برنامه یاد بعضی نفرات
 
**
مجید اخشابی: به همه قول می‌دهم رپر نخواهم شد
این خواننده پاپ گفت: من هیچوقت راضی نمی‌شوم نام اثری را که در آن از کلمات مستهجن، منفی و زشت استفاده شده باشد موسیقی بگذارم اما یکسری موسیقی‌های تاثیرگذار هم در کارهای رپ وجود دارد که دست روی مسایل مهم جامعه می‌گذارند و با بیانی متشخصانه آن را عنوان می‌کنند.

به گزارش جام جم نوا به نقل از مشرق، مجید اخشابی ازآن دسته از خوانندگان موسیقی پاپ است که سال ها بدون حاشیه و بی سر و صدا مشغول فعالیت در عرصه موسیقی است، تا آنکه چندی پیش با حضور در برنامه "خندوانه” رامبد جوان ضمن خواندن قطعه آهنگ "لبخند” از حضور رامبد جوان به عنوان یک "رپ خوان” در این اثر استفاده کرد و این قطعه آهنگ مشترک با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و البته انتقاداتی را نیز متوجه مجید اخشابی بابت رپ خوانی رامبد جوان در این اثر کرد، حال مجید اخشابی در گفتگویی در خصوص این همکاری و همچنین موسیقی "رپ” نکات قابل توجه ای را مطرح کرده است که از نظرتان می گذرد.

همکاری با رامبد جوان و قطعه آهنگ "لبخند” بگویید.

– ما یکدیگر را بعد از چند سال در یک ضیافت افطاری که به واسطه دوست مشترکمان دکتر رحیمی برگزار شد دیدیم که اتفاقا رامبد پیشنهاد رفتن به خندوانه را داد و از من خواست کار ویژه‌ای برای برنامه درست کنم و به کار مشترکمان (گمگشته) اشاره کرد و یادآوری کرد که آن کار برای هر دوی ما کار خوبی بود و اینکه ان‌شاالله بتوانیم در کار دیگری این اتفاق خوب را باز آفرینی کنیم که همان‌جا من به فکرم رسید و به رامبد گفتم کاری آماده می‌کنم که تو هم در آن نقش داشته باشی، رامبد هم استقبال کرد. بعد به سراغ انتخاب ملودی رفتیم و چند باری تلفنی صحبت کردیم تا رسیدیم به اینکه اواسط و اواخر قطعه رامبد هم نقشی داشته باشد و دکلاماسیون و خواندن بخشی از کار را به او بسپاریم که این‌کار انجام شد و رامبد باهوش عمومی موسیقایی بالایی که داشت توانست این خوانش را انجام دهد و حاصل اثری شد که تقدیم مخاطبان گردید.

چه شد که تصمیم گرفتید یک کار فیت آنهم با یک بازیگر بخوانید؟


خب رامبد خیلی فرق می‌کرد، اول اینکه ما یک دوستی حدود ۱۷ ساله داشتیم و بعد چون من در این آهنگ از قدرت بیان و بازیگری رامبد استفاده کردم تنها نمی‌شود به خوانندگی اشاره کرد. ما خواستیم به تجربه جدیدی برسیم و این همکاری شکل گرفت.

تا به حال قرار بوده با خواننده‌ای فیت کار کار کنید؟


پیشنهاداتی داشتیم ولی به صورت جدی نه، مثلا با ناصر عبدالهی قرار بود کاری بخوانیم که متاسفانه نشد….

امکان دارد در آینده با خواننده‌ای کار فیت بخوانید؟


بله، منتها درصورتی‌که توجیهی داشته باشد و مناسب آن زمان و حال و هوایش باشد.

اما برسیم به رپ خواندن رامبد جوان در کار مشترکتان و مصاحبه‌ای که درباره رپ داشتید و بازتاب‌های زیادی داشت که اغلب منفی بود. می‌شود نظرتان را باردیگر درباره رپ بگویید؟

– در وهله اول من از تمام عزیزانی که با هر زبانی، چه خوب چه بد، واکنش نشان دادند، دوباره دعوت می‌کنم تا متن مصاحبه را کامل بخوانند؛ هنوز هم بر این باورم که جمله بدی درباره رپ بیان نکرده‌ام؛ اگر صرفا بخواهیم حقایقی را بیان کنیم و یک‌سری هنرمند که در زمینه رپ فعالیت می‌کنند نخواهند حقایق را بپذیرند که واقعا جای تاسف دارد. رپ آیا واقعا جزو موسیقی ایرانی است؟ آیا خاستگاهش ایران است؟ برخی از تکست‌های رپ قرار نیست که مفاهیم معنوی و عرفانی و متعالی خیلی خاصی را انتقال بدهند. رپ برای انتقال مفاهیم اجتماعی و… خیلی هم خوب است. آیا کسی وجود دارد که بگویید فاصله مثلا تنظیم‌های واروژان در موسیقی پاپ و کلاسیک با تنظیم‌های رپ چقدر است؟‌ خودشان جواب بدهند. اینها برای کوبیدن رپ عنوان نشده، من اظهار کردم که رپ هم ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و هم ظرفیت‌هایی که عده‌ای از آنها بد استفاده می‌کنند. من هیچوقت راضی نمی‌شوم نام اثری را که در آن از کلمات مستهجن، منفی و زشت استفاده شده باشد موسیقی بگذارم.

اما یکسری موسیقی‌های تاثیرگذار هم در کارهای رپ وجود دارد که دست روی مسایل مهم جامعه می‌گذارند و با بیانی متشخصانه آن را عنوان می‌کنند، این را هر کسی از جمله من تایید می‌کند. نکته مهمی که هیچکدام از این معترضین به آن اشاره نکردند این بود که من جزو موزیسین‌هایی بودم که درباره رپ صحبت کردم و رپ را رد نکردم و به‌روشنی اشاره کردم که رپ باید مجوز بگیرد و هنوز خیلی از موزیسین‌ها هستند که اگر از ایشان بخواهید درباره رپ صحبت کند اصلا رپ را به رسمیت نمی‌شناسند. من اتفاقا خواستم به گوش مسئولین برسد که رپ باید مجوز بگیرد و چیزعجیب غریبی نیست که جلویش گرفته شود و این را هم بگویم که رپ را نه در مقابل خودم می دانم و نه اصلا به من ربطی پیدا می‌کند و هیچوقت هم خودم یک رپر نخواهم شد این را به همه قول می‌دهم. اما باز هم می‌گویم شما یک مساله اجتماعی روز جامعه را با موسیقی پاپ هم نمی‌توانید بیان کنید چه رسد به سنتی و کلاسیک و تنها رپ می‌تواند این کار را به‌خوبی و بی‌پرده و خودمانی انجام دهد.

در جواب به کسانی که می‌گویند "اگر شما گفتید رپ خاستگاه ایرانی ندارد، خب پاپ هم همینطور است» چه صحبتی دارید؟


– بله پاپ هم خاستگاهش موسیقی ایرانی نیست، مگر من گفتم که حتما باید موسیقی خاستگاهش ایرانی باشد؟! اما این را اضافه کنم که چون در موسیقی پاپ ملودی‌هایی وجود دارد که می‌توانند از موسیقی ایرانی منبعث شده باشند پس المان‌های بیشتری برای تبدیلش به فرم پاپ وجود دارد، مثلا شما می توانید قطعات محلی و سنتی ایران را با موسیقی پاپ ترکیب کنید و موسیقی پاپ سنتی بسازید، کاری که خود من بارها انجام داده‌ام و اینکه هر کس اینکارها را گوش می‌دهد می‌تواند بگوید این آهنگ ایرانی است و در گام‌های موسیقی ایرانی ساخته شده است اما در موسیقی رپ نه، شما باید در رپ متن را با ضرب و ریتم بخوانی و اصلا آهنگی در خوانش وجود ندارد. در کل در موسیقی رپ هم کسانی هستند که کارهایشان ارزشمند بوده و صرفا شکستن حرمت‌ها و ادب نیست و دست روی مسائلی می‌گذارند و چیزهایی را مطرح می‌کنند که واقعیت دارد و دردهایی را فریاد می‌کنند که هست و در آخر باز هم می‌گویم که حتما متن کامل و صحیح مصاحبه‌ام درباره رپ را دقیق بخوانید. هنوز هم سر حرفم هستم من فحوای مصاحبه‌ام این بود که رپ باید مجوز بگیرد. این مقاومت بیهوده است. باید به این سبک از موسیقی مجوز داده شود و هیچ خطر، اشکال و ترسی هم ندارد چون رپ چیز عجیبی نیست.

تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 - 09:55

دیدگاه‌ها

سه شنبه 12 آبان 1394 - 12:10

اولا که استفاده از رامبد جوان و برنامه ش کاملا مشخص بود که برای چه هدفی صورت گرفت جناب اخشابی...دوما جامعه ی رپ هم عاجزانه درخواست دارن که شما هیچوقت سراغ موسیقی رپ نری !!!!!

سه شنبه 12 آبان 1394 - 22:41

مثلا چه هدفی؟
درضمن حق مالکیت رو هم رعایت کنید
ارتش میلیونی برا یه جبهه ی دیگه است

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 12:31
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

به نظرت چطور میشه مجید اخشابی که اینطوری علیه رپرها جبهه میگیره حاضر میشه با رامبد جوان که هیچ سابقه ای تو خوندن نداره میاد و فیت میده...کاملا مشخصه...محبوبیت و بازدید بالای برنامه خندوانه...به این میگن سو استفاده از تریبون !!!

2.187.176.6
جمعه 15 آبان 1394 - 12:13
من

...اول از رپ انتقاد می کنه وبعد وقتی قراره بره تو یه برنامه پر بیننده مثل خندوانه خودش رپ می سازه.تلاش برای مطرح شدن حتی به قیمت تکذیب خودش به وسیله ی خودش!
من با سو استفاده از تریبون کاملا موافقم .دقیقا همین بود ومی خواست با حضور در این برتامه فقط برای پیج خودش فالوور جمع کنه.

37.128.245.46
چهارشنبه 13 آبان 1394 - 22:11

برادر من
چرا موضوعات رو به هم ربط میدی
جسارت نباشه
ولی خدایی چرا علاقه مندان و خواننده گان رپ که این همه از همه موضوعات توی شعراشون انتقاد میکنن حاضر نیستند یک سری انتقاد زیر بنایی رو قبول کنن بعد چه توقعی از مردم و جامعه دارین
ضمنا انتقاد آن چنانی نبود که این همه جبهه گیری بشه
در جواب هم باید بگم اخشابی خواننده صدا و سیماست شرکت در برنامه هیچ پشت پرده ای هم به طور معمول نداره مثلا چون آقای قربانی که تو یکسال گذشته سه یا چهارتا تیتراژ پر بیننده خونده از صدا و سیما داره سو استفاده میکنه ضمن این که تومتن هم اشاره شده که توی اون مراسم رامبد درخواست داده نه مجید
اون ارتش میلیونی هم برا یه جبهه دیگه است

جمعه 15 آبان 1394 - 17:42
...

صدا وسیما خواننده های دیگه ای هم داره.پس اونا چی.چرا این آقا تو همه ی برنامه های مناسبتی سازمان هست؟تو بعضی برنامه ها هم چند بار دعوت میشه!!!!!!!!!!!!!!!!

93.110.245.43
شنبه 16 آبان 1394 - 12:37

بابا گفتم که علیرضا قربانی نمونش
در ضمن برای دعوت از هنرمندان معمولا با گزینه های مورد نظر تماس میگیرن هرکدام که جواب مثبت دادن میان
مثل چند سال قبل که قرار بود توی برنامه تحویل سال محسن چاوشی بیاد و همه هم منتظر بودن که بیاد ولی تو ساعتهای آخر خودش انصراف داد برادر
خیلی از خواننده ها متاسفانه نگاه مثبتی به حضور در تلوزیون ندارن چون میگن محدودیت داره ... بعد وقتی هنر مندان دیگه میان ؛انتقاد میکنند که مافیا وجود داره اصلا قصد بی احترامی نیست ولی قبول کنیم که برخی هنرمندان دوست دارن تشنج توی جامه هنری وجود داشته باشه چون باعث تیتر شدن اونا و ضربه به جامعه هنری میشه .

