برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از بازی در مجموعه‌های تلویزیونی نظیر «خنده بازار»
«سیاوش مفیدی» با گروه راک «امضا» روی صحنه خواهد رفت
موسیقی ما – یکی دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون هم رسما به عرصه خوانندگی قدم گذاشت. «سیاوش مفیدی» پس از بازی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی نظیر مجموعه «خنده بازار» به تازگی فعالیت خود با یک گروه موسیقی راک را آغاز کرده است. این هنرمند قرار است که هفته آینده برای اولین بار به صورت رسمی روی استیج حاضر شود. سیاوش مفیدی روز شانزدهم مهر به همراه گروه «امضا» روی صحنه می‌رود. این گروه به سرپرستی «فرزاد جلالی» و در تالار «فارابی» برنامه خود را با منتخبی از تک قطعاتشان اجرا خواهد کرد.
گروه امضا از سال 92 رسما به عرصه رقابت موسیقی قدم گذاشت و همزمان با انتشار چند تک قطعه، کنسرت‌هایی را در تالار فارابی و تالار انقلاب تهران برگزار کرد. آنها در ادامه تمام تمرکز خود را بر روی تولید قطعات و آلبوم جدید معطوف کردند و اجرایی نداشتند و همزمان هم حواشی مبنی بر فعالیت در زمینه موسیقی راک را پشت سر گذاشتند. فرزاد جلالی و اعضای گروه امضا اوایل سال جاری تک قطعه «مهره سوخته» را به مخاطبان ارائه کردند و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آلبوم رسمی آنها هم به زودی منتشر می‌شود.
از سوی دیگر گروه امضا در شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های خود با اعضای جدیدی وارد همکاری شد که یکی از آنها سیاوش مفیدی بود. ظاهرا این بازیگر سینما و تلویزیون در گذشته هم تجربه موسیقایی داشته و قرار است که به همراه فرزاد جلالی خوانندگان این گروه باشند.
بلیت‌های کنسرت گروه امضا از طریق شماره تماس 09198891134 قابل تهیه است و گفتگو با سیاوش مفیدی و سرپرست این گروه به زودی منتشر می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 01:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سیاوش مفیدی» با گروه راک «امضا» روی صحنه خواهد رفت | موسیقی ما