برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنج‌شنبه ۲۶ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران
سعید فرج‌پوری و پژمان حدادی کنسرت بداهه برگزار خواهند کرد
موسیقی ما - «سعید فرج‌پوری» و «پژمان حدادی» آذر ماه کنسرت دونوازی کمانچه و تنبک برگزار خواهند کرد.

این دو هنرمند که هم‌اکنون همراه با گروه موسیقی دستان مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایشان هستند، پنج‌شنبه ۲۶ آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران دونوازی کمانچه و تنبک برگزار خواهند کرد. این در حالی است که «حدادی» و «فرج‌پوری» سال‌هاست که در کنار یکدیگر در گروه موسیقی دستان کنسرت‌های متعددی را برگزار کرده‌اند و حالا می‌توان این کنسرت را فعالیت دیگری از این دو هنرمند دانست.

این دو هنرمند در این برنامه قطعاتی بداهه از دونوازی و تنبک را به اجرا درخواهند آورد. این برای اولین بار است که «فرج‌پوری» و «حدادی» با یکدیگر دونوازی می‌کنند، اگرچه «سعید فرج‌پوری» برای بارهای متعدد همراه با تنبک، نواخته است که از جملهٔ آن می‌توان به همنوازی‌اش همراه با «هامین هنری» اشاره کرد. «پژمان حدادی» نیز با نوازندگان متعدد کمانچه از جمله «کیهان کلهر» به اجرای برنامه پرداخته بود.

گروه موسیقی دستان، هم‌اکنون مشغول برگزاری تور کنسرت‌های خود با نام «یک دریچه» در امریکا و کاناداست. بخشی از این برنامه به موسیقی سازی اختصاص دارد و از آثار «حسین بهروزی‌نیا» در دستگاه «نوا» اجرا می‌شود و بخش دیگر تازه‌ترین ساخته‌های «حمید متبسم» بر روی اشعار فروغ فرخزاد است. قرار است کنسرت‌های دیگری از این برنامه نیز در آذرماه انجام شود، برنامه‌هایی که از دبی شروع شده و در شهرهایی چون فرانکفورت آلمان، استکهلم و گوتنبرگ سوئد و بروکسل اجرا می‌شود. این برنامه‌ها در اروپا انجام و به مدت یک‌ماه در امریکا و کانادا ادامه داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 09:08

دیدگاه‌ها

شنبه 16 آبان 1394 - 10:20

سلام،لطفا اطلاعات خرید بلیت رو هم اعلام کنید.

شنبه 16 آبان 1394 - 10:40

پژمان حدادی از جمله نوازنده هایی ست که هیچ تکنیک و توانایی خاصی افزون بر نوازندگان نوپا و غیر معروف ندارد غیر از دو چیز : استایل و ژست حرفه ای و ارتباطات زیاد . به امید روزی که هرچه زود تر سایه ی اینگونه هنرمندان کمرنگ تر و کمرنگ تر شود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سعید فرج‌پوری و پژمان حدادی کنسرت بداهه برگزار خواهند کرد | موسیقی ما