شنبه 16 آبان 1394 - 17:42
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

مطمئنا با عمده ی حرفات مخالفم حسن جان...
اما همین که با احترام جواب میدی و بحث میکنی جای تقدیر داره...نه مثل یه عده که فقط با نیش و کنایه و از روی حسد حرف میزنن...

5.222.8.229
دوشنبه 18 آبان 1394 - 12:12
...

حسادتی در کار نیست.هر کس میاد نظر میده ومیره به چی باید حسودی کنیم.
بنیامین هم مهمون این برنامه بود.چرا باید برنامه اش رو سانسور می کردن؟خب طبیعیه وقتی یکی مثل بنیامین
که اینقدر هوادار داره ومحبوب هست برنامه اش سانسور میشه میره و پشت سرشو نگاه نمیکنه!
محسن چاوشی اینقدر طرفدار داره که نیازی نداره اینجوری تیتر بشه.

89.144.175.33
دوشنبه 18 آبان 1394 - 22:34
پیاده رو ** ارتش میلیونی هواداران محسن چاوشی **

دوست عزیز منظورم شما نبودی....یه عده از دوستان خود شیفته ی این سایت که اغلب هوادار یه خواننده ی مشهورن

2.179.147.112
یکشنبه 17 آبان 1394 - 12:16

البته که نظرات متفاوته .ولی اصول انتقادات اینه که جامعه هنری از لحاظ محتوایی چه شخص و چه موضوع دارای یه سری استخوان بندی های استوار باشه ببینید متاسفانه در هنر امروز ما خیلی از هنر مندان گذشته ما خیلی راحت کنار گذاشته شدن نمونش رو خودتون میدونید مطمعا باشید با برخی رفتار ها که داریم تا چند سال آینده کسی از خوانندگان امروز خبری نخواهد داشت . گفتگو ها با هنرمندان رو بخوانید کسی از وضع الان راضی نیست همین مجید که نزدیک ترین خواننده به صدا و سیماست یا حامد زمانی که به حکومت و خیلی‌های دیگه که به هر جریانی نزدیک هستن کسی راضی نیست چون قانون و اصولی توی هنر و هنرمندان ما نیست .

دوشنبه 18 آبان 1394 - 10:26
یکی

کار یک خواننده فقط حضور در برنامه های تلویزیونی نیست.زمانی عوض شده و حتما سلایق عوض میشه .نباید
انتظار داشت که همیشه همه یه جور آهنگ گوش بدن یا فقط یک خواننده رو دنبال کنن.خواننده های دیگه ترجیح میدن جور دیگه با مردم باشن.در ضمن کسی مثل بابک جهانبخش یا علیزاده یا یگانه و... قبلا در تلویزیون حضور داشتن. و مطمئنم اگه بازم ازشون دعوت بشه میان.ما خواننده خوب سنتی کم داریم طبیعی هست که چندتا کار بهشون پیشنهاد بشه.ولی تو پاپ چرا اینجوریه نمیدونم با اینکه مردم سلیقه دیگه دارن ولی همش از یکی دو نفر استفاده میشه.

93.110.207.194
جمعه 22 آبان 1394 - 20:00

ایشون خودش داره حرف خودشو نقض میکنه!میگه رپ خاستگاه ایرانی نداره اما درجواب این سوال که پاپ هم خاستگاه ایرانی نداره میگه مگه باید حتما خاستگاه ایرانی داشته باشه؟
شما برو به شعر رپر هایی مثل بهرام یا سورنا گوش کن میفهمی که رپرامون واقعا کارای سطح بالایی ارائه میدن!در ضمن شما از کل رپ فقط فحشاشو میبینی؟جالبه واسم که یه نفر که هیچ زمینه ای تو رپ نداره دربارش نظر میده!

