برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنار ضبط آلبوم جدید با گروه «ورشو یلیج بند»
کیهان کلهر در ایران موسیقی فیلم می‌سازد
موسیقی ما - «کیهان کلهر» این روز‌هایش را در کنسرت‌های مختلف در کشورهای مختلف اروپا می‌گذراند، دارد آلبوم جدیدی همراه با گروه «ورشو یلیج بند» ضبط می‌کند و این در حالی است که با وجود آنکه چند ماه قبل اعلام کرد دیگر در ایران به اجرای برنامهٔ صحنه‌ای نخواهد پرداخت، مشغول ساخت موسیقی فیلم جدید رضا درمیشیان با نام «لانتوری» است.

 «کیهان کلهر» از امروز به مدت سه روز همراه با «اردال ارزنجان» که شده است همراه همیشگی‌اش در برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سراسر دنیا، در شهر «ویلینیوس» و همچنین «کاوناس» لیتوانی به اجرای برنامه خواهد پرداخت و این در حالی است که هفتهٔ گذشته همراه با «علی بهرامی‌فر» در بروکسل و خیلی شهرهای دیگر بلژیک و هلند کنسرت دادند، ‌ آن‌ها را در این برنامه دریا ترکان و سوکراتس سینوپلوس نیز همراهی کردند. حالا او قرار است بعد از سال‌ها، ‌ بار دیگر در ایران، ساخت فیلمی جدید را آغاز کند.

فیلم لانتوری آخرین ساخته رضا درمیشیان محسوب می‌شود که در مراحل فیلمبرداری با مشکلاتی روبرو شد که سبب توقف فیلمبرداری کار شد، مشکلاتی که از سوی شهرداری تهران و فیلمبرداری در سطح شهر پدید آمده بود دلیل این توقف بود. در این فیلم مریم پالیزبان بازیگر فیلم سینمایی «نفس عمیق» ساخته پرویز شهبازی و فیلم به اکران نرسیده «لرزاننده چربی» ساخته محمد شیروانی به ایفای نفش پرداخته است. از دیگر عوامل فیلم «لانتوری» می‌توان به هایده صفی یاری تدوینگر و بازیگرانی چون باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، بهناز جعفری و حسین پاکدل اشاره کرد.

فیلم قبلی درمیشیان «عصبانی نیستم» که فیلم برگزیده و برنده سه جایزه انجمن منتقدان بود و جوایز متعدد بین‌المللی از جمله جایزه فیلمساز با استعداد سال از آکادمی سینمای آسیاپاسفیک نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا) و برنده سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی استعداد آسیا و جایزه بزرگ وینست وارد از جشنواره شانگهای را گرفت با وجود داشتن پروانه نمایش، سه شب قبل از نمایش عمومی به درخواست کمیسیون فرهنگی مجلس و وزیر ارشاد از نمایش آن جلوگیری به عمل آمد و اجازه نمایش عمومی پیدا نکرد.
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 13:11

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیهان کلهر در ایران موسیقی فیلم می‌سازد | موسیقی ما