برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «نه فرشته‌ام نه شیطان» به شایعه ممنوع‌الکاری خود واکنش نشان داد
همایون شجریان: هیچ اعلام رسمی مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن به من نشده است
موسیقی ما - «تا به این لحظه هیچ اعلام رسمی در مورد اینکه ممنوعیتی داشته باشم نشده است. سپاسگزار لطف‌تان هستم و منتظر فرصتی که ساز دل به حضور شورانگیزتان کوک شود.»
 
این را «همایون شجریان» در اینستاگرام خود نوشته است. او که در سومین جشن سالانه‌ی موسیقی ما، چهار تندیس از آن خود کرد و همین روزها هم آلبوم جدیدش با نام «خداوندان اسرار» با آهنگسازی «سهراب پورناظری» منتشر می‌شود، بعد از چند روز از اعلام نامش در لیست غیررسمی ممنوع‌الکارها، به این مسأله واکنش نشان داده است.
 
همچنین قرار است تا پایان امسال، اثر دیگری از او نیز به انتشار درآید. نام او در کنار 23 خواننده‌ی دیگر که البته بیشترشان فعالان حوزه‌ی موسیقی پاپ هستند، در خبرهایی آمد که حکایت از ممنوع‌الکاری گسترده‌ی هنرمندان به خاطر همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های غیرمجاز داشت.
 
خبر البته با سرعت تکذیب شد و حتی «علی جنتی» -وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- هم پس از بازدید از اپرای عاشورا به این مسأله اشاره کرد که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لیستی به عنوان ممنوع‌الکار وجود ندارد؛ این همان چیزی است که روز گذشته سخنگوی این وزارت‌خانه هم در دیدار با اهالی رسانه مطرح کرد؛ حالا اما «همایون شجریان» خود نیز به این مسأله اشاره داشته و از این می‌گوید که اعلام رسمی‌ای در این خصوص به او ابلاغ نشده است. پیش از این نیز تعدادی دیگر از هنرمندان این مسأله را تکذیب کرده بودند.
 
قرار است همین روزها آلبوم جدید «همایون شجریان» با نام «خداوندان اسرار» با آهنگسازی «سهراب پورناظری» منتشر شود. در این اثر علاوه بر ساخته‌های «سهراب پورناظری»، قطعه‌ای از ساخته‌های «کیخسرو پورناظری» با نام «یاوران» آمده که پیش از این در آلبوم «حیرانی» منتشر شده بود. «خداوندان اسرار» شامل دو بخش است. در بخش اول آن ساز و آوازی بداهه در مقام اصفهان با اشعاری از مولوی اجرا شده و بخش دوم شامل روایتی با نام «رهایی» در سه پرده‌ی «مهتاب، خداوندان اسرار، جانی و صد آه» بر روی اشعاری از خیام، مولوی و حافظ است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 - 15:13

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 1 بهمن 1394 - 16:36

توهم مثل پدرت میتونی سی سال بخونی وهمه خواننده هاروخانه نشین کنی وقتی پیرشدی خودت را ممنوعالصدا اعلام کنی از پدر یاد بگیر جانم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون شجریان: هیچ اعلام رسمی مبنی بر ممنوع‌الفعالیت بودن به من نشده است | موسیقی ما