برنامه یاد بعضی نفرات
 
ایگی پاپ و جیمز کوردن در آلبوم جدید ستاره با تجربه موسیقی پاپ
کایلی می‌نوگ به استقابل پاپانوئل می‌رود
موسیقی ما - هنوز بیشتر از سه روز از ماه اکتبر نگذشته و خبرهای زیادی درباره محصولات موسیقی که برای کریسمس تولید و عرضه می‌شوند منتشر شده است. یکی از این محصولات آلبوم جدیدکایلی می‌نوگ است. این آلبوم شامل چند بازخوانی، چند همکاری و چند قطعه جدید اوریجینال است.

کایلی می‌نوگ (Kylie Minogue) خواننده استرالیایی تبار ۴۷ ساله که در سال ۱۹۹۵ با حضور در قطعه «آنجا که رزهای وحشی می‌رویند»، اثر نیک کیو به شهرت و اعتبار جهانی دست یافت، جزئیات مهمی را درباره آلبوم جدیدش اعلام کرد. این آلبوم که اثری به مناسبت کریسمس است و روی جلد آن پاپانوئلی در حال ورود به شهر است، «کریسمس با کایلی» (A Kylie Christmas) نام دارد و در آن صدای فرانک سیناترا را می‌شنوید. کایلی می‌نوگ در این آلبوم از حضور هنرمندان دیگری همچون ایگی پاپ (Iggy Pop) خواننده، بازیگر، ترانه‌سرا و نوازنده صاحب نام امریکایی و «جیمز کوردن» (James Corden) بازیگر و کمدین انگلیسی بهره برده است.

کایلی می‌نوگ که پیش از این با هنرمندان سر‌شناسی همچون نیک کیو (Nick Cave) و رابی ویلیامز (Robbie Williams) همکاری داشته این بار نیز به سراغ هنرمندان مرد رفته است. ایگی پاپ در این آلبوم در بازخوانی قطعه «کادوپیچ کریسمس» از گروه «ویترسِس» (Waitresses) حضور دارد و جیمز کوردن که قبلا در برنامه تلویزیونی کارپول کارائوکی توانایی‌اش را در خواندن نشان داده قطعه «فقط تو» از گروه «یازو» (Yazoo) را می‌خواند، قطعه‌ای برای کریسمس که نسخهٔ گروه فلای پیکت از آن در سال ۱۹۸۳ آهنگ شماره یک شد. قطعه‌ای از این آلبوم که صدای سیناترا را در آن می‌شنویم قطعه‌ای است به نام «پاپانوئل به شهر می‌آید» که در این آلبوم به صورت دوئتی از صدای می‌نوگ و سیناترا تولید و بازسازی شده است. و البته نسخه ویژه‌ای از این آلبوم هم منتشر خواهد شد که در آن دانی می‌نوگ (Dannii Minogue)، خواهر کایلی در قطعه‌ای به نام «صد درجه» حضور دارد.

این آلبوم روز سیزدهم نوامبر (۲۲ آبان) منتشر می‌شود و می‌نوگ روز یازدهم دسامبر (۲۰ آذر) در مراسم جشنی به مناسبت انتشار این آلبوم برای اولین بار در رویال آلبرت هال اجرا می‌کند.
منبع: 
گاردین

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 09:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کایلی می‌نوگ به استقابل پاپانوئل می‌رود | موسیقی ما