برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت گروه هنری چکاد
نمایشگاه هنر‌های تجسمی و موسیقی «تجسم موسیقی» برگزار می‌شود
موسیقی ما - نمایشگاه هنرهای تجسمی و موسیقی «تجسم موسیقی» افسانه سلیمانی با حضور افتخاری آثاری از اساتید هنرهای تجسمی برپا می‌شود. برگزارکننده این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما، می‌گوید: «در این نمایشگاه که از ارتباط تنگاتنگ هنر‌ها سخن به میان می‌‌اید در کنار هنرهای تجحسمی (نقاشی، خوشنویسی، عکاسی و تصویرسازی....) موسیقی متناسب به گوش می‌رسد و مخاطب را بیشتر و بیشتر در فضای اثر قرار می‌دهد. ایده این نمایشگاه از کارگاه‌های کمال‌الدین بهزاد گرفته شده در آن دوران حضور هنرمند نقاش و خطاط و تذهیب کار و... در کنارهم باعث بوجود امدن آثار ماندگاران زمان شده است.»

دبیر چکاد اضافه می‌کند: «گروه هنری چکاد به منظور ایجاد این همفکری و همدلی با گرد هم آوری هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، خوشنویسی، تصویرسازی، عکاسی، مجسمه سازی با موضوع «تجسم موسیقی» اقدام به برگزاری نمایشگاهی در نگارخانه ابن سینا در تاریخ ۱۸ لغایت۲۳ مهر ۹۴کرده است. در این نمایشگاه که احساس هنرمندان تجسمی را به موسیقی از زبان رشته‌های مختلف شاهدیم در آن واحد برای هر اثر قطعهٔ موسیقی متناسبی انتخاب شده و حتی اشیایی مرتبط با ان اثر قرار خواهد گرفت که این نمایشگاه را به پرفورمنسی از مجموعه هنرهای تجسمی و موسیقی تبدیل می‌کند.»

این نمایشگاه با حضور هنرمندانی از جمله صبا گلباز (خطاط و نقاش)، استاد شهریار (نگارگر)، امیر فرید (نگارگر و گرافیست)، دهقان محمدی (مجسمه ساز و نقاش) و احمد بستانی (خطاط) و... هنرمندان دارای درجه یک هنری در نمایشگاه برگزار می‌شود.

مکان: تهران، شهرک غرب، فاز ۱، خیابان ایران زمین شمالی، روبروی پارک خوردین، نگارخانهٔ فرهنگسرای ابن سینا
زمان: ۱۸‌ام لغایت ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۴
افتتاحیه: ۱۸ مهر ماه ۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تیزر  تصویری این نمایشگاه توسط افسانه سلیمانی ساخته شده است. متن گیرای حسین پرنیا، با صدای دلنشین و گرم مهدی اردستانی و تدوین دل آرام فتحی همراه شده است. موسیقی متن این تیزر هم از البوم نیوش (نیوشا بریمانی) و با اهنگسازی و تنظیم رضا تاجبخش است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مهر 1394 - 12:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نمایشگاه هنر‌های تجسمی و موسیقی «تجسم موسیقی» برگزار می‌شود | موسیقی ما