برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»
پیام ویدئویی «حسین علیزاده» در سپاس از مردم هنردوست شیراز
موسیقی ما – حسین علیزاده در سپاس از مردم هنردوست شیراز، پیامی ویدئویی را منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، حسین علیزاده در حالی در تاریخ 20 مهر با همراهی گروه «هم آوایان» در یادروز حافظ در شیراز روی صحنه رفت که علی جنتی، وزیر ارشاد مهمان ویژه این برنامه بود.

این برنامه با استقبال جالب مردم شیراز رو بهرو شد و پس از ازدحام زیاد جمعیت، برای حضوردر این برنامه، به خواست «حسین علیزاده» درهای محل برگزاری برنامه برای حضور جمعیت حاضر باز شد تا این اجرا با حضور حدود سه هزار نفر روی صحنه برود. در این مراسم علی جنتی نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: «با وجود رمز آلودی شعر و شخصیت حافظ تاکنون هیچ هنرمندی از جمله مجسمه‌ساز، نقاش یا پیکره تراشی نتوانسته است تمثیلی از این شاعر بزرگ بسازد، لذا امیدوارم این گره سخت هنری به زودی بازگشته و چهره‌ای از حافظ شیرازی دستمایه هنرمندان قرار گیرد.همچنان که دیگر مشاهیر ادب و عرفان هم مایه افتخار این سرزمین هستند. شخصیت پر رمز و راز حافظ حاوی هزاران نکته و گشودن این راز و رمز را در توان ادیبان است و سخن گفتن از شگفتی‌های او سخت و دشوار است. اشعار حافظ همه از فصاحت، بلاغت و آرایه‌های ادبی پرباری برخوردار است و دیوان او تنها گنجینه‌ای ادبی نیست، بلکه دریایی مشحون از اخلاق و سیر و سلوک عارفانه در قالب لفافه‌ای کنایی به شکلی زیبا و ساده است. زبان حافظ همچنان که در این شعر گنجانده شده ساده و آشناست که پیامی آسمانی را پنداری از کهکشان‌ها به ما می‌رساند. حافظ با بهره‌مندی از این ویژگی گویی شیوه‌ای تازه در نمایان سازی بداخلاقی‌ها و بد فهمی‌های زمانه خود برگزیده است. ماندگاری شعر و شخصیت حافظ قابل تامل است، زیرا بازگویی آن در این روزها برای همه ادب دوستان شنیدنی است.»

اجرای «حسین علیزاده» با همراهی گروه «هم آوایان» و محمد معتمدی با استقبال حاضرین رو به رو شد و دقایقی پس از این اجرا، حسین علیزاده ضمن تشکر از مردم هنردوست شیراز در گفتگویی ویدئویی سخنانی را رو به این جمعیت مشتاق ایراد کردند که در ادامه فایل ویدئویی این صحبت‌ها را می‌بینید.

لازم به ذکر است که این پیام ویدئویی به همت موسسه فرهنگی هنری «شهر آفتاب شیراز» (به مدیریت محسن خباز) تهیه و تولید شده است و برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است.
شیراز
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 - 16:25

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 مهر 1394 - 03:56

زنده باداستاد...
شیرازیها هم به وجود پربار و نازنین شما افتخار میکنند...پ
اینده باشید...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیام ویدئویی «حسین علیزاده» در سپاس از مردم هنردوست شیراز | موسیقی ما