2015 به صورت بین‌المللی در سینمای مختلف جهان اکران خواهد شد.

اکران افتتاحی این فیلم در سینمای «لستر اسکوئر» که سینمای رسمی برای برگزاری افتتاحیه فیلم‌های بزرگ در لندن است خواهد بود و به صورت زنده از طریق ماهواره به روی صفحه نمایش چندین سینما در سراسر جهان مخابره خواهد شد. این فیلم شامل جشن افتتاحیه در لندن با تمام مراسم فرش قرمز (به صورت زنده)، یک اجرای زنده قبل از نمایش فیلم و البته نمایش فیلم اصلی خواهد بود. نسخه‌های دیگر فیلم Jumpers for Goalposts در سینماهای انتخاب‌شده‌ای از سراسر دنیا در آخر هفته یعنی 23 تا 25 اکتبر اکران می‌شود.

بلیت‌های این رویداد سینمایی از 24 سپتامبر به فروش خواهد رسید و اکران فیلم در کشورهای مختلف از طریق برنامه‌های اکران سینماهای هر کشور اعلام می‌شود.

فیلم «Jumpers for Goalposts» نمایی است از اجراهای موفق اد شیران از بزرگترین کنسرت‌های او در کارنامه کاریش از کنسرت استادیوم ومبلی در جولای 2015 جایی که او هشتاد هزار نفر را به تماشای خود نشاند و هیت‌های بزرگش همچون «بخوان» و «بلند فکر کردن» را اجرا کرد . سورپرایزی هم در این فیلم وجود دارد که در واقع دوئتی است از شیران به همراه سر التون جان خواننده بزرگ بریتانیایی.

در این فیلم هم طبق روال معمول شاهد لحظاتی صمیمانه و صادقانه از او هستیم و چیزهایی از زندگی شخصی و حرفه‌اش می‌بینیم. از اتفاقات بزرگ زندگی او، از اجراهای او، زندگی او در جاده‌ها، در پشت صحنه اجراها و خیلی چیزهای دیگر و همینطور از آدم‌های نزدیک به او.

این رویداد بزرگ و جهانی سینمایی دعوتی است از میلیون‌ها هوادار اد شیران جوان برای اینکه از سراسر جهان به او بپیوندد و دست‌آوردهای بزرگ او تا به امروز را همراهش جشن بگیرند.

اد شیران ستاره 24 ساله انگلیسی با اولین آلبوم خود(ایکس)  به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد از جمله اینکه 65 هفته در بالای جدول پرفروش‌های بلیبورد و در تاپ تن باقی مانده. او تا کنون تنها آلبوم «ایکس» را منتشر کرد و با همین یک آلبوم تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین ستارهای موسیقی حهان شده است. او تا چند سال پیش یک کارتون خواب فقیر بود.
منبع: 
سایت موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 10:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 31 شهریور 1394 - 13:17

این پسر تکه واقعا عاشقشم

سه شنبه 31 شهریور 1394 - 17:01

نویسنده یا یک جست و جوی ساده می تونست کمی اطلاعات خودش رو راجع به Ed Sheeran کامل کنه و لی متاسفانه همین جوری متشر میکنه موسیقی ما:

1.زیاد هم تازه کار نیست از سال 2005 فعالیت حرفه ای به عنوان ترانه نویس+خواننده و ...داره یعنی حدود 10 سال فعالیت موسیقی!
2.تنها آلبومش X نیست بلکه سال 2011 آلبومی با نام + رو منتشر کرد و موفقیت هاش از همون جا شروع شد
در کل هم بایدبگم واقعا خواننده و ترانه نویس خوبی تو سبک folk هست و ترانه ایی برای خوانندگان زیادی ترانه نوشته .
آلبوم X خیلی خوبه و پیشنهاد می کنم ترک Photograph رو از این آلبوم گوش بدین چون ترانش به تمام فرهنگ ها میخوره و با مضمون عاشقانه ش میشه ارتباط برقرار کرد و همچنین تو TOP CHART آیتونز هم قرار داره این ترک!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از روزهای سخت تا اجرا در استادیوم 80 هزار نفره ویمبلی | موسیقی ما