برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار یک آلبوم موسیقی به بعد از ایام محرم و صفر موکول شد
نخستین آلبوم گرشا رضائی «آبی» نام گرفت
موسیقی ما – نخستین آلبوم رسمی یک موزیسین جوان ولی با سابقه، به بعد از ایام محرم و صفر موکول شد.

به گزارش «موسیقی ما»، نخستین آلبوم رسمی و مستقل گرشا رضائی «آبی» نام گرفت و پس از اخذ تمامی مجوزهای لازم، انتشارش به بعد از ایام محرم و صفر موکول شد.

این خواننده که پیش از این با خواندن تیتراژ سریال تلویزیونی «دولت مخفی» توانست صدا و موسیقی اش را به گوش مخاطبان این عرصه برساند، در آلبوم جدید خود نیز با آهنگساز آن قطعه یعنی «امیر توسلی» همکاری‌هایی را داشته است و در عین حال عمده آهنگسازی ها و تنظیم قطعات آلبوم «آبی» را خود گرشا رضائی انجام داده است.

این آلبوم قرار است در دوازده قطعه روانه بازار موسیقی کشور شود و با توجه به اخذ مجوز 17 قطعه برای این آلبوم، گروه تولید این اثر در حال انتخاب 12 قطعه از بین این آثارند تا آلبوم «آبی» در بهترین کیفیت ممکن پس از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی کشور شود.

نخستین آلبوم «گرشا رضایی» به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» و از سوی پخش «هنر اول» منتشر خواهد شد و اطلاعات و جزییات این اثر در هفته های آینده به همراه تیزرها و ویدئوکلیپ های جذاب این آلبوم در «موسیقی ما» منتشر خواهند شد.

هم اکنون می توانید جدیدترین اثر گرشا رضائی به نام «خداحافظ» را با شعری از «هما امیری»، ملودی و تنظیم و میکس و مسترینگ «گرشا رضائی» و ویولون «علی جعفری پویان» به صورت اختصاصی در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مهر 1394 - 23:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم گرشا رضائی «آبی» نام گرفت | موسیقی ما