یکشنبه 24 آبان 1394 - 00:33
حسن

سلام
خوب مگه چیه نظر بده . خب شما علاقه مندان به رپ و خوانندگان این سبک که در رابطه با همه موضوعات نظر میدید و انتقاد میکننین بعد توقع دارید بقیه در مورد شما نظر ندن . خیلی جالبه
موفق باشید.

151.232.191.228
یکشنبه 24 آبان 1394 - 17:10
amirsa

من شخصا طرفدار سبک خاصی نیستم و تقریباهمه نوع موسیقی ای گوش میدم از رپ و راک گرفته تا پاپ و ...من میگم ایشون که خودش کارش پاپ هست نمیتونه درباره ی رپ نظربده!در ضمن این نظر نیست تخریبه!حرفای ایشون مثل حرفای کسیه که تو عمرش فوتبال ندیده و میگه لئو مسی بازیکن سطح پایینیه!

2.190.237.49
دوشنبه 25 آبان 1394 - 00:36

بابا کجاش تخریبه.
باور کنید یه نظره.
ناراحت نشی ولی صحبت های شما شبیه کسی است که در صحبتهایش مطلق گویی عادیه .یعنی چی نمیتونه نظر بده چرا مجموعه رپ در رابطه با همه چیز نظر میدن ولی کسی حق نظر دادن در رابطه با اونها رو نداره. این جور نمیشه موفق شد.ببینید سبک های مختلف چقدر ازشون انتقاد میشه چون باعث پیشرفتشون میشه. شما هم باید انتقاد رو بشنوند تا رشد پیدا کنید مثل کوتاه کردن شاخ و برگ های اضافی درختان می مونه که بعدش باعث رشد و ثمر بهتر میشه .
در ضمن اینجور که من چند مدت پیش خوندم ایشون از اون نمیدونم روزنامه یا سایت انتقاد داشته که چرا صحبت هارا درست چاپ نکردن و باعث این همه هجمه انتقاد شدن .
این اهنگ رو هم خوندن که بگن با رپ مشکل ندارن بلکه با رفتاری که باعث بشه هنر که نماد زیبایی است چهره زشت با جملات مستهجن بگیره مشکل دارن نمونش خیلی زیاده .
ولی زیبایی هم کم نیست که باید این هنر انتقاد رو که من شنونده بتونم با خیال راحت بنشینم با خانواده و دوستان گوش بدهم ساخته بشه .
موفق باشید.

دوشنبه 25 آبان 1394 - 15:51
amirsa

دوست من فک کنم منظورمو درست متوجه نشدی...من دارم میگم شما اقای اخشابی اصن میدونی رپرامون چه سختی هاییو تحمل میکنن؟با وجود این سختی هابود که البوم اشتباهخوب شد دومین البوم تاثیرگذار جهان از نظر سایت بیلبورد!قبول دارم که باید انتقاد بشه ولی انتقاد باید ازطرف کسی باشه که یکم دراون زمینه تخصص داشته باشه و اقلا دوسه تا از کارای تاپ دراون زمینه رو گوش داده باشه!بعدشم من یادم نمیاد رپری سبک دیگه ایو زیر سوال برده باشه!(البته اینم بگم که تتلو و ارمینو رپر حساب نکنید!)

2.190.237.49
دوشنبه 25 آبان 1394 - 23:36

از یه طرف رپ خارجی رو مثال میزنید از یه طرف رپ های داخلی رو از نظر شخصی خودتون تقسیم می کنید.
در ضمن من نگفتم رپرها از سبکهای دیگه انتقاد میکنن وزیر سوال میبرند.گفتم در باره همه موضوعات نظر میدن .
توی صحبتاتون اصلا از رپر های داخلی حمایت نمیکنید. جالبه نیست :-!

سه شنبه 26 آبان 1394 - 16:07
amirsa

رپ خارجی؟؟؟من کجا رپ خارجی مثال زدم؟؟ینی اشتباه خوب خارجیه؟؟؟ینی بهرام رپر خارجی به حساب میاد؟؟ببین خواهشا قبل اینکه به کسی گیر بدی یکم تحقیق کن درباره ی موضوع مورد بحث که اینطوری خودتو مسخره نکنی!روز خوش...

2.190.229.139
چهارشنبه 27 آبان 1394 - 01:22

داداش منظورم کسانی بود که توی خارج از مرزها دارن میخونن .
ما صحبتهامون رپ داخلی بود که قراره مجوز بگیرن نه خارجی .
اونا با یه تفکر میخوانند
داخلی ها با یه تفکر دیگه
من خدایی رپ گوش میدم اما نه آنچنان شاید یک به صد باشه اما پیگیر میشم.
والا خودتون هم میدانید که ش — ه توی رپ چه غوغایی کرد .
در ضمن بهتره به جای این منابع نا معتبر اطلاعاتتون رو از منابع معتبر بگیرید.
اون چیزی که من از اون منابع نامعتبر خوندم اون آلبوم توی آلبمهای بدون اسپانسر فارسی زبان چهارم شده (اونهم برا یه مدت ) . مثل اینکه بگی دختر خاله عروس زن دایی داماد دوستم . ما که هرچی توی سایت بیلبورد سرچ کردیم با فیلتر شکن و بدون فیلتر شکن اصلا اسمی نه از آلبوم بود نه از خواننده . اگر هست آدرس بدید ما بریم توی بیلبورد نگاه کنیم . (از حق نباید گذشت)
درآخر هم زحمت بکشید برای معرفی خواننده مورد علاقه خودتو بحث رو منحرف نکنید . علاقه به موسیقی شخصیه نه تحمیلی :-P
(مسخره رو هم خوب اومدی):-) :-) :-) :-)

جمعه 29 آبان 1394 - 10:45
amirsa

اولا که من تا قبل اون البوم هیچ علاقه ای به اون رپر نداشتم
دوما مغلطه نکن برو یکم سرچ کن میبینی که تو بیلبورد چهارم شد در زمینه ی البوم های بدون اسپانسر
سوما کلیت حرف من اینه که این اقای اخشابی چون هیچ زمینه ای در رپ نداره و خودش کار درست حسابی رپ گوش نداده نباید دربارش نظر بده تا به اون تناقضاتی که من گفتم بخوره و با تخریب رپ بخواد خودشو بالا بکشه!اگه یه رپر(همونطور که گفتم نه ارمین و تتل!)میومد نظر میداد من قبولش میکردم...
چهارما ش ن خودش میگه من رپ نمیخونم اون وقت ازکی تا حالا تو رپ غوغا کرده؟؟؟اصن بحث ما چه ربطی به اون داره؟فک کنم اینجا شمایی که داری خوانندتو معرفی میکنی!

151.244.8.144
یکشنبه 1 آذر 1394 - 18:22
حسن

مغلطه چیamirsa
من مغلطه میکنم یا شما که چهارمی آلبوم در میان البوم های بدون اسپانسر فارسی رو ، دومین آلبوم تاثیر گذار رپ تاریخ جهان میدونید و اطلاعات اشتباه میدی.(اونم که ما هرچی تو بیلبورد گشتیم نبود گفتم آدرس درست بده از حق نباید گذشت.)
در ضمن در مورد رپ هم کیوان ساکت هم نظر داده بود حتما اون هم نباید نظر می داد ( در ضمن یه نظره نه تخریب)
در مورد ش ن هم همه چیز مشخصه .
شما هم هرچقدر میتونی نظر میدی این یه امر عادیه . نه .
میتونیم آروم تر پرسش وپاسخ کنیم .
این تندی عاقبت تغییر روشتون توی موسیقیه.
ناراحت نشی یه نظره .;-) ;-)

151.232.190.227
جمعه 6 آذر 1394 - 14:47
amirsa

تندی تو لحن خودم ندیدم!
اخه من موندم کیوان ساکت چه ربطی به رپ داره واقعا!قبل اینکه جوابمو بدی حداقل نظرمو درست بخون اخه طرف نوازنده ی سه تاره بعد میاد درباره رپ حرف میزنه خودت خندت نمیگیره؟دو هفتس دارم میگم کسی که میخاد درباره ی یه چیزی نظر بده حداقل باید یه زمینه ای تو اون موضوع داشته باشه اخه کیوان ساکت چه ارتباطی به رپ داره؟در ضمن البوم اشتباهخوب تو البوم های بدون اسپانسر جهان چهارم شده نه فارسی!خواهشا سرچ کن تو گوگل!شما نمیخای حرف منو درست بفهمی من چیکار کنم! اگه تندی تو لحن من دیدی معذرت ولی خواهشا قبل جواب دادن کامنتو درست بخون!بحثم ادامه نمیدم بیشتر از این...

2.190.212.192
چهارشنبه 27 آبان 1394 - 01:31

آقا تصحیح کنم ش - ن میخواستم بگم
حواص برا آدم نمیزارید شما
این عاقبت اون یک درصده
فعلا ;-) ;-)

چهارشنبه 27 آبان 1394 - 22:34

حضور اخشابی در برنامه های تلویزیونی بسیار تکراری بیش از حد وعجیبه!کاش کارگردان ها و تهیه کنندگان تلویزیونی کمی هم به نظر مخاطب هاشون هم اهمیت میدادن و خواننده های پاپ مورد علاقه ما رو دعوت می کردن نه هر کسی که با هاش دوست و رفیق هستن.

یکشنبه 1 آذر 1394 - 18:43
حسن

کاملا قبول دارم
ولی وقتی نمی آیند حالا به هر دلیلی چی. ببینید معمولا اکثر خواننده ها توی روزهایی که حالا عیده یا جشن و... است خودشون یا کنسرت داخلی دارن یا خارجی در ضمن توی برنامه هایی که متداوله مثل برنامه های عید نوروز ، ماه رمضان ،و... اکثر خواننده ها هستند و در خیلی مواقع به صورت زنده اجرا میکنند که حالا به خاطر سیاست های صدا و سیما نوازنده ها نمایش داده نمیشه . بعد رفاقتی اگر هم باشه خدایی برنامه های صدا و سیما رو نگاه کنید ببینید خواننده های تیتراژ ها کی هستن از خواجه امیری و لهراسبی و .... بگیر تا برسی به مجید. اینم که تکراری شده، نیست ،مدت زمان زیادیه که از حضور مجید توی صدا و سیما می گذرد.
ولی در کل باید هم خواننده ها هم صدا و سیما باهم هماهنگ بشن
فعلا با این اوضاع صدا و سیما که یه سری سیاست های دست و پا گیر داره که باید خواننده ها شرایط رو اگر دوست دارن حضور داشته باشن قبول کنند که کم کم ولی با سرعت پایین در حال تغییره.
فعلا :-) :-) :-)

151.232.190.227
سه شنبه 10 آذر 1394 - 17:48

حسن آقا تحلیلتون کاملا بی ربطه!در ضمن لزومی نداره شما جواب همه کامنتا رو بدین.

سه شنبه 10 آذر 1394 - 23:14

آخی
یه جا هم که میشد ازاد حرف زد از موسیقی.
خودمون نمی گذاریم.
آقا رپ راک پاپ کلاسیک و .... همه موسیقیه همه می تونن در موردش حرف بزنن
در ضمن فقط احسان خواجه امیری بعدش علی لهراسبی

پنجشنبه 10 دی 1394 - 15:09

اولن رپ بدون بیان درد بی معنی می باشد اون چیزی که امثال شما و شما فکر میکنید رپ نیست عزیز اسمش هیپ هاپ است که فحاشی هم جزئی از ان است اما در موسیقی رپ فحاشی ممنوع و بیان درد انسان است. افتاد حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید اخشابی: به همه قول می‌دهم رپر نخواهم شد | موسیقی ما