برنامه یاد بعضی نفرات
 
حرکت سیاسی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا در یک اتفاق فرهنگی
هیلاری کیلینتون روی صحنه به مارک انتونی پیوست
موسیقی ما - مارک انتونی (Marc Anthony) ستاره مشهور پاپ و همسر سابق جنیفر لوپز روز جمعه دوم اکتبر در کنسرت خود با دعوت از هیلاری کیلینتون روی صحنه تماشاچیان را غافلگیر کرد. این اجرا در سالن ورزشی میامی ایالت فلوریدا برگزار می‌شد.

هیلاری کیلینتون (Hillary Clinton) وزیر سابق امور خارجه ایالات متحده و نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات در کت زمردی رنگی که می‌درخشید بی‌آنکه مشخص شود از کجا، ناگهان روی صحنه حاضر شد و در مرکز سن سیصد و شصت درجه‌ای که آنتونی برنامه اجرا می‌کرد کنار او قرار گرفت. با حضور او روی صحنه صدای فریاد تماشاچیان بلند شد و البته قابل تشخیص نبود کدام صدا از سر اعتراض است و کدام از سر شوق و برای خوش آمدگویی.

آنچه روشن بود اینکه هیلاری کیلینتون از قبل در سالن حضور داشت و آنتونی به گرمی از او استقبال کرد. او بعد از اجرای چند قطعه گفت: «ما مثل خانواده‌ایم. من می‌خواهم یکی از اشخاصی را که امشب به این کنسرت آمده معرفی کنم. لطفا و با تمام احترام به افتخار هیلاری کیلینتون...»

بعد از شنیدن این جملات صدای فریاد تماشاچیان بلند شد و آنتونی و کیلینتون برای یکی دو عکس کنار هم قرار گرفتند و بعد خیلی سریع کیلینتون همراه گاردش به بیرون از سالن هدایت شد. کل این ماجرا کمتر از دو دقیقه طول کشید و کیلینتون حتی یک کلمه صحبت نکرد، هرچند شاید با آن همه صدای فریاد، صحبت کردن عملا امکان پذیر نبود. آنتونی بلافاصله بعد از پایین رفتنِ کیلینتون از روی سن، به اجرای خود ادامه داد.

کیلینتون بعد از این اجرا، عکسش با آنتونی را در صفحه توئیترش گذشت و همراهی و حمایت او را از «لاتینی‌های حامی هیلاری» درخواست کرد.

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 09:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هیلاری کیلینتون روی صحنه به مارک انتونی پیوست | موسیقی ما