برنامه یاد بعضی نفرات
 
رقابت جاستین بیبر و گروه وان دایرکشن برای رسیدن به صدر جدول بیلبورد 200
رقابت ستاره‌های جوان پاپ در یک هفته نفس‌گیر
موسیقی ما - هفته‌ی آینده رقابت شدیدی برای نشستن در صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌‌ها (جدول بیلبورد 200) وجود دارد. آلبوم گروه وان دایرکشن (One Direction) به نام «ساخته شده در بامداد» (Made in the A.M.) و جاستین بیبر (Justin Bieber) به نام «هدف» (Purpose) شانه به شانه هم پیش می‌روند. هر دو آلبوم روز سیزدهم نوامبر (22 آبان) منتشر شده‌اند و برای رسیدن به صدر جدول بیلبورد 200 به تاریخ 5 دسامبر رقابت می‌کنند.

به گفته متخصصان هنوز برای نظر دادن خیلی زود است ما شاید در کل بتوان گفت که اوضاع آلبوم بیبر بهتر است و برای نشستن در صدر جدول بیلبورد 200 شانس بیشتری دارد. (در نظر داشته باشید که با وجود نزدیک بودن رقبا به یکدیگر احتمال تغییر نتیجه در روزهای آخر وجود دارد).

این منابع پیش‌بینی می‌کنند که آلبوم «هدف»، در هفته‌ای که به نوزده نوامبر ختم می‌شود، بتواند رقم کلی 475 هزار را به 500 هزار یونیت تغییردهد (که از این رقم احتمالا چیزی حدود 425 تا 450 هزار مجموع فروش خالص آلبوم است) و همچنین آلبوم «ساخته شده در بامداد» به دنبال آن رقمی در حدود 450 تا 475 هزار در مجموع فروش داشته باشد (که از آن تعداد 425 تا 450 هزار عدد فروش خالص آلبوم است).

هردوی این آلبوم‌ها دارند قوی‌تر از آنچه برایشان پیش‌بینی شده عمل می‌کنند چراکه هفته گذشته برای فروش خالص آلبوم عددی معادل 300 هزار آلبوم پیش‌بینی شده بود.

«ساخته شده در بامداد» پنجمین آلبوم استودیویی گروه وان دایرکشن است. آلبوم‌های قبلی عبارتند از «چهار» (2014)، «خاطرات نیمه‌شب» (2013)، »مرا به خانه ببر» و «شب زنده‌دار» (2012)، که همگی صدرنشین جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌ها بوده‌اند. گروه وان دایرکشن تنها گروهی است که چهار آلبوم اول‌شان هر کدام در هفته‌ی اول انتشار در صدر جدول قرار گرفته‌اند.

آلبوم «هدف» ممکن است ششمین آلبوم صدرنشین بیبر باشد. اولین تک‌آهنگ که از این آلبوم منتشر شد «منظورت چیه» نام داشت که اولین تک‌آهنگ بیبر در جدول بیلبورد هات 100 شد.
منبع: 
موسیقی ما

گردآوری و ترجمه:

تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 - 09:44

دیدگاه‌ها

سه شنبه 26 آبان 1394 - 13:54

واقعا خوشحالم از این رقابت ها امیدوارم فروش بیشتری داشته باشند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رقابت ستاره‌های جوان پاپ در یک هفته نفس‌گیر | موسیقی ما