برنامه یاد بعضی نفرات
 
۱۱ و ۱۴ مهر ماه این‌بار در سالن ایوان شمس
میلاد درخشانی بار دیگر «اشارات نظر» را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - کنسرت «اشارات نظر» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد درخشانی بعد از دو اجرای موفقی که سال گذشته در سالن اریکه ایرانیان داشت، بار دیگر ۱۱ و ۱۴ مهر ماه این‌بار در سالن ایوان شمس برگزار می‌شود. این کنسرت اجرای زنده آلبومی به همین نام است که شهریور سال پیش منتشر شد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌ آلبوم‌های ژانر موسیقی تلفیقی‌‌ همان سال شد.

میلاد درخشانی در این‌باره به سایت «موسیقی ما» می‌گوید: «کنسرتی که سال پیش اجرا کردیم را با یک‌سری تغییرات دوباره برگزار می‌کنیم و علاوه بر این قصد داریم اجراهایی در شهرستان‌ها هم داشته باشیم.»

در کنسرت پیش‌رو قطعات آلبوم «اشارات نظر» اجرا می‌شود که درخشانی درباره تفاوت آن با کنسرت سال پیش می‌گوید: «فرصت زیادی برای اعمال تغییر در این اجرا نداشتم و خیلی هم نیازی به این کار نبود چون کنسرت‌های زیادی برای این آلبوم نداشته‌ایم و هنوز خیلی برای اجرا و شنیده شدن جا دارد. اما ممکن است در جلوه‌های ویژه تغییراتی بدهیم و علاوه بر آن قرار است ۲ قطعه از کارهای جدید و بی‌کلام پدرام درخشانی را اجرا کنیم که یکی از قطعات آلبوم «افشارستان ۲» خواهد بود و دیگری قطعه جدیدی از پدرام است که برای اولین‌بار اجرا می‌شود. به جز این تغییراتی هم در نوازندگان ایجاد شده که طی آن کیان ایرجی (نوازنده گیتار)، امیر محمدی (کلارینت و ساکسیفون)، بردیا امیری (درامز) و شایان ریاحی (پرکاشن) برای این اجرا به ما اضافه شده‌اند و در کنار نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار باس)، اشکان آبرون (کیبورد) و پدرام درخشانی (سنتور) روی صحنه خواهند رفت.»

این نوازنده تار که به تازگی آلبوم «افشارستان ۲» را منتشر کرده درباره علت اجرای دوباره آلبوم سال گذشته خود می‌گوید: «به واسطه تنوع کار‌هایم سعی کرده‌ام پروژه‌های کاری‌ام را از هم تفکیک کنم و گاهی به صورت باکلام و گاهی هم به صورت بی‌کلام اجرا داشته باشم. الان هم برنامه‌ای برای اجرای «افشارستان» نداشتیم چون زمان خیلی کم بود و پیش از انتشار آلبوم، پروژه کنسرت «اشارات نظر» را طراحی کرده بودم. در حال حاضر هم دو ماه تعطیلی خواهیم داشت و این فرصت خوبی برای تمرین و تشکیل گروهی برای کنسرت «افشارستان» خواهد بود. در واقع طرفداران و مخاطبان این آلبوم‌ها هم با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از این آثار باید اجرای مخصوص به خود را داشته باشند. می‌خواهم مخاطبانم هم بدانند که با کارکترهای متفاوتی در موسیقی فعالیت خواهم کرد و سعی کرده‌ام به این تنوع، چه در کنسرت و چه در آلبوم نظم خاصی دهم. به همین دلیل هیچ‌گاه در کنسرت‌های «اشارات نظر»، تار نخواهم زد. چراکه این فعالیت موسیقایی باید در کنسرت خودش و به صورت مجزا اتفاق بیفتد.»

سرپرست گروه «افشارستان» که به عنوان یکی از موفق‌ترین هنرمندان عرصه موسیقی تلفیقی مطرح شده و معمولا آثارش با اقبال مخاطبان روبه‌رو می‌شود، انگیزه زیادی برای اجرای پیش‌رو دارد و احتمال می‌دهد بعد از ماه محرم و صفر باز هم «اشارات نظر» را روی صحنه ببرد: «امیدوارم مخاطبان بتوانند با این کنسرت ارتباط خوبی برقرار کنند. ما هم کاملا آماده و سرحال هستیم و در این همکاری چند نفره بین ما انرژی بسیار خوبی در جریان است که خیلی از این موضوع خوشحالم و می‌دانم که اجرای بسیار خوبی خواهیم داشت.»

میلاد درخشانی در این اجرا علاوه بر خوانندگی، نوازندگی گیتار و عود را هم عهده‌دار است و کیان پورتراب به عنوان خواننده مهمان او را در این اجرا همراهی می‌کند.

علاقه‌مندان این کنسرت می‌توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت «ایران کنسرت» بلیت خود را با قابلیت انتخاب صندلی تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مهر 1394 - 17:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی بار دیگر «اشارات نظر» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما