برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از حدود 90 روزی دوری از استیج پایتخت
«بابک جهانبخش» هفته پایانی دی‌ماه با قطعه جدید در تهران روی صحنه می‌رود
موسیقی ما – سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در هفته پایانی دی‌ماه میزبان کنسرت خواننده آلبوم «اکسیژن» خواهد بود. «بابک جهانبخش» به همراه اعضای ارکسترش طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی پس از حدود سه ماه با مخاطبان پایتخت‌نشین خود دیدار می‌کند. این برنامه با همت شرکت «اکسیرنوین» برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از ساعت ۲۱ سه‌شنبه سوم آذر آغاز شده است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به وب‌سایت اکسیر کنسرت مراجعه و صندلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. آخرین کنسرت بابک جهانبخش در تهران، هفته سوم مهر برگزار شد و در آن برنامه چهره‌های مطرح هنری به عنوان مه‌مان حضور داشتند و این خواننده منتخبی از قطعات خاطره‌انگیزش را اجرا کرد.

از سوی دیگر محمدرضا خانزاده، مدیر شرکت اکسیرنوین، ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت بابک جهانبخش به «موسیقی ما» در گفت‌وگوی کوتاهی اعلام کرد که آلبوم جدید این خواننده اوایل سال 95 منتشر خواهد شد. خانزاده جزئیات بیشتری درباره زمان و محتوای این آلبوم عنوان نکرد اما جهانبخش مدتی پس از انتشار آلبوم «مدار بی‌قراری» در شهریور ۹۳ کار روی اثر جدیدش را آغاز کرد.

با توجه به اعلام این خبر انتظار می‌رود که فاز جدید کنسرت‌های بابک جهانبخش و گروهش از بهار ۹۴ آغاز شود و آن‌ها به اقصی نقاط ایران سفر کنند.

نامزد کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی پاپ در سومین جشن سالانه «موسیقی ما»، پس از انتشار آلبوم «مدار بی‌قراری» تک قطعاتی نظیر «طهران»، «سکوت»، ریمیکس «دریا» و «فراموش کردم» را پس از آن مجموعه به گوش مخاطبانش رساند.

همچنین این خواننده پس از ماه صفر یک تک قطعه دیگر را منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 - 17:30

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 4 آذر 1394 - 19:18

سلام
از سایت خوبتون ممنونم واقعا عالس هستید

چهارشنبه 4 آذر 1394 - 19:20

چه مانوری میدید رو بابک .بابا یه مصاحبه با شهاب رمضان بیچاره انجام بدید .سایتتونو از انحصار چند تا خواننده محدود در بیارید.لطفا ثبت کنید

چهارشنبه 4 آذر 1394 - 21:50

کاش آلبوم احسانم سال بعد بیاد :(
امیدوارم بابک به اوجش برگزده.همین الآن دارم آلبوم من و بارون رو گوش میدم.کاملا سیر نزولی داشت از من و بارون به بعد.امیدوارم باز برگرده به اوج.صدا و احساسش رو خیلی دوس دارم.
امشب چه دیدنی شدی
باور نکردنی شدی
دستامو محکم تر بگیر
حالا که رفتنی شدی
امشب چه دیدنی شدی

پنجشنبه 5 آذر 1394 - 00:49
امیر

تا حدی میشه گفت سیر نزولی، به نظرم تک آهنگایی که بعد از آلبوم آخرش داد این حسو منتقل میکنه که نزول داشته،منو بارون، اکسیژن و مدار بیقراری سه گانه ای بودن که به دنبال هم بودن، هرکدوم یه آهنگ top داشتن مثل منو بارون، منو نگاه کن، دلتنگی، به نظرم بابک تو بعضی کاراش باید کمی فضای احساسی غمگین 100 درصد رو دور کنه از خودش که بازم آهنگی مثل منو بارون و دلتنگی بده بیرون،

194.225.33.144
چهارشنبه 4 آذر 1394 - 23:39

مثل همیشه درخشان

پنجشنبه 5 آذر 1394 - 18:41

بابک گفته بود آلبوم نمیده دیگه ... مثل محسن یگانه شد؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بابک جهانبخش» هفته پایانی دی‌ماه با قطعه جدید در تهران روی صحنه می‌رود | موسیقی